Jmk93 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hade RS tar jo ikke noe av livet dersom det er artig^^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Skjønner deg godt, Taslee... Har sluttet jeg og, jeg prøvde å spille litt forrige uke igjen men resultatet ble at jeg spilte 12 timer i døgnet, igjen. Det er alt for mye tid, så jeg slutta igjen. Nok er nok. Har også fått spørsmål om jeg kan gi bort brukeren min, men jeg avslår hver gang. Jeg har vel sikkert brukt tusenvis av timer på den, og 99 agility er det jeg er stolt for og det skal alltid være mitt. Ikke et dårlig valg du tok der hvis du spilte alvorlig mye. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Greier du ikke beherske spillinga di Herman ? Endret 18. april 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Nei Gjør jeg en ting, så prøver jeg å gjøre det så raskt (og ordentlig) som mulig. Altså, siden jeg gikk for 99 strength, så hadde jeg aldri taklet å trene 2 timer om dagen. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Sant det. Hvis man har et mål, som f.eks 99 strength. Da holder man på helt til man ikke orker mer. Trener 99 strength akkurat nå btw. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ikke bare jeg som har slutta igjen, ser jeg? Og nei, account gives ikke vekk. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Har aldri hatt problemer med kontroll over spillingen... Hvis jeg synes jeg spiller for mye så kutter jeg ut og fortsetter senere! Enkelt og greit! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det greier ikke jeg. Det sier litt når jeg spilte i gjennomsnitt 15 timer pr dag når jeg fikk 99 agility Lenke til kommentar
Munty Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det greier ikke jeg. Det sier litt når jeg spilte i gjennomsnitt 15 timer pr dag når jeg fikk 99 agility Uff... Synd at det er vanskelig å kontrollere det... Det er jo et så morsomt spill. Hva er brukernavnet ditt? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det står i første posten vil jeg tro. Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hvorfor er ikke jeg i listen? :O Btw jeg klarer å beherske spilletiden Spiller kansje bare 2 timer hver dag, noen dager ingenting^^ Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det greier ikke jeg. Det sier litt når jeg spilte i gjennomsnitt 15 timer pr dag når jeg fikk 99 agility Hehe, kjenner til den. Når jeg trener skills vil jag bare bli ferdig fort og dermed ender jeg opp med å spille seriøst mye, opptil 15-16 timer per dag i feriene og 7-8 på skoledager så jeg er glad at jeg sluttet. Utdanning > Skillcapes på RuneScape, haha Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hjeeelp! Jeg gjør Dragon Slayer og skal drepe dragen men jeg har ikke nok mat med meg.. Hvordan kommer jeg meg til banken? Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ja, det kunne jeg gjort men er ferdig med questen nå... Lenke til kommentar
Munty Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Gratulerer med ferdig quest! Husker når jeg gjorde det.. Var i ekstase! :!: Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hehe, takk Var et veldig slit for etter at jeg hadde tapt mot dragen gikk jeg rett til port sarim men båten gikk ikke før jeg hadde fiksa den igjen.. Helt tl Grand Exchange å kjøpe spiker og planker. Så måtte jeg gå helt ned igjen og selfølgelig glemt hammer.. Jeg hadde også droppet hammeren i banken så den måtte jeg kjøpe av folk.. Etterpå skulle jeg gå å fikse den men det gikk ikke for jeg hadde funnet en hemmelig passasje fra karamja. Så måtte jeg gå helt til banken igjen å hente penger.. Men det var verdt det! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 Skal love deg. Slik er det med alle questene videre også. Forbanna å glemme ting. Men. Det er mye enklere om du gjør det med guide. Da får du en liste over ting du må ha med deg, og du kan bare samle opp før du begynner på questen. Du finner questguides her. Enjoy, good luck! Ilsaldur (det er lettere for meg å oppdatere førstepost om dere har med navn/signatur, iallfall innimellom) Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Brukte faktisk en guide men det sto ingentng om hva som skjedde om man dødde... Jeg heter forresten Esepi111 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå