Berniy Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei, er det noen som vet om hvordan man kan tjene gode penger når man er member. Ble member idag, og er combat lvl 47 og 54 strenght, kan noen gi meg noen tips? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Siden du er såppas lav level, plukk flax og spin dem. eller gjør Death Platue og kjøp climbing boots fra han "tensin"(noe sånt) og selg dem i G.E. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Siden du er såppas lav level, plukk flax og spin dem. eller gjør Death Platue og kjøp climbing boots fra han "tensin"(noe sånt) og selg dem i G.E. Hvor plokker jeg flax? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Rett sør for banken i Camelot/Seers Village. Der er det også en rokk å spinne på (så du lager bowstrings) i et hus. Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg putter de i banken, går mye fortere enn å droppe de eller lage bål. Hogger willows i Draynor, så det er rett ved siden av banken. Prøv og hugge teak's i ape toll Er ikke member.. Lenke til kommentar
Construction Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Går den an å hugge mens man er ape? Hvordan Ape? Det går an og hugge imens man er hvilken såm helst ape... Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Hei, er det noen som vet om hvordan man kan tjene gode penger når man er member.Ble member idag, og er combat lvl 47 og 54 strenght, kan noen gi meg noen tips? Hva med å mine Pure essence? Har du minet rune essence før? Endret 30. mai 2009 av Bushmills Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Ja, da har man nok en gang betalt 75 kroner for å spille i noen dager Driver og ranger fire giants/blue dragons, atm bruker jeg rune cb med mihtril bolts og black d-hide, hva slags sko, hjelm og skjold er best for ranged?, bruker antidragonfire på dragons tho. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Ranger boots, snakeskin boots. Guthix/zammy/sara coif. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Kan hende jeg har spurt om dette før, men om jeg setter alle 4 sidene inn i zammy-boka, kan jeg da ta dem ut igjen? Lenke til kommentar
Construction Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Kan hende jeg har spurt om dette før, men om jeg setter alle 4 sidene inn i zammy-boka, kan jeg da ta dem ut igjen? Nei men vist du dør kan du få boka tilbake gratis Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Æsj, jeg vil ha tilbake de tre sidene og selge dem Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Noen som vett om noen bra members steder å trene til 60 atack. har hørt at Fernsteins castle dungeon har noen gode muligheter til å gå fort opp i lvl. monstre: experiment "sheep-wolf" og alle de andre sakene der. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Slayer, evt. Chaos Druids. Nå er det lenge siden jeg spilt, og tror nok ikke jeg returnerer med det første. Kanskje senere i sommer, kun for å ta igjen LienK i range, igjen. Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Slayer, evt. Chaos Druids. Nå er det lenge siden jeg spilt, og tror nok ikke jeg returnerer med det første. Kanskje senere i sommer, kun for å ta igjen LienK i range, igjen. ^^, Nå har jeg også sluttet da, men kom meg til 80. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvor i Wilderness finner jeg Hill Giant? Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) i lava maze? hvilken level bør jeg ha for å gjøre monkey madness? er 78 nå da... 63 def 65 str 64 att 45 prayer BTW Endret 3. juni 2009 av NarilS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå