Manken Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du vet vel hva som skjer når man dør? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Trudde man fant det ut med en gang hvis dere skjønner hva jeg mener! Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ops.. Mente at hva man skulle gjøre videre i questen om man døde.. Ikke fikse båten men ta den hemmelge passasjen. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 96/99 wc! Og jeg innså nettopp hvor GENIALT det er å farme herbs. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nice^^ Ja det er masse penger å hente der. Btw; 97/99 Strength Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Grattis Sondre og Daggis0 På god veg til 99 nå Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Grattis guys. Snart 99 nå ja. Selv ble jeg tidligere idag 98 defence, og driver på videre til 99. 900K igjen nå. Bandits+Bunyip = sant. Jeg så en hel film uten å være tilstede. Måtte selvfølgelig inn å skifte bunyip, men utenom det - ingenting! Jeg elsker AFK-trening, og jeg har stor tro på at jeg kommer til å trene ranging også på denne måten. Samt magic også. Noen som har noen gode tips til å trene mage fra 96->99? Vær så snill, ikke si high alch. Det skjer ikke. Da kaster jeg heller stun for å si det slikt. ^^ Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 String Jewellry, Ccola. Kjøp "Gold Amulet" (UNstrung, altså bare en liten klump med gull) på Grand Exchange. Ha på deg en Mud Staff og 2 Astral Runes per Gold Amulet, så er det bare å stringe i veg. Det er ca 140-160k Magic xp/time pluss ca 10-12k Crafting xp/time. Du kan selge det ferdige produktet til "Rouge Trader" i Varrock etter å ha gjort Summer's End. Hvis du ikke har gjort den kan du bare selge amulettene til en venn som har gjordt den så han/hun kan selge de. Og det beste er at det 1 klikk per inventory Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Herlig! Takk! Hva koster det ca fra 96->99 da? Helt ca? Idag har jeg btw trent 700K defence XP. Og jeg tror ikke jeg lyver om jeg sier jeg har bare sitte 30min bak skjermen. God bless afk-trening. Def(97->98)+717,284 | HP(99) +238,634. Smoothy-roody. Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 96-99 koster kanskje 6-7mil, har ikke calca det. Ganske bilig når man tar i betraktning at det er godt over dobbelt så raskt som Hich Alching. Lenke til kommentar
Amanthea Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 96/99 wc! Og jeg innså nettopp hvor GENIALT det er å farme herbs. Du som er.. Sondre1995 (eller et eller annet nittitall)? Ja, herbs er genialt. Har tjent rimelig mye på dem, jeg farmer daglig papaya, maple osv. og holder økonomien oppe med å fishe (monkfish, jeg slipper å følge med)+herbs en gang i ny og ne. Kjempelett. ^^ Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Haha, sjekk dette da: [All] exp gains for ilsaldur in last 1day: Overall +1,110,015 | Def(98) +830,932 | 7HP(99) +276,453 Det vil altså si at jeg har trent 830K def XP, og 270k HP xp siste døgnet. ^^ Jeg sier det igjen. God bless afk-trening. Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Haha, sjekk dette da: [All] exp gains for ilsaldur in last 1day: Overall +1,110,015 | Def(98) +830,932 | 7HP(99) +276,453 Det vil altså si at jeg har trent 830K def XP, og 270k HP xp siste døgnet. ^^ Jeg sier det igjen. God bless afk-trening. Lag en guide på denne bandit afk-treningen din da! Du har skrevet litt om det før, men bunyip var blant annet ikke nevnt. Er det nok, eller trenger man Guthans/SGS i tillegg? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Taslee, my good man! Disse "guidene" - treningsguidene. Er det noe du har funnet ut selv, eller som du bare har plukket opp etterhvert? Iallfall, vet du om en god "guide" fra 77-> ranging? Jeg vurderer å stille meg hos bandits med broad bolts, og afk'e det også. Men jeg er usikker på om det er god xp i det hele tatt. --- Tok altså knapt en dag fra 97->99 for min del med defence. ^^ Nå står mage for tur. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Utrolig nice Ccola! Gratulerer med 99 "Forsvar" Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Gratulerer med 99 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Takktakk. Inatt har jeg drevet å kjøpt ting og tang til å begynne med magic (og sett Ringenes Herre), og har fått meg 300k magic xp. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hvordan har du tenkt å trene 99? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Lag en guide på denne bandit afk-treningen din da! Du har skrevet litt om det før, men bunyip var blant annet ikke nevnt. Er det nok, eller trenger man Guthans/SGS i tillegg? Det er ganske enkelt egentlig. Grunnen til at jeg ikke nevnte bunyip før, var siden jeg ikke hadde det før. ^^ 1. Ta på deg god armour, og utstyr. Jeg bruker: whip, defender, helm of neit, fury, ring of life, ZAMORAK CAPE, dragon boots osv. Det viktigste her å få med deg et item fra enten Zamorak, Saradomin (usikker på Guthix). Enten cape - som jeg bruker, eller saradomin platelegs osv. You get it Dette gjør at bandittene fortsetter å angripe deg hele tiden. De slutter aldri. 2. Stikk ned til ørkenen (Desert Treasure Bandit area). Still deg i ett av teltene, og pass på at det alltid kommer noen å angriper deg, slik at du ikke blir logget ut. Dette punktet er imidlertid det vanskeligste punktet av alle, siden det er folk i ALLE verdene. 3. Nå kommer selve afk'ingen. Om du har bunyip med deg, tryller du han frem, og bare stiller deg der, og venter på at bunyipen blir borte for å trylle han frem igjen. Slik sto jeg i omtrent i hele går. Samtidig så jeg blant annet 3 filmer. Her blir det jo også litt forskjellig om hva du har tilgjengelig. Jeg har feks bunyip. Det er også mulig å bare ta med seg mat (sara brews) - men det krever litt at du følger med. Ring of life anbefales også - siden du faktisk mister endel om du dør. Har du guthans fungerer det også. Men for all del ikke stå med bare guthans, og ikke følg med. Jeg har mistet 3 guthan spears der nede (da de var 6-7m). Jeg kan ta screenshot over hva jeg bruker å ha med meg. Outfit: Inventory: Sharkene er bare for emergency-situations. Det har ikke skjedd enda. Men lykke til da, og gjerne spør meg enten her, ingame, eller på mirc. Ilsaldur PS! Tips: Flytt huset til Pollievenach (elsn). Da teler du bare til huset ditt, og springer rett west for å komme til bandits. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Hvordan har du tenkt å trene 99? Av tipset som Taslee gav meg. String Jewellery. Fantastisk, og veldig chill. Som dere sikkert har skjønt er jeg av den slappe typen fremfor skjermen, som liker å gjøre chille skills. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå