Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, vurderer å ta en liten titt innom RS igjenn, med min lvl 97 espa94 :)

 

Har hatt en god del lange pauser gjennom tidene, men nå har jeg så og si ingenting på brukeren. Noe artig jeg kan drive med?

Quests! :w00t:

 

btw: en merchclan som har crushed nests som item nå, så hvis dere har på miscellania, så selg det for høyeste pris nå :thumbup:

Lenke til kommentar
Da har jeg bestilt 3 mnd med member :) CB lvl 100 blank , espa94.

har 56 dager igjen av min 3 mnd :D cb 89 70 str def att magic og 69 ranged :D

Draconic visage hunting er kjedelig, 583 black dragon kills og 1 rune long og en haug av charms, har noen noe peiling på om wealth øker sjansen for at visage dropper??

Lenke til kommentar

Hei, liker veldig godt å drive med ranging for tia, lvl 75 ranged atm.

 

Synes det blir litt dyrt å bruke crystal bow hele tiden, så jeg vil ha noe som er kult å bruke, men som fortsatt ikke koster meg 1 mill om dagen. Altså ikke noe magic short med ørten k iron arrows :)

 

Noen anbefalinger? :)

Lenke til kommentar

Hey

 

Er cb lvl 106 1727 total lvl og stolt eier av quest og fletch cape :new_woot: navn hoikka94

 

Hei, liker veldig godt å drive med ranging for tia, lvl 75 ranged atm.

 

Synes det blir litt dyrt å bruke crystal bow hele tiden, så jeg vil ha noe som er kult å bruke, men som fortsatt ikke koster meg 1 mill om dagen. Altså ikke noe magic short med ørten k iron arrows :)

 

Noen anbefalinger? :)

 

 

Du kan jo prøve rune x bow med broad bolts det eier :thumbup:

Endret av hoikka
Lenke til kommentar

Startet opp igjen i 2-3 veker før sommar sluttet å spille :) Det var min onkel sine 2 unger som fikk meg til å lage ein acc for å spille veldig lenge siden men var ikkje noko for meg da ^^ er member nå så har ein del ting meir å lvl'e da eg startet opp igjen hehe

 

Er nå berre combat lvl 40, 33 attack, 32 strength, 32 defence og 26 magic og diverse andre skills med total 429 total lvls.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...