Construction Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Er SwiftKit ulovelig? Nei Flott fordi det eier! Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Fyyyy faen... Har planer om å skaffe meg fire cape, så jeg kjøpte alt av utstyr jeg trengte. I tillegg kjøpte jeg et sett med dårligere mat/pots og bolts enn jeg hadde tenkt å bruke på det ordentlige forsøket så jeg kunne ta et prøveforsøk først. Jeg kom meg helt til Jad også på det forsøket, med 2 prayer pots, 10 hp og null mat igjen. Jeg var så heldig at han satt seg fast sør for Italy rock så jeg kunne stå nord for den og gjøre meg klar. Men så, smart som jeg er, startet jeg opp Fraps for å filme det. Og i øyeblikket jeg trykker "F9" for å starte å filme, så klikker faen meg Java! Runescape vinduet ble så bare helt hvitt.. Takk gud det bare var test forsøket Jeg hadde nok garantert ikke klart det, men hadde likevel likt å teste hvordan det er å kjempe mot Jad. Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Blæ, hovedforsøket gikk ikke så mye bedre. Men nå fikk jeg hvertfall kjempet litt med Jad. Gikk bra helt til healerne kom. Da fokuserte jeg for mye på å få dem til å angripe meg, og rakk ikke bytte prayer. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Blæ, hovedforsøket gikk ikke så mye bedre. Men nå fikk jeg hvertfall kjempet litt med Jad. Gikk bra helt til healerne kom. Da fokuserte jeg for mye på å få dem til å angripe meg, og rakk ikke bytte prayer. Har egentlig aldri tenkt på å prøve det. Hvor langt tid tar det egentlig før man kommer til Jad? Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Blæ, hovedforsøket gikk ikke så mye bedre. Men nå fikk jeg hvertfall kjempet litt med Jad. Gikk bra helt til healerne kom. Da fokuserte jeg for mye på å få dem til å angripe meg, og rakk ikke bytte prayer. Har egentlig aldri tenkt på å prøve det. Hvor langt tid tar det egentlig før man kommer til Jad? Tror jeg brukte i overkant av to timer. EDIT: Tredje forsøket gikk også i dass Endret 25. mai 2009 av LienK Lenke til kommentar
Munty Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Blæ, hovedforsøket gikk ikke så mye bedre. Men nå fikk jeg hvertfall kjempet litt med Jad. Gikk bra helt til healerne kom. Da fokuserte jeg for mye på å få dem til å angripe meg, og rakk ikke bytte prayer. Har egentlig aldri tenkt på å prøve det. Hvor langt tid tar det egentlig før man kommer til Jad? Tror jeg brukte i overkant av to timer. EDIT: Tredje forsøket gikk også i dass Uff. Uflaks! Du svir vel av noen gp på hver runde! Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hvilken combat lvl er du i LienK? Lvl 92 i woodcutting nu btw Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Tror jeg brukte i overkant av to timer. EDIT: Tredje forsøket gikk også i dass Uff. Uflaks! Du svir vel av noen gp på hver runde! En del ja 16 super energy pots og ~100 purple sweets. Kommer fort opp i 300k da. Hvilken combat lvl er du i LienK? Lvl 92 i woodcutting nu btw 106 combat, 80 range. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ugh, fire cape. Har prøvd to ganger og feilet. 97 combat, 94 range. Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Såpass. Jeg er bare lvl 87, med 63 range Tror jeg skal vente en stund før jeg prøver meg på firecape ser jeg ^^ Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 jeg har faktisk begynt med Runescape igjen har fått fletch opp til 81 fra 45 som den var for noen uker siden 99 here we go Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Fletching er jo en ganske grei lvl å få til 99, tar ikke så lang tid. Var min første lvl i 99, og eneste så langt Holder på med woodcutting nå. 92/99 Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Når du driver med woodcutting, lager du bål av vedskiene etterpå, eller bare dropper du dem? Endret 27. mai 2009 av Liccentorp Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg putter de i banken, går mye fortere enn å droppe de eller lage bål. Hogger willows i Draynor, så det er rett ved siden av banken. Lenke til kommentar
Construction Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg putter de i banken, går mye fortere enn å droppe de eller lage bål. Hogger willows i Draynor, så det er rett ved siden av banken. Prøv og hugge teak's i ape toll Lenke til kommentar
Manken Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Da dropper du dem vel? Vet du hvor mye xp/hour det er? Også til slutt. Så hadde det vært fint om du villet lagt inn et bilde hvor du ringer ut hvor du hogger hen^^ Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Nettopp alchet 500 longbows, før jeg oppdaget det var willow og ikke Yew. Tabbe!! Lenke til kommentar
Munty Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Nettopp alchet 500 longbows, før jeg oppdaget det var willow og ikke Yew. Tabbe!! 500 er vel ikke det største tapet i verden! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Går den an å hugge mens man er ape? Hvordan Ape? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå