Alpakasso Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noen som har tips til å gå fort opp i range når man er i lv 30? Bruk enten shortbow med de beste pilene som mulig, eller iron knives. Stå i safespot ved Hill Giants og skyt i vei. Ta bbones for god prayer exp og limps for herb exp (evt selge begge to). Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ok takk Taslee: Jeg fikk ikke lov å springe for de Og må gå nå fordi strømmen går om noen min Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Iron knives. Går dritfort. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Kom på IRC gutter. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Sjekka Miscellania i dag: 2.054.418gp og 229.651gp som ikke er solgt enda Arbeiderne tok 1.350.000gp i lønn Så jeg har tjent rundt 1 mill snart @CCola: Opplysninger til kanalen? Endret 9. april 2009 av Latterkongen Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 IRC Fikk en forespørsel ingame på RuneScape hvordan man kom seg på IRC. Jeg kan skrive kort her hvordan man gjør det: 1. Last ned mIRC <- her. 2. Installer. 3. Skriv inn brukernavn o.l, og connect til server "Quakenet" 4. Når dere er connected til Quakenet, joiner dere #diskusjon. Du kan skrive /j diskusjon for å komme inn dit. 5. Når dere har kommet inn dit, kan jeg hjelpe dere videre med hvordan dere får AUTH (automatisk pålogging osv) der inne. Good luck, have fun. Ilsaldur Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Latterkongen, hva er de 2 tingene til høyre fra Mischellania? Og hvor mange har du på woodcutting? IRC-kanalen finner du på QUAKENET, og den heter #diskusjon. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Etter 13 Barrows-runs fikk jeg min første piece-drop: Dharok's Greataxe = 214k. -.- Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Grattis med drop da. Du må starte en plass vet du. Jeg fant vel ut at det er drop hver 10ende runde ca. Og jeg har fått alle itemne som er, og mange opptill flere ganger deriblant guthan warspear x3. Dvs at jeg har gått mange runder i barrows det! Lenke til kommentar
wsup Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 lagde meg en tanker idag noen som kan bidra me noen k? (er f2p) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 lagde meg en tanker idag noen som kan bidra me noen k? (er f2p) Nei. Skaff det selv. Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Noen som driver med merchanting? Har i overkant av 20M jeg satser på å få til å formere seg.. Har tjent et par millioner så langt, bla. på Dragon Boots og Magic Seeds. Akkurat nå har jeg investert i: Super Attack(3) Super Defence(3) Sharks (10.000 stk) Rune Crossbow (1000 stk) Har tjent grovt allerede, og lurer nå på om jeg skal ta gevinsten og selge, eller holde på de lengre. Med tanke på nye Bounty Hunter som kommer, tror jeg prisene på slike varer kan stige kraftig. Noen med tanker om dette? :O Lenke til kommentar
wsup Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Noen som driver med merchanting? Har i overkant av 20M jeg satser på å få til å formere seg.. Har tjent et par millioner så langt, bla. på Dragon Boots og Magic Seeds. Akkurat nå har jeg investert i: Super Attack(3) Super Defence(3) Sharks (10.000 stk) Rune Crossbow (1000 stk) Har tjent grovt allerede, og lurer nå på om jeg skal ta gevinsten og selge, eller holde på de lengre. Med tanke på nye Bounty Hunter som kommer, tror jeg prisene på slike varer kan stige kraftig. Noen med tanker om dette? :O rune scims vil jo osså stige men når kommer bh back ? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Hvilke oppdateringer er det som kommer til BH? Uansett vil jeg tro dragon daggers, claws, supersets, rune armour , kanskje prayer pots og sharks vil gå opp i pris. Fy faen jeg huska selv når PvP-verdene kom.. Det var umulig å få tak i tingene ovenfor! Så jeg tjente faktisk mye penger på å kjøpe daggere i Lost City, poisne dem og selge dem videre. Fikk jo solgt mange for opptill 100k stk:p Gale pk'ere Og jeg kjøpte vel selv rune armours til 200-300k.. Skal sies at det var i tiden hvor jeg fikk cookingen min til 99, så jeg hadde akkurat kjøpt 16k sharks, og tjente sykt mye på det. Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det foregikk masse Real World Trading i gamle BH, samt konflikter med level-limit osv, så de stengte BH og jobber med en ny versjon. Tror den skal foregå i hele wilderness, men er ikke så mange andre detaljer. Har håpet om store priser på pvp-items, så vi får se.. dumt å brenne inne med penger hvis man har massevis nå i alle fall, investere i stedet! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Latterkongen, hva er de 2 tingene til høyre fra Mischellania? Og hvor mange har du på woodcutting? IRC-kanalen finner du på QUAKENET, og den heter #diskusjon. 1. Teak og mahogany logs Har 100% på maples og 50% på Teak/Mahogany (Delt) 2. Er aldri noen på kanalen Når skal bounty hunter komme? Endret 11. april 2009 av Latterkongen Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 2. uhm, det er altid noen der Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Noen som hvet om en god summoning guide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå