CCola Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Gratulerer med praktisk talt 99 RC. 99 thieving går dritfort. Seriøst. Noen som kunne kommet med en god guide til 99 hunting? Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Uff pøvde thieving for første gang Gikk saaakte Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Eneste jeg vet om dette spillet er at broren min driver og selger kontoen sin for så å stjele den tilbake. Artig spill sikkert Jeg drev å spilte Runescape på ungdomsskolen:) Morsomt spill, men det har sine begrensninger... Jeg drev stortsett og tjente penger i spillet for så å selge pengene til folk på skoln... Tjente ca 600kr, er mye penger for en 15 åring det:) Lenke til kommentar
Pekepinne Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) - Endret 28. februar 2011 av Pekepinne Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Nå skal jeg soloe Barrows på min level 70 acc. :] Kan si hvordan det gikk når jeg er ferdig. Måtte utsette mitt første Barrows-run til i dag tidlig. Slik gikk det: Siden jeg hverken har høy mage eller melee, måtte jeg gå 100% range - hele runnet i Black d'hide. Møtte Dharok og Guthan i tunnel (yay …), og måtte derfor bruke en del praypots. Det var lettere enn jeg hadde trodd: Melee-brødrene gikk ned raskere enn forventet, og Ahrim døde etter fem og et halvt sekund. Loot: 128 chaos, 82 death = 36k … Ikke store greiene når jeg brukte praypots til 80k. *edit: Gikk en gang til nå: Brukte 5,5 praypots og et par sharks. Loot: 81 blood, 120 chaos, 557 mind = 39k … Endret 8. april 2009 av -Evolution- Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Siden du bruker prayer hele tiden, burde du bruke mage istedet for range. Går mye fortere! Greit runene koster litt, men du bruker også mye mindre pray pots også. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Tenker jeg prøver Magic Dart mot melee-brødrene og fortsetter med range mot Ahrim (og muligens Karil). *edit: Fikk runer verdt 61k på tredje runnet. Endret 8. april 2009 av -Evolution- Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) SAVN Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 8. april 2009 av Sondre Lenke til kommentar
wsup Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 fann denne tråden me en gang jeg lagde bruker spiller rs og cb lvl 87 atk 70 str 71 def 70 range 53 pray 46 mage 64 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Grattis med Guthan Helm, wsup! Lenke til kommentar
wsup Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Grattis med Guthan Helm, wsup! takker Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Grattis med 99 RC, Taslee! *edit: 6 Barrows-runs idag, og har endt opp med å tape ~130k. Endret 8. april 2009 av -Evolution- Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Husker på den tiden alle guttene i klassen min spillte. Jeg begynte sent, men ble etterhvert best (er fortalt tidligere, men kommer til poenget). Alle hadde problemer med å skaffe penger der da... Dette var rundt 2006 elns. Og Dragon longsword var verdt 100k på den tiden. Og så var det kantine på skolen, og da var det jo grunn til å ta med penger Det var hele tiden noen som spurte om de kunne kjøpe dragon longsword for 10kr da Jeg var ikke særlig rik (på runescape) på den tiden, så jeg svarte nei hver gang jeg ble spurt. Men når man tenker over det... Han ene var villig til å kjøpe 1mill for 100kr 10 dragon longsword * 10kr = 100kr... Tenk hvor mye jeg kunne tjent på det bare noen måneder senere Hadde 10mill, og det var FØR tradeupdaten... Dragon longsword... Endret 8. april 2009 av Latterkongen Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Måtte gi meg etter 7 Barrows-runs uten hell (noen med wsup og LienK fra forumet). Gikk 150k i minus. Her er et par bilder fra kvelden: Lenke til kommentar
eKreativ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Var innom Runescape nettopp, var langt ifra så bra som jeg husket det fra når jeg var mindre ;D Classic RS med wilderness var ren vinn Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Du har PvP-servere. Hva har du å lengte etter? Lenke til kommentar
eKreativ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 PvP serverene som var nå var jo rent søppel imho Men man har jo forskjellig smak ;D kanskje litt nostalgi som ligger bak at jeg synes RSC var så mye bedre Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noen som har tips til å gå fort opp i range når man er i lv 30? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 kanskje litt nostalgi som ligger bak at jeg synes RSC var så mye bedre I hear ya. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå