Sondre Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Før i tiden, da det var få norske spillere som hadde bra stats, brukte jeg denne listen. Jeg er ikke på den selv, og det er sikkert en hel haug andre norske som heller ikke er der, så jeg kan ikke garantere at jeg faktisk var top 1 thieving i Norge. http://www.runehead.com/clans/ml.php?clan=norway Endret 31. mars 2009 av Sondre Lenke til kommentar
CCola Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Den lista der må jo kun være registrerte spillere, jeg er jo ikke på den engang. På den lista er jeg jo faktisk Top100. ^^ Tror jeg skal begynne å spille igjen faktisk. Bli 99 i noen skills. Det som er morsomt nå, syntes jeg. Før var jo PKing det store, og det man gledet seg til hele tiden og trenet seg til. Og som jeg skrev igår var det jo stas å få seg noen blood runes, og bruke skikkelig god-spells. Saradomin Strike var jo dritdyrt (kostet opptil 5K hver eneste gang). Nå er det jo dritbillig å generelt å trene magic. Btw: Når jeg skal trene fletching fort, hva bruker jeg? Ikke altfor dyrt heller.. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Nei, Fletching er ikke den raskeste skillen, selv om den er rask, og Thieving er ikke top 5 en gang. Hva mener du er top 5? 1. Construction 2. ??? 3. ??? 4. ??? 5. ??? Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Åja takk sondre og Ilsaldur Skal prøve Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Fikk en ny scroll :O Skulle gå til en bartender i varrock og han ga meg en ny :S nå må jeg til yanille Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ok gikk til Yanille... Stod at jeg skulle lete i en skuffe i en butikk i Yanille... Men det er ingen butikk der :S Letet i alle hus men neida ingenting Hjelp? Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Nei, Fletching er ikke den raskeste skillen, selv om den er rask, og Thieving er ikke top 5 en gang. Hva mener du er top 5? 1. Construction 2. ??? 3. ??? 4. ??? 5. ??? (Listen er UTEN Brawler gloves som øker all xp i wildy på pvp worlds med +400% og UTEN Stealing Creation tools som gir +200% xp) 1. Construction (Demonic Thrones - ca. 2,5m xp/time) 2. Fletching (Dragon Darts - ca. 1,2m xp/time) 3. Prayer (Ourg Bones på Gilded Altar - ca 1m xp/time++) Kommer an på hvor rask du er. 4. Cooking (Bake Pie - ca. 450k xp/time PLUSS 100k MAGIC xp/time) ** 5. Herblore (Saradomin Brews - ca 400k xp/time) ** Lage Rune Platebodies er antakeligvis litt raskere enn Herblore, men er ikke sikker på dette så har ikke tatt det med. Husk på at noen av disse metodene er veldig dyre, som f. eks. Construction som koster godt over 2Mrd per time. Alt dette kan selfølgelig være feil--det kan jo finnes kjappere og mer effektive metoder. Edit: Jmk93, se om du finner det her: http://www.tip.it/runescape/?page=treasure_trails.htm Pluss hurra for 98 runecrafting Endret 31. mars 2009 av Taslee Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Nei, Fletching er ikke den raskeste skillen, selv om den er rask, og Thieving er ikke top 5 en gang. Hva mener du er top 5? 1. Construction 2. ??? 3. ??? 4. ??? 5. ??? (Listen er UTEN Brawler gloves som øker all xp i wildy på pvp worlds med +400% og UTEN Stealing Creation tools som gir +200% xp) 1. Construction (Demonic Thrones - ca. 2,5m xp/time) 2. Fletching (Dragon Darts - ca. 1,2m xp/time) 3. Prayer (Ourg Bones på Gilded Altar - ca 1m xp/time++) Kommer an på hvor rask du er. 4. Cooking (Bake Pie - ca. 450k xp/time PLUSS 100k MAGIC xp/time) ** 5. Herblore (Saradomin Brews - ca 400k xp/time) ** Lage Rune Platebodies er antakeligvis litt raskere enn Herblore, men er ikke sikker på dette så har ikke tatt det med. Husk på at noen av disse metodene er veldig dyre, som f. eks. Construction som koster godt over 2Mrd per time. Alt dette kan selfølgelig være feil--det kan jo finnes kjappere og mer effektive metoder. Edit: Jmk93, se om du finner det her: http://www.tip.it/runescape/?page=treasure_trails.htm Pluss hurra for 98 runecrafting Uff glemte den siden Takker Gratulerer forresten Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Yay fannt en Bob skirt(vet ikke hva det er fornoe:P) black plateskirt (g) og Zamorak page 4 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Før i tiden, da det var få norske spillere som hadde bra stats, brukte jeg denne listen. Jeg er ikke på den selv, og det er sikkert en hel haug andre norske som heller ikke er der, så jeg kan ikke garantere at jeg faktisk var top 1 thieving i Norge. http://www.runehead.com/clans/ml.php?clan=norway Synd ikke jeg har registrert meg, eller hva jeg nå må gjøre for å bli med på lista. Har sett sånn ca. halvparten av folka på lista her på RS de siste ukene og noen av de er faktisk på friends-lista mi. Sunli som er øverst på lista har jeg kjent en stund (ca 3-4 år). Har ikke snakket spesielt mye med han på kanskje et år da. Er det noen her som skal på TG? Hadde vel vært hyggelig å møte hverandre og dele noen erfaringer! Endret 31. mars 2009 av Munty Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hadde tenkt meg på TG til neste år kanskje. Det kan hende vi møtes tilfeldig vettu. ^^ Lenke til kommentar
Munty Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hadde tenkt meg på TG til neste år kanskje. Det kan hende vi møtes tilfeldig vettu. ^^ yess! Det blir kos. Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 TG? BTW solgte black skirt (g) og zamorak page 4 og tjente nesten 300k utrolig mye for meg Er noen villige til å betale mye for bob shirt? Og kan jeg adde deg munty? spiller du mye? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 TG? BTW solgte black skirt (g) og zamorak page 4 og tjente nesten 300k utrolig mye for meg Er noen villige til å betale mye for bob shirt? Og kan jeg adde deg munty? spiller du mye? Bare add i vei. Er innpå kanskje en time daglig. (username: Rasmus_jon) TG=The Gathering. Megadatatreff i vikingskipet i Hamar. Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Woops, da hadde jeg kjøpt en måned med member. Så får vi se om spillelysten kommer tilbake Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Noen som hvet hvorfor de J£vla steinkrabbene ignorerer meg etter jeg har drept 5 stykker? :S litt irriterende å måtte løpe ut av byen og inn igjenn... Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Du får nok ikke så mye for en Bob Shirt nei, kanskje en 5-7k. Og alle monster (med noen unntak som f. eks. Dark Beast) slutter å være aggresive når du har kjempet mot dem en liten stund for å motvirke "afking." Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Dæsken, morro å lese at det er såpass mange som er aktive enda. ^^ Jeg har enda ikke fått svar på spørsmålet mitt tho Siden det er så lenge siden jeg har spilt, lurer jeg på hvilken måte det er "vanlig" å gå opp i fletching nå? Det må være raskt, og helst ikke FOR dyrt (dragon darts) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå