Sondre Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Gratz, Ilsaldur! 600k til 99 wc. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Takktakk! =) Og selv gratz! Snart 99 Er veldig jojo nå om hva jeg skal gjøre.. Har meget lyst til å trene RC, men det går så forbanna treigt, så jeg blir så fort lei. Så de 2 siste dagene har jeg gått fra å trene RC->Range->RC->Slayer->RC->Slayer. Og imorgen kommer jeg nok til å trene litt mer RC. ^^ Kjøpte meg dharoks her om dagen, og fytti rakkern det er morsomt å pk'e med det! Hahah.. Fikk 5-6 kills, med gode ko's. Slo oppimot 70+ med dharoks, og det var jo uhyre morsomt. Har pics, men ikke på denne pc'en dessverre. Kan legge ut når jeg har tilgang på den pc'en igjen. ^^ Killene var ikke det store.. Beste var vel på 700K, med blant annet rune kite (g). Lenke til kommentar
Munty Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg står nedi bandit camp med full Guthan. Jeg trenger jo ikke å følge med i det hele tatt! Har RS på atm på den tredje skjermen mens jeg gjør andre greier på den første og andre. Genialt! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 No need to say anything but: :woot: :woot: Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Gratulerer med Arma Hilt CCola. =) Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Grats Btw. Fikk Vestas' Longsword ved 26k killing igår Noen som vet om 26k killing er Ulovlig? Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Pvp tricking (26/75k) er ikke ulovlig, men det er ikke "in the spirit of the game" som en Jagex Mod kalte det - og som jeg er helt enig i. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Men det er gode penger, har jeg fått inntrykk av? Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ja, på combat level 130+ er det ca. 1.7mil gp/time ekskludert verdien av brawler gloves. (: Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 What? Hvordan da? Jeg har prøvd det noen ganger, og jeg får aldri noe som helst. Hvordan får dere pot (potential) da? Jeg bruker å slå på en venn i en viss tid. Lenke til kommentar
Slaytanic Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ville bare si hei jeg.Hilsen sansynligvis norges eldste Runescape spiller.Nå må jeg tilbake til Abyssal demons.Blitt helt hekta på å få whips som drop..Hilsen Christer173 Lenke til kommentar
idol-fan1 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har et spørsmål ang. pking: Kanskje jeg vil prøve meg på det. Kommer til å bruke adamant istedet for Rune, for er så redd for å miste Rune-tingene (jeg er ikke member).. Men her er spm: Går det an å teleportere seg til f.eks Varrock midt i en kamp når man driver med PKing? Ikke at jeg skal gjøre det, men er så kjett at hvis jeg nesten dreper en så plutselig teleporterer han seg. Det går an mot monstre, men synes det blir dumt hvis man kan teleportere seg i PKing. Men det går vel ikke an, eller..? Lenke til kommentar
Amanthea Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Gratulerer så mye med hilt, CCola. Bare å si i fra hvis du vil låne chest når vi dødelige sover altså. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har et spørsmål ang. pking: Kanskje jeg vil prøve meg på det. Kommer til å bruke adamant istedet for Rune, for er så redd for å miste Rune-tingene (jeg er ikke member).. Men her er spm: Går det an å teleportere seg til f.eks Varrock midt i en kamp når man driver med PKing? Ikke at jeg skal gjøre det, men er så kjett at hvis jeg nesten dreper en så plutselig teleporterer han seg. Det går an mot monstre, men synes det blir dumt hvis man kan teleportere seg i PKing. Men det går vel ikke an, eller..? Jo det går an mens du er i en fight med mindre du er TeleBlocket eller pver øvø 20 Wildy(correct me if im wrong) Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har et spørsmål ang. pking: Kanskje jeg vil prøve meg på det. Kommer til å bruke adamant istedet for Rune, for er så redd for å miste Rune-tingene (jeg er ikke member).. Men her er spm: Går det an å teleportere seg til f.eks Varrock midt i en kamp når man driver med PKing? Ikke at jeg skal gjøre det, men er så kjett at hvis jeg nesten dreper en så plutselig teleporterer han seg. Det går an mot monstre, men synes det blir dumt hvis man kan teleportere seg i PKing. Men det går vel ikke an, eller..? Jo det går an mens du er i en fight med mindre du er TeleBlocket eller pver øvø 20 Wildy(correct me if im wrong) Er det ikke 22 eller 25? Kansje jeg husker feil Lenke til kommentar
Amanthea Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Wildy, lvl 20. Teleblocking oppheves med Forinthry bracelet (P2P). Lenke til kommentar
iKent Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Hoho, Husker jeg spilte detta før:PxD Var lvl 109 CB elns.. Hadde 99 Fletching og 85 WC... alt jeg husker XD Heter forøvrig Ranma510 der men kan ikke si jeg husker passordet XD D: Men men, nyere tider og WOW ble litt mer pop enn RS. xD -Kent Edit: Trur jeg klarte å få alle skils over 50 bortsett fra summoning.. kom til lvl 34 elns der xD Endret 6. mai 2009 av supine_mr_misery Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå