Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er virkelig rune defender SÅ bra? :hmm:

Uansett om den er det eller ikke så kommer jeg nok til å holde meg til mitt trofaste d-square. :D

Ditt valg, men jeg har bestandig valgt rune defender foran alt annet. Dragonfire shield hadde jeg nok valgt om jeg hadde hatt råd, men rune defender har fremdeles litt bedre attack-stats. Og som sagt, den koster jo ingenting, bare litt tid. :)

Dragon sq bruker jeg kun når jeg er hos bosser o.l, siden det er bedre defence stats, enn rune defender har.

Tusen takk CCola :D man må ha det slik at man hvis man plausser attack og strength må det bli 130 :( Slipper de monstrene i salyer clue scroll? :p

Omtrent alle monstrene slipper clues. :) Jeg hadde rundtom 100 clues på en uke når eg trente slayer. :)

Lenke til kommentar
Er virkelig rune defender SÅ bra? :hmm:

Uansett om den er det eller ikke så kommer jeg nok til å holde meg til mitt trofaste d-square. :D

Ditt valg, men jeg har bestandig valgt rune defender foran alt annet. Dragonfire shield hadde jeg nok valgt om jeg hadde hatt råd, men rune defender har fremdeles litt bedre attack-stats. Og som sagt, den koster jo ingenting, bare litt tid. :)

Dragon sq bruker jeg kun når jeg er hos bosser o.l, siden det er bedre defence stats, enn rune defender har.

Tusen takk CCola :D man må ha det slik at man hvis man plausser attack og strength må det bli 130 :( Slipper de monstrene i salyer clue scroll? :p

Omtrent alle monstrene slipper clues. :) Jeg hadde rundtom 100 clues på en uke når eg trente slayer. :)

:dribble:

Lenke til kommentar
Btw har sett mange med ryggsekk :) Hva gjør den?

Ava's Accumulator (elsn). Den samler opp arrows og bolts når du skyter dem. De kommer automatisk inn i ryggsekken da. :)

Omg.

En level 104 sa at om jeg slo han (er 67) i duel arena, skulle jeg få accounten hans.

Jeg slo han.

Jeg fikk accounten.

Omg.

Bra acc?

Lenke til kommentar

Hm, tror jeg må se om jeg får plukket opp dem gamle støvsliteren min fra gammelt av og pusle han til level 126 (om det fremdeles er max level).

Hvordan er det med items nå, er dragon fremdeles "best" eller er det kommet andre ting som er bedre? Har vært fraværende fra Runescape i noen år nå :)

Lenke til kommentar

19,455,818 total exp.

87 str, 86 wc, 74 range, 74 magic blandt annet.

Full void, men hadde svært lite annet av verdi. 400k i banken. :-/

Bedre i alle skills enn min forrige, annet enn Slayer, Smithing og Firemaking.

Miamotto, heter den. Men lurer på om jeg skal bruke den forrige eller ikke allikevel, fordi den på en måte er mer "personlig", og mer imba i forhold til combat level. Mister også godt over 2 mill, ettersom jeg ikke kan overføre penger.

Litt usikker her.

Lenke til kommentar

Om det er veldig lenge siden du har sluttet, kan jeg ta de mest omfavnende oppdateringene:

1. Summoning er kommet, og det går på combat, og derfor er maxlevel nå 138.

2. Grand Exchange er kommet. Du spiller WoW så jeg kan sammenligne det med AH. Folk legger inn items på et stort market (øst for Edgeville) og alle på hele RS kan kjøpe det.

3. Ny grafikk er kommet, og man kan nå spille i fullscreen, og grafikken generelt er blitt mye bedre.

4. Har du ikke spilt siden barrows?? Så det ikke før nå. :p Det er lenge siden, og da er det vel andre skiller enn summoning du ikke har fått med deg. Skiller som construction, SLAYER, farming, hunting, og summoning er kommet siden den tid. Tror jeg.

Barrows er iallfall et slags "minigame" hvor man drar ned til sumpene og skal drepe 6 brødre, og når man har gjort det så får man åpne en kiste hvor man kan få bra armour, runes, coins o.l. Alle barrows armourene har egne "speccer", og det er en armour til hver bror; ahrim (mage), karil (range), dharok, torag, verac, guthan (alle melee).

"Speccene" til armourene fungerer kun når man har alle 4 delene til settet, og de mest brukbare speccene er guthan (får liv tilbake), verac (slår gjennom prayer) og dharok (meget høyt maxhit).

Ellers har også "godwars" kommet. Det blir nesten som en instance i WoW. Man drar opp i fjellene og kan drepe Gudsbrødrene - Zamorak, Saradomin, Bandos, og Armadyl. De dropper Godswords (gode 2 handssverd) og god armour.

Det var kort. Det har kommet så utrolig mye de siste 2-3 årene, at man har jo nesten ikke sjangs til å følge med uansett om man spiller, eller ikke. :p

Men lurer på om jeg skal bruke den forrige eller ikke allikevel, fordi den på en måte er mer "personlig", og mer imba i forhold til combat level. Mister også godt over 2 mill, ettersom jeg ikke kan overføre penger.

Litt usikker her.

Bruk din egen. Høres ut som scam uansett. Har noen kompiser som har fått diverse kontoer, og ALLE (merk ALLE) har blitt tatt tilbake, siden dem de fikk de hos, har første passordet, recoverys osv.

Ta vare på din egen du, og tren den stor og sterk. Good luck. ;)

Lenke til kommentar

Awww trodde ryggsekken fikk mere inventory :'( Prøver oppdraget dragon slayer ;) Er 46 i combat. 40 i attack, 41 strength og 33 defence ;) tror dere jeg har en skjanse? :p Og btw er det noen måte å få mere inventory på?

Lenke til kommentar

2. Grand Exchange er kommet. Du spiller WoW så jeg kan sammenligne det med AH. Folk legger inn items på et stort market (øst for Edgeville) og alle på hele RS kan kjøpe det.

3. Ny grafikk er kommet, og man kan nå spille i fullscreen, og grafikken generelt er blitt mye bedre.

4. Har du ikke spilt siden barrows?? Så det ikke før nå. Det er lenge siden, og da er det vel andre skiller enn summoning du ikke har fått med deg. Skiller som construction, SLAYER, farming, hunting, og summoning er kommet siden den tid. Tror jeg.

Barrows er iallfall et slags "minigame" hvor man drar ned til sumpene og skal drepe 6 brødre, og når man har gjort det så får man åpne en kiste hvor man kan få bra armour, runes, coins o.l. Alle barrows armourene har egne "speccer", og det er en armour til hver bror; ahrim (mage), karil (range), dharok, torag, verac, guthan (alle melee).

"Speccene" til armourene fungerer kun når man har alle 4 delene til settet, og de mest brukbare speccene er guthan (får liv tilbake), verac (slår gjennom prayer) og dharok (meget høyt maxhit).

Ellers har også "godwars" kommet. Det blir nesten som en instance i WoW. Man drar opp i fjellene og kan drepe Gudsbrødrene - Zamorak, Saradomin, Bandos, og Armadyl. De dropper Godswords (gode 2 handssverd) og god armour.

Har vært innom og tittet men mye jeg ser jeg ikke har fått med meg :)

Barrows var selv i min tid, var aktiv spiller frem til ca 2 år etter lanseringen av RS2 (ca, vel og merke, husker ikke når RS2 ble lansert akkurat). Så har fått med meg ting som Slayer og Barrows, har vel rundt 60 slayer om jeg ikke husker feil.

Grand exchange, tja, høres litt bedre ut enn å saumfare forumet etter et par iron ores eller bars f.eks.

Får ta meg en tur ingame og se litt selv hva som skjer der :)

Lenke til kommentar

Jada, da er jeg tilbake i Runescape verdenen, vet ikke enda om jeg skal være glad eller sur. :p

Hadde 700k+ fra før, men har bare ca halvparten igjen etter at jeg har kjøpt div. nødvendige items. Så da tenkte jeg å begynne å tjene litt penger igjen. Husker jeg gjorde barrows før og gikk da i stort pluss. Men jeg husker ikke strategien min og hvilke items jeg brukte! Noen som kan hjelpe? Jeg vet jeg brukte den Slayer spellen, husker ikke hva den heter. Tror det er den eneste man trenger Slayer's staff for å bruke. Jeg brukte muligens black d'hide armor, kan det stemme?

Og hvordan er det med sjangsen for å få noe bra? Mener å huske at det var større sjangs hvis man drepte alle brødrene før man åpnet kista?

Lenke til kommentar
Om det er veldig lenge siden du har sluttet, kan jeg ta de mest omfavnende oppdateringene:

4. Har du ikke spilt siden barrows?? Så det ikke før nå. :p Det er lenge siden, og da er det vel andre skiller enn summoning du ikke har fått med deg. Skiller som construction, SLAYER, farming, hunting, og summoning er kommet siden den tid. Tror jeg.

Det var kort. Det har kommet så utrolig mye de siste 2-3 årene, at man har jo nesten ikke sjangs til å følge med uansett om man spiller, eller ikke. :p

Men lurer på om jeg skal bruke den forrige eller ikke allikevel, fordi den på en måte er mer "personlig", og mer imba i forhold til combat level. Mister også godt over 2 mill, ettersom jeg ikke kan overføre penger.

Litt usikker her.

Bruk din egen. Høres ut som scam uansett. Har noen kompiser som har fått diverse kontoer, og ALLE (merk ALLE) har blitt tatt tilbake, siden dem de fikk de hos, har første passordet, recoverys osv.

Ta vare på din egen du, og tren den stor og sterk. Good luck. ;)

Slayer kom da strengt talt lenge før Barrows ell?

Lenke til kommentar
Jada, da er jeg tilbake i Runescape verdenen, vet ikke enda om jeg skal være glad eller sur. :p

Hadde 700k+ fra før, men har bare ca halvparten igjen etter at jeg har kjøpt div. nødvendige items. Så da tenkte jeg å begynne å tjene litt penger igjen. Husker jeg gjorde barrows før og gikk da i stort pluss. Men jeg husker ikke strategien min og hvilke items jeg brukte! Noen som kan hjelpe? Jeg vet jeg brukte den Slayer spellen, husker ikke hva den heter. Tror det er den eneste man trenger Slayer's staff for å bruke. Jeg brukte muligens black d'hide armor, kan det stemme?

Og hvordan er det med sjangsen for å få noe bra? Mener å huske at det var større sjangs hvis man drepte alle brødrene før man åpnet kista?

Ja, du må drepe alle brødrene før du åpner kista. Og helst 5-10 andre creatures også. Jeg har vel fått oppimot 100 items (kanskje mer) den tia jeg har gått i barrows.

Jeg skal gi deg de 3 metodene jeg har brukt mest:

1. Saktest, og medium lønnsomt: Full torag+slayer staff, og drep alle med det. Mot karil kan det bli litt vanskelig, så jeg tok med meg en whip+dds for å ta karil+creatures der nede. Pray mot dharok+karil, og kanskje ahrim dersom jeg sliter.

2. Medium, og mest lønnsomt: Full verac. Den metoden jeg har brukt desidert mest. Full verac. Bruk mot alle +dds mot karil. Pray mot dharok+karil. Bruker ingen prayer pots. Kanskje 1 dose dersom jeg får dharok nede. Og superset hjelper endel.

3. Desidert raskest og minst lønnsomt: Full ahrim+barrage. Bruk mot alle, men gå til karil og ahrim først, siden du ikke kan fryse dem. Funker selvfølgelig med lower freezespells også. Bruker ikke noe prayer heller.

Det var det som var forskjellig fra metodene mine. På alle turene mine bruker jeg egentlig bare å dra en gang, og deretter tele opp i duel-arena og få Hp, energy og pray points tilbake. Bruker også bare 2 sharks, og resten lobsters på turene. Og går vel egentlig ganske fort uansett hvilken metode du bruker. Jeg anbefaler dog verac-metoden. Den slipper du å tenke på å skifte pray, og skifte våpen hele tiden. Veldig enkel, og veldig god.

PS! Rett før jeg sluttet begynte jeg dog å gå flere turer hver gang, men det blir fort mye dyrere pga da må du bruke praypots til å fylle opp, mot dharok+karil. Og det går også endel saradomin brews når du skal ta flere runder på en gang.

Bruker også å tele "kharyll" (ancient) og springe ned gjennom snarveien, som du må gjøre en quest for å bruke. Da går det ikke så veldig mye tid til akkurat det å springe ned og opp hele tiden.

HUSK TAU!

Ilsaldur

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...