♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 KK-f Sayid har spurt om den. Skal sende han en pm å spørre om han fortsatt vil ha den. Var member før jeg slutta, så banken har 264/68 ting. Ok, men jag kan veldig mye om rs Har en Pure i level 38 2.4m Cash =) (Har ikke orket skaffe mer penger) Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Mente selvfølgelig at det ikke er så altfor mye du får gjort når du nesten ikke kan bruke banken. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Mente selvfølgelig at det ikke er så altfor mye du får gjort når du nesten ikke kan bruke banken. Men jeg fyller jo på Member med en Gang ;D Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Levler verdt å nevne Combat: 60 Attack 72 Strength 45 Defence 71 Ranged 43 Prayer 60 Magic Non-combat 81 Cooking 77 Woodcutting 66 Fishing 61 Firemaking 53 Runecrafting 51 Crafting 45 Construction 40 Agility Resten av non-combat skills er imellom 61 og 16. Den laveste, 16, er Summoning. Nest laveste er 18 Farming. Quests: Monkey Madness + quests for å starte mm Lost City PLague City Biohazard Death Plateu - Climbing boots quest Husker ikke resten.. Det er iallefall noen av de man får bruk for. Brukernavnet er Hidden Sins. Har ikke fått snakket med Sayid enda Endret 2. oktober 2009 av Disaffekted Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Levler verdt å nevne Combat: 60 Attack 72 Strength 45 Defence 71 Ranged 43 Prayer 60 Magic Non-combat 81 Cooking 77 Woodcutting 66 Fishing 61 Firemaking 53 Runecrafting 51 Crafting 45 Construction 40 Agility Resten av non-combat skills er imellom 61 og 16. Den laveste, 16, er Summoning. Nest laveste er 18 Farming. Quests: Monkey Madness + quests for å starte mm Lost City PLague City Biohazard Death Plateu - Climbing boots quest Husker ikke resten.. Det er iallefall noen av de man får bruk for. Brukernavnet er Hidden Sins. Har ikke fått snakket med Sayid enda Ok, men jeg kan veldig mye om rs, jeg kan ta godt vare på den Om ikke han tar den så vill jeg ha den om jeg får =D Jeg er bra på Tjene penger. (jeg mercher ikke så ofte siden man kan tape mye på det) Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Nå har jeg ikke logget inn på flere måneder, og det ser ut til at RuneScape eraen min er over. Det har vært fem gode år. > Quitting stats Lenke til kommentar
Manken Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det var leit. Ganske god Acc du hadde også ^^ Hva har du forresten tenkt til å gjøre med Brukeren din? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Nå har jeg ikke logget inn på flere måneder, og det ser ut til at RuneScape eraen min er over. Det har vært fem gode år. > Quitting stats Kan jeg få den ? Jeg lager den member da. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 @ kk-f opplevelsen for meg i runescape er ikke målet, men reisen. Hvis du tar poenget Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hva har du forresten tenkt til å gjøre med Brukeren din? Den skal jeg beholde som et fint minne. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 http://www.punbb-hosting.com/forums/scapenorway/index.php Et lite forum som nettop har blitt laget, hadde vært hyggelig om noen av dere kunne bli med. Vet at det ser litt ''nooby'' ut, men det blir nok bedre etterhvert. - Joalim Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 http://www.punbb-hosting.com/forums/scapenorway/index.php Et lite forum som nettop har blitt laget, hadde vært hyggelig om noen av dere kunne bli med. Vet at det ser litt ''nooby'' ut, men det blir nok bedre etterhvert. - Joalim Join mitt forum da >< Gammelt og fint xD www.runescapenorge.mypunbb.com Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hva burde man fletche steg for steg til 99 for å tjene penger? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Vil råde deg til å søke på "99 fletching guide" på Google. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Vil råde deg til å søke på "99 fletching guide" på Google. Fant en på google, tviler på at 40m er sant men, får håpe og tro. Gratis med 99 attack Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Tjene 40 M på fletching?! Neppe. Lenke til kommentar
reband Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 orket ikke og lese apsulut alt på hele siden men litt i vat fall. vis jeg ikke har skrevet dette før heter jeg navn: reband2 pass:***************** ops lol combat lvl 84 str 82 att 60 deff 60 coocing 72 lol fishing 63 lol ikke memb )= vel det enste soesielle jeg kan si vel jeg har ho vært hakka flere ganger men denne gangen jore en kompiss av meg memb for 1 mpned (= tjente 5 mil lol full sara osv til en dag en fyr som lurte meg til og gi passet (byte acount) tenkte jeg kunne bare ta revovery greie vis han lurte meg men tenkte ikke på an han skulle droppe alt lol. så jeg er litt blakk men har i vat fall full rune lol rune berserker shield 100 (= lol Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 ScapeNorway har fått en del flere brukere nå, så anbefaler dere å ta en tur innom å se. Vi har også fikset et nytt domene; http://scapenorway.co.cc/ Håper og se dere der! - Joalim Lenke til kommentar
HeddaHedda Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 vil noen kjøpe en 108 account med nesten 88m? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå