avlvl Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 hmm...skulla gått an og skrudd på auto clicker'n sånn at den tar mellom 2sec-5sec eller noe sånt... Det er mulig, massevis av programmer som ordner dette. Hvis noen auto alcher nøyaktig hvert 3. sekund, fortjener de å bli bannet, maken til darwinisme.. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 hmm...skulla gått an og skrudd på auto clicker'n sånn at den tar mellom 2sec-5sec eller noe sånt... Det er mulig, massevis av programmer som ordner dette. Hvis noen auto alcher nøyaktig hvert 3. sekund, fortjener de å bli bannet, maken til darwinisme.. haha, skal prøve å finne en sånn autoclicker da kan jagex bare prøve å banne meg :O Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) hmm...skulla gått an og skrudd på auto clicker'n sånn at den tar mellom 2sec-5sec eller noe sånt... Finnes autoklikkere man kan sette delay på noen millisekunder, for eksempel random mellom 2-4 sekunder Hadde på den gamle pcen, men brukte den aldri på runescape, var redd for å bli banned Spiller fortsatt på aller første account jeg lagde EDIT: Så nå at det var en side til Endret 14. juli 2009 av Latterkongen Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 En mekanisk dings er vel det beste, om du har en liten Macgyver i deg. Hadde vært fantastisk! Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 En mekanisk dings er vel det beste, om du har en liten Macgyver i deg. Hadde vært fantastisk! HAHAHAHAHAHA, smart du!! lager det av lego veit du :P Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Da er jeg 80 kroner fattigere. Første prioritet nå er Monkey Madness. Har lagt den på hyllen alt for lenge. Printet ut 7 sider fra tip.it, så blir nok en lang kveld på meg. ETOC? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 hvorfor printe ut? hvorfor ikke bare ha siden oppe? Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Because... I have too much ink! - F**n, puslespillet er ikke lett! Endret 14. juli 2009 av Bushmills Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 - F**n, puslespillet er ikke lett! Hvis du er dritrik på rs kan du jo betale 200,000 gp til Glough(fra grand tree questen). Husker jeg gjorde det, og angrer nå Digger å få sånne puzzles på f.eks. clue scrolls nå. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Bushmills: Jeg kan gjøre det for deg. Gratis. Tar meg maks 1 minutt Og jeg kommer ikke til å hacke deg. Ikke vits. Har selv en main i lvl 125. Har ingen interrese av å hacke deg. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Puzzles er jo det letteste med Clue Scrolls. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Edit: Ett ord: EID! Endret 15. juli 2009 av Bushmills Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Puzzles er jo det letteste med Clue Scrolls. Exactly EDIT: Skjer med at "winken" over aldri kommer fram? Endret 15. juli 2009 av Latterkongen Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 3 dager siden siste svar, hva skjer her? Har tjent 40M på et par dager ved å gjøre... ingenting? Kjøpte AGS (Armadyl Godsword), solgte AGS, that's it Flaks Er nå oppe i 110M, hvorav 90M er tjent ved merching siden påske ;o Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Liten ting jeg ikke skjønner med magic xp her. La oss si jeg bruker Fire Strike, som har en base xp på 12. Visst jeg hitter 5, skal jeg ikke da få 12 x 5 = 60 xp? Jeg får bare 12 xp om jeg hitter 1 eller 5. NB! Skyter på dukkene i Lumbridge. NB! Bruker ikke sammen med defence osv. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Du ganger ikke med 5... Du får like mye xp per hit som du får når du bruker melee. For hver HP du tar av f.eks en rat. Så får du 4 mer xp. Dukkene i Lumbridge har ingen Hp lvl. Så du får ikke noe bonus når du hitter på de.. Endret 19. juli 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Aha. Så det er sånn ja. Takk! Utrolig dumt med dukkene i lumb. for da kunne jeg *kremt*AFKet*host* vekk noen tusen mind... Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 hvor er best å mine clay i forhold til bank? Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 hva mercher du? Har variert med hvor mye penger jeg har hatt tilgjengelig. Jo mer du har, jo dyrere ting mercher du. Har du minst 5M kan diverse super potions være aktuelt, samt diverse mat og råvarer. Passerer du 20M kan diverse våpen og armor være aktuelt, f.eks. barrows-stuff (Dharok, Guthans, osv) Har egentlig bare 2 regler jeg: 1. Følge med på updates som kan forandre prisen på ting 2. Kjøpe når en vare raser i pris, og man spår bunnen, og selge når den stiger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå