harsa Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hei. D er et grønt lys på ps3 konsollen min som ikke skrur seg av,selv om ps3en er i standby. Tror d er hdd lyset. Er d noe galt med konsollen, eller forekommer dette hos alle? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Dette lyset er ved siden av/over USB-portene? Dette lyser på min når konsollen er av, dessuten kommer det summing fra den.. :S Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er ikke dette nettverks lampa da? Lenke til kommentar
harsa Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Er ikke dette nettverks lampa da? Men skal dette blinke hele tiden? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 På nettverkskort er det en liten diode som lyser når det er aktivitet. Når hovedenheten er skrudd av fortsetter nettverkskortet å sjekke om det er aktivitet på linja, hvert blink av denne dioden er altså et forsøk på å se om noe skjer på linja (enkelt fortalt) Lenke til kommentar
Walts Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 PS3en min holder også på slikt, setter den i standby men lampa foran lyser enda (ikke lampa på nettverksporten) og det susser fra ps3en, tenkte først kanskje det var fordi den kjølte seg ned eller noe men den stopper aldri så må skru den av med power knappen. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Dette e fordi at man kan slå på ps3'en fra PSP'en når man e på ferie. Det ska gå ann å ta dette av under fjernspilling instillinger. Da av fjernstart hvis den e på. Endret 23. juli 2008 av GhostViper Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Her kan du lese mer om hvorfor lampa lyser: http://en.wikipedia.org/wiki/Wake-on-LAN (WoL) Korreksjon til Ghostviper, lampa lyser ikke _fordi_ du kan skru på ps3'en over nettverket men heller fordi PS3 bruker ethernetprotokollen som har WoL som en feature. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Nja, den grønne lampen forran lyser no ikkje når eg har skrudd av fjernstart for spilling, men lyser når eg har fjernstart på. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Nja, den grønne lampen forran lyser no ikkje når eg har skrudd av fjernstart for spilling, men lyser når eg har fjernstart på. Mhm, er nok for å være kobla mot nett slik at den kan skru seg på.. Lenke til kommentar
harsa Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Nja, den grønne lampen forran lyser no ikkje når eg har skrudd av fjernstart for spilling, men lyser når eg har fjernstart på. Mhm, er nok for å være kobla mot nett slik at den kan skru seg på.. ok,takker for svar! Det var rett før jeg drasset med meg PS3en til et verksted.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå