Jmk93 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hva er det beste våpnet og trene med hvis man er 40 att og 41 str? Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Brine Sabre, men ville holdt meg til Rune Scimitar siden Brine Sabre koster en del mer for bare +1 eller 2 mere attack bonus. Hold deg til Rune Scim til level 60 attack tror jeg. Natta Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 men er ikke Rune 2h bedre? Natta^^ Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Som du fikk svar på ingame, rune scimmy er bedre å trene med ja. Taslee, send meg en PM om hvordan du tjener pengene dine. Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ingen hemmelighet dèt - mest Runecrafting og litt merchanting. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Ja selvfølgelig. Du er jo 98 runecrafting:p Merchantling har jeg prøvd, men er ikke tingen for min del. Følge med og være tålmodig er ikke helt min greie. Så nesten bestandig når jeg handler på ge, kjøper jeg for maks og selger på min. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Så nesten bestandig når jeg handler på ge, kjøper jeg for maks og selger på min. Jeg også! Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg også Har bare å få tak i en kaptein til skipet mitt og få et dragesjold så skal jeg drepe den grønne dragen Noen quester som anbefales og gjøre etterpå med høye rewards(Helst xp rewards) som jeg kan klare? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Om du går inn på runehq og deretter trykker på quests, får du en oversikt over vanskelighetsgrad og rewards. Btw, jeg vil tro at nesten alle questene på hele spiller er mulig å gjøre dersom du har 43 prayer, og at du selvfølgelig har requirements for questen. Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Har klart dragon slayer Tapte nesten :S Hadde tross alt halve baggen full av swordfish Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Grattis, husker når jeg klarte den for lenge siden, hehe. Jeg var helt i skyene "ENDELIG, JAAA!!" Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Herregud, som jeg savner RuneScape for 5 år siden! Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ja var lettet, hadde bare 8 hp igjenn og brukt opp all maten og satt og tengte om jeg skulle teleporte vekk :S Bra jeg ikke jorde det da Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Herregud, som jeg savner RuneScape for 5 år siden! Infuckingdeed. ^^ Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Herregud, som jeg savner RuneScape for 5 år siden! Infuckingdeed. ^^ Agreed! Alt for lett nå om dagen>.< Savner tiden da ingen hadde max total Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Se det på den lyse siden: Nå kan vi i det minste "nyte" tiden der ingen har 200 mill exp i alle skills. Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Tror neppe noen kommer til å klare 200m i alle skills noensinnem heldigvis. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Kan tenke meg 200m i summoning vil ta sin tid. Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 200m summoning tar ikke lang tid i forhold til 200m runecrafting og slayer Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Har Zezima sluttet eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå