Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)

Anbefalte innlegg

Heei Taslee, ser du er høy runecrafting=) Jeg er også 98, og satser på 99 i løpet av uken når jeg kommer hjem fra påskeferien. Da gyver jeg løs på 99 smith, craft og con med sc tools i nevnt rekkefølge:p

Rcer du i w68 eller? Naavn?:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Seriøst :p Er det ingen som vet hvilken måte man går fort (og ikke altfor dyrt) opp i fletching? Har som sagt ikke spilt på en stund, og er litt udatert på de fleste områder, regner jeg med. ^^

Jo, hehe. Jeg er bare 71 fletch selv, siden skillen er lavmål og jeg gidder ikke, men jeg vet råd=)

Erm, yl, ml og best av alt, som er billig, er addy bolts

Lenke til kommentar

Prøvde litt Duel Arena i dag, for første gang. :O (Ja, jeg er noob) Er bare level 67 på denne accounten (nei, jeg er IKKE PURE), men fikk følgende statistikk: 9 wins - 1 losses. Haha, og omtrent alle var høyere level.

Pengene i bagen er bare for Stakes, og Rune Scimitar var bare for å lokke high-levels som så etter noobs. :3 Haha.

Litt bilder:

Stakkars fyren fikk ikke inn én eneste hit.

rs7.jpg?t=1238609140

Ikke mye motstand her.

(+mitt gear, forøvrig)

rs2-1.jpg?t=1238609074

Flaut for han.

rs4.jpg?t=1238609197

Litt ownage. Pewpew.

rs3.jpg?t=1238609137

Min eneste loss idag. En fyr, 20 leveler høyere, med full Dharok. Han hadde 5hp igjen.

rs10.jpg?t=1238608813

*edit:

Haha.

rs5.jpg?t=1238610273

Da jeg var 66 var i hvert fall max hit (uten prayer, adamant bolt) 26 på green drag.

(Ja, jeg bruker knives når jeg trener range/slayer)

Endret av -Evolution-
Lenke til kommentar
Er det noen som helst måte å få xp boost? :)

Ikke av andre spillere iallfall.

F@n >.< Fikk en ny clue scroll og ar så ivrig å finne skatten... Også får jeg bare 183 gp, 8 chaos rune, 46 mind rune og 45 water rune :(

Level 1 clue? :p

For min del gjør jeg kun lvl 3 clue. Har gjort noen lvl 1 og lvl 2 clue, og jeg må si at de tar lengre tid, og MYE dårligere reward. Så jeg holder meg til lvl 3. :)

Lenke til kommentar

Ja CCola, det er ganske mange gode måter å trene Fletching på. :) Det kommer helt og holdent an på hvor fort du vil ha det (antall timer brukt for 99) og hvor mye du er villig til å gi for det. Jeg er ikke helt sikker på priser og xp/time i Fletching, så ikke ta alt jeg sier for god fisk. :p

Lage Yew Longbows: Ca. 150k xp/time (Går antakeligvis i pluss)

MagiC Longbows: Ca 180k xp/time (Koster i overkant av 5M fra level 85-99)

Mithril arrows: 352k xp/time

Addy arrows: 452k xp/time

Addy bolts: 280k xp/time

Rune arrows: 552k xp/time

Broad arrows: 600k xp/time

Dragon arrows: 652k xp/time

Jeg er ikke helt sikker på kostnadene ved å lage piler/bolts men Addy Arrows koster i alle fall ca. 26m for level 99, og det er raskt. ;)

Det hele kommer egentlig an på hvor mye du verdsetter 1 time av tiden din på RuneScape. (Aka, hvor mange penger kan du tjene per time?!:p)

Natta *gjesp* :)

Lenke til kommentar
Joda joda, men det kommer seg fort skal du se. Hvorfor trener du ikke bare combat i en uke, så blir du nå lett 100+ combat. :)

Jammen tar det så kort tid? :O Og det er litt kjedelig og trene :p Trener combat nå og er 40 i attack og strenght og 32 i Defence ;) Har som formål å Trene defence til 40 slik at jeg kan få rune og seneere når jeg får en del penger få meg zamorak :p Og etter det skal jeg få 50 i attack of strength og få meg granite maul ;) Btw eer det ikke noen ting fks. noen amuleter der man får xp boost i combat? :(

Lenke til kommentar

Jmk, bare et lite tips: ikke kjøp trimmed armour som Zamorak, der er ikke verdt det hvis du egentlig ikke har råd til det. Var jeg deg ville jeg helle fått meg Rune Platebody og Dragon Skirt (ja, skirt :p)

Her kommer et enda bedre tips (antar at du er member siden du har nevnt clue scrolls): ALLTID tren combat ved Slayer - jeg angrer på at jeg ikke har gjort det fram til nå.

PS: Godswords er IKKE det beste våpenet--Abyssal Whip er, ikke la deg lure av folk som sier at GS er bedre. ;)

Lenke til kommentar

SpecialForce: Jeg er member ;) Men hva er runedefender? :p Begynnte for alvor på accounten min for 1 uke siden :p

Taslee: Tenkte ikke på trimmed zamorak bare vanlig zamorak ;) Og hvorfor dragon skirt? :p Og slayer? har aldri helt skjønt det :/ Må man begynne et oppdrag eller noe?

Lenke til kommentar
Joda joda, men det kommer seg fort skal du se. Hvorfor trener du ikke bare combat i en uke, så blir du nå lett 100+ combat. :)

Jammen tar det så kort tid? :O Og det er litt kjedelig og trene :p Trener combat nå og er 40 i attack og strenght og 32 i Defence ;) Har som formål å Trene defence til 40 slik at jeg kan få rune og seneere når jeg får en del penger få meg zamorak :p Og etter det skal jeg få 50 i attack of strength og få meg granite maul ;) Btw eer det ikke noen ting fks. noen amuleter der man får xp boost i combat? :(

Kjedelig å trene combat? Det er jo hele RuneScape jo! :p Når du kommer til 40 kjøper du deg full rune, og ikke noe mer enn det, før du blir 60. Zamorak suger. ^^

Granite Maul?? Hahaha.. Dårligste treningsvåpenet på hele spillet, omtrent. Jeg hadde seriøst brukt rune defender foran å bruke granite maul. Nei, tren med dragon når du blir 60, og whip når du blir 70. (attack)

Eneste tingen jeg vet gir boost i skill er brawling gloves. Det er member, og gir 200% boost (enda mer ved å gå i Wildy). Eneste måten du får dem er å PK'e andre spillere.

Uff må være i så J£vla høy level for å komme inn :( Men takk ;)

Rune defender is teh shit. Ingenting (ikke engang dragonfire shield) gir så mye attack og strengt boost tilsammen som rune defender gir. Koster ingenting, og er genialt!

Nå vet ikke jeg hvilken lvl du må være for å komme inn i Warrior Guild, men tror neppe det er så veldig mye. Så jeg anbefaler deg å stikke dit, med en gang du blir nok høy level iallfall.

Enda et tips som også Taslee ga. Tren slayer mens du trener combat. Det er mye morsommere, og du tjener masse penger etterhvert som du går opp i level. Du går til forskjellige personer som gir deg oppdrag med monster å drepe. Etterhvert som du går opp i level går du også til "høyere personer" som gir deg vanskeligere oppdrag. Om du i tillegg gjør en quest, Smoking Kills, får du også poeng etter hvert slayeroppdrag, som du senere kan kjøpe blant annet slayer helmet, eller feks death runes o.l. Virkelig lønnsomt.

Anbefales virkelig å trene slayer mens du trener deg opp. :) GL HF!

Les mer om slayer her.

Ilsaldur

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...