Gå til innhold

G15, need help.

Anbefalte innlegg

Før så hadde jeg skruhjulet under skjermen som jeg kunne få høyere og lavere musikk, uten at lyden på pcen går ned og opp, men det skjer nå:(

Hvis jeg er død i css så tok jeg lyden opp på musikken, men tok ned den i det jeg startet, men det funker heftig baaad siden jeg gjerne vil ha lyd ingame :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Før så hadde jeg skruhjulet under skjermen som jeg kunne få høyere og lavere musikk, uten at lyden på pcen går ned og opp, men det skjer nå:(

Hvis jeg er død i css så tok jeg lyden opp på musikken, men tok ned den i det jeg startet, men det funker heftig baaad siden jeg gjerne vil ha lyd ingame :p

Virker merkelig, om du bruker itunes, så skal det kun affekte lyden på itunes og ikke noe annet om du kjører logitech panelet på musikk, da skal det ikke ha noe virkning på in game lyden... har desverre ikke noe løsning tho, oppdater driver?

Lenke til kommentar

I Winamp kan du jo bare lage din egen snarvei for lyd opp og lyd ned, da. F.eks. ctrl+PIL OPP og ctrl+PIL NED for volum opp og volum ned. Tools->Settings->Global Shortcuts, tror jeg. Samme går forresten med pause/play, next, etc. Eventuelt kan du bruke noen F-knapper du ikke bruker til noe annet.

Endret av Bl4cKnD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...