Insomniatic Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) hmm.. har hørt noen rykter omm st sants hat kommer til og stiger til jul. (Sansyligvis)da er det jo noen mil og merche der, viss du har råd, men vil gjerne ha litt tips fra dere merchere på forumet, Takk! Santa Hats stiger hver jul, men går ned igjen rett etter EDIT: Gått fra 45 til 50 farming på 15 minutter nå Sjekka alle trærne som ble planta i går Skal gjøre Fairytale II når jeg kommer hjem 2 uker til da men... Endret 24. juli 2009 av Latterkongen Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jo takk Bra du og!!!, hugger du yews or willows`? hmm.. har hørt noen rykter omm st sants hat kommer til og stiger til jul. (Sansyligvis) da er det jo noen mil og merche der, viss du har råd, men vil gjerne ha litt tips fra dere merchere på forumet, Takk! Hogger willows, yews går så sykt treigt, har ikke tolmodighet til det. 200k xp igjen nå Men har ikke tid til å spille så mye nå :/ Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) equiptment til meg er 70 att def og snart str har vel 5mill til rådighet har glory wealth og whip, er jente ingame. EDIT: har dds og d scmim og Endret 24. juli 2009 av NarilS Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 equiptment til meg er 70 att def og snart str har vel 5mill til rådighet har glory wealth og whip, er jente ingame. EDIT: har dds og d scmim og Har dere noe forslag til utstyr/armour til meg? jeg er 70 att def og str har 5 mill til å betale med, men vil ikke bruke alt helst. Er jente ingame og har disse tingene: Ring of wealth Amulet of Glory Dragon Dagger (p++) Dragon scimitar Abyssal Whip Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 hmm.. har hørt noen rykter omm st sants hat kommer til og stiger til jul. (Sansyligvis)da er det jo noen mil og merche der, viss du har råd, men vil gjerne ha litt tips fra dere merchere på forumet, Takk! Santa Hats stiger hver jul, men går ned igjen rett etter EDIT: Gått fra 45 til 50 farming på 15 minutter nå Sjekka alle trærne som ble planta i går Skal gjøre Fairytale II når jeg kommer hjem 2 uker til da men... Gratz!! Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Hei, ser dette greit ut? MvH Narils aka mambus2 EDIT: trøbbel med bildet men fikset nå. Huske å klikke på bildet da Endret 26. juli 2009 av NarilS Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jo takk Bra du og!!!, hugger du yews or willows`? hmm.. har hørt noen rykter omm st sants hat kommer til og stiger til jul. (Sansyligvis) da er det jo noen mil og merche der, viss du har råd, men vil gjerne ha litt tips fra dere merchere på forumet, Takk! Hogger willows, yews går så sykt treigt, har ikke tolmodighet til det. 200k xp igjen nå Men har ikke tid til å spille så mye nå :/ hvor mye xp i timen er egentli willows? yews er i hvetfall 40k. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) er snart 70 mage bør jeg få meg ancient staff/lunar staff? EDIT: ny animasjon på whip, dragon scim, long og rune scim og long! Endret 28. juli 2009 av NarilS Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 EDIT: ny animasjon på whip, dragon scim, long og rune scim og long! Som jeg synes ikke hva noe fin Jagex begynner og merkelige ting med spillet Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 sikkert slik som den nye layouten ser drit stygg ut men virkelig den så fin ut da! Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 hvor mye xp i timen er egentli willows?yews er i hvetfall 40k. Willws i Draynor er rundt 30-40k xp i timen, kommer ann på hvor mye folk det er. I Rimmington er det vel nesten 60k xp i timen. Er ikke helt sikker, men tror det er noe slikt. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 hvor mye xp i timen er egentli willows?yews er i hvetfall 40k. Willws i Draynor er rundt 30-40k xp i timen, kommer ann på hvor mye folk det er. I Rimmington er det vel nesten 60k xp i timen. Er ikke helt sikker, men tror det er noe slikt. :O ok Hugger du i draynor?' BTW, ble akkurat 96 WC! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 BTW, ble akkurat 96 WC! Begynne å poste screenshots også? Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Gratulerer med 96 Hugget i Draynor før, men er gått over til Rimmington nå, er så mye roligere der Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hvilken bok burde jeg velge etter "Horror From The Deep" questet? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Zamorak pagene koster 400k pr stykk, hvorfor ikke de andre?? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Siden de har andre stats. Det er en grunn til at Zamorak er dyrere. Endret 30. juli 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå