CCola Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Digger dette spillet, jeg trener smithing med a lage kanonkuler men blir til stadighet bortført av "Mysterious Old Man" fryktelig irriterende.. Vel ja. Det er vel en av de aller største ulempene jeg ser ved hele spillet. Kan dette spillet anbefales til en noob? Jeg har ikke spilt sann type spill før. Absolutt. Tar ei uke å komme skikkelig inn i spillet, så kan du det mest grunnleggende. Men du skal vite at det tar lang tid å bli "stor" =) Men, spillet er dritmorsomt! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Du og din luck at Barrows Må bare få lov til å gratse deg med ENDA en guthans warspear :O Ja, som du sa, agility er ikke særlig raskt :S 40-50k xp i timen, så, jaja Lever med det. 87/99 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Tja som H_H_N aka T3hscron1x sier var jeg meget lucky med barrowsen idag Og ønsker han videre lykke til med agility'en sin Fikk 7 items, og tjente ca 6,5mill 1.Guthan Body - 200k 2.Guthan Body - 200k 3.Karils Skirt - 200k 4.Verac Skirt - 550k 5.Guthan Warspear - 4.6M 6.Ahrim Skirt - 450K 7.Torag Hammers - 100K Dette brukte jeg ca 2-3 timer på. Herlig! Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) På cluen min fikk jeg Yew Composite Bow [x2]Cash [x700]Earth Rune [x74] Endret 7. august 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Tja som H_H_N aka T3hscron1x sier var jeg meget lucky med barrowsen idag Og ønsker han videre lykke til med agility'en sin Fikk 7 items, og tjente ca 6,5mill 1.Guthan Body - 200k 2.Guthan Body - 200k 3.Karils Skirt - 200k 4.Verac Skirt - 550k 5.Guthan Warspear - 4.6M 6.Ahrim Skirt - 450K 7.Torag Hammers - 100K Dette brukte jeg ca 2-3 timer på. Herlig! Amg har vert i barrows rundt 50 ganger, aldri fått noe armor :S Lenke til kommentar
Dlikrot Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Barrows høres gøy ut, men det blir nok en stund til jeg kan gå der jeg er level 66 lol Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Jeg begynte ganske tidlig med barrows. Begynte når jeg var rundt cb 90, og hadde 75 magi. Da går det greit, så lenge du har både prayer 43 (eller over), og nok magi. Da tar du de fleste ganske lett. Denne måten blir fort dyr da du må bruke prayer hele tiden, men det tjener du fort igjen etter noen runder Good luck alle! 91/99 Cooking Ilsaldur PS! Sett Runescape-navnet etter hver post som omhandler Runescape, så vi vet hvem alle er. Er vanskelig å få med seg både HW-navn og RS-navn. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hva slags taktikk bruker du i barrows? Nellemannen Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nå er målet mitt å først få 51 mage for så å tele meg til ardougne (er lat ), så dra til Yanille og gå inn i et guild altar for å få prayer lvls (97 d bones....) Hell Boy011 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Hva slags taktikk bruker du i barrows? Nellemannen Gikk 9 runder idag, og fikk veracs helm. 2mill =) Vel, det er 3 metoder som jeg bruker mest av alle. 1. Full veracs-melee. Dette er nok den beste, minst kostbare, men tregeste måte å gå barrows i. Du får fullt hp, prayer, energy, og løper ned til barrows. Tar Dharok, Karil med prayer du har, og resten uten. Dette gjør du lett med 4-5 lobster. Når du har nådd kista, teler du opp igjen, og gjentar. Du bruker ingen runes, og går uansett i pluss. 2. Full torags-magi. Denne metoden bruker du også veldig lite runes, og nesten ikke prayer pot. Du bruker full torag mens du har slayer staff i hånda. Du treffer alle nesten uansett hvor lite magi pluss du har, samt at du har meget høy defence. På denne måten greier du å gå 4-6 ganger (avhengig av CB osv) uten at du teler opp. 3. Full Ahrim-magi.Den absolutt dyreste, men raskeste måten. Slik har jeg gått de siste gangene. Har full ahrims og caster Ice Barrage. Noe som dreper alle meleene meget fort, og jeg har 6 kill count når jeg tar kista. Har fått alle de siste itemene på det, og klarer lett å gå 10-12 runder hver gang siden jeg ikke blir truffet av noen melee-brødre. Helt genialt, men som sagt.. Om du ikke får items (noe jeg har vært meget heldig med) går du fryktelig i minus.. Good luck alle. Barrows har, siden jeg startet igjen, vært min inntektskilde, og det er enn grunn til det. Lett å tjene penger Ilsaldur Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Penger i Runescape er ikke verd pixelen de opptar i banken, alt for lett å få tak i. Å ha 6 mill er ikke noe brilliant, hadde jeg had 6 millioner gull i World of Warcraft hadde det vær ensbetydig med 0 sosialt liv og ingen søvn i løpet av 70 dager. Konstant gold farming med andre ord. I Runescape er det bare å high alche seg til rikdommen. Har brukt rundt 4 mill på svada vas og dritt og har fremdeles et betydelig beløp igjenne. Alt enn trenger å gjøre er å lage noe yew long, noen nature runes og vips, bokstavelig talt penger ut av ingen ting. Strings er heller ikke vanskelig å få tak i og kan farmes i haugevis i løpet av få timer. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Fant ut at e hadde en bruker fra før av med navn Boy Paul Hvordan ender man navn xD? Lenke til kommentar
Dlikrot Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg tror ikke man KAN endre navn egentlig, men jeg er ikke sikker... Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Spilte spillet før. Slutta, så prøvde jeg det litt for en stund siden, det gikk supert. Men slutta etter 2-3 uker. Definerer det som et spill til folk under 15 år, men hver sin smak. Man spiller vel ikke akkurat RS for super grafikk heller, så vet ikke hvor mye det vil endre ved spillets framgang Endret 8. august 2008 av solaN - Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nå vil jeg vel ikke si at jeg vil anbefalle RS til en spesiell aldersgruppe, som f.eks. 15-. De fleste er 13-18 år tror det kom en gang ut på en undersøkelse, men jeg har venner på 30+ og venner på 12-. Grats med Veracs Helm, Ilsaldur ^_^ 88/99 agil mvh t3hscron1x Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Kan jeg/burde jeg gå ibarrows? Er det smart? Er cb lvl 68, 54 str, 60 att, 49 def....45 mage og 40 ranged Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Bør vente med barrows til du runder CB 85-90. Er level 97 selv men venter litt til med Barrows, mye fordi jeg har andre ting som må fullføres først Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hva slags taktikk bruker du i barrows? Nellemannen *snip* Oi, ja jeg bruker 4 prayer pots (4), range på mage med full black D-hide, mage på melee med full blue myustic og air wave, melee på range med dharok plate, legs og whip. Bruker jo ganske lang tid, og det blir selvsagt en stund mellom hver runde. 77 range, 62 mage og 75 str/att/def Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Taker for svar har tenkt på å kjøpe meg ny cape, har en team 36 elns :S Så, er det verdt å kjøpe obsidian cape? har litt over 120k nå, så er vel det jeg sparer til Eller er det en annen jeg bør skaffe meg? Endret 8. august 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
Lange Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Spilte for noen år siden. Hadde en lvl 40 kar, men husker absolutt ingenting bortsatt fra mailen jeg brukte, så det er vanskelig å få tilbake accouten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå