Jmk93 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Teit at det er sånn bytte dritt på rs-.- Ja! Hvorfor kan det ikke bare være en "price-checker" som viser hvor mye det du skal overføre er verdt, men hvis du har lyst til å bli lurt så er det opp til deg? Klart hele greia er for å forhindre scamming og kjøping av RS-penger, men det er så jævelig irriterende å ikke kunne overføre noe fra en annen konto eller låne noen penger av en venn (som du selvfølgelig kjenner i virkeligheten) som du senere betaler tilbake. "Trade-blocken" var skuffende! En nedtur fra Jagex. Skrev en lang post om dette en gang i tiden. Jagex MÅTTE gjøre det. Det er en intern krig mellom spammere, hackere, real-life traders VS Jagex gående, som har vært gående i lang lang tid. Det finnes egne nettsider mot Runescape, med folk som aktivt prøver å slakte spillet for alt det er verdt, og de finner stadig nye metoder på å ødelegge det. De lager hundrevis av spillere hver eneste dag, og kommer stadig med nye hacker. Så Jagex måtte velge mellom å fikse på tradelimiten, eller å legge ned hele spillet. I en stund var det så mye autoing på fisking osv, at de ansatte over 10 nye moderatorer HVER eneste dag. Det er mange det. Og nei, Jagex kommer nok aldri til å ta bort trade-limit'en igjen. Det har de påpekt i MANGE intervjuer. Samme med "old-wildy". Kommer nok aldri tilbake det heller - siden det er samme prinsippet der. PS! Hvis dere virkelig SKAL overføre penger mellom kontoer, kan dere alltid gjøre det i Bounty Hunter. La oss si at du skal overføre 5M - så kjøper du full guthan (ca 5mill) på duden du skal overføre fra, og dreper han med den duden du skal overføre til. Det tar tid ja, og du risikerer endel, men det er slik det er nødt til å gjøres. Hacker? Var det ikke du som sa at det ikke gikk ann å hacke? Eller aner jeg ikke hva jeg snakker om? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Les denne development dagboken angående real-world trading. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Hacker? Var det ikke du som sa at det ikke gikk ann å hacke? Eller aner jeg ikke hva jeg snakker om? Jeg? Tror nok ikke jeg har sagt det. Har hacket selv faktisk, før i tiden. Bare mildt da. Hadde en noob som sto å kjøpte runes i butikk før. ^^ Gikk jo masse i overskudd. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hva er poenget med å kjøpe penger hvis man ikke kan trade? Er det bounty-hunter det er snakk om? Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hacker? Var det ikke du som sa at det ikke gikk ann å hacke? Eller aner jeg ikke hva jeg snakker om? Jeg? Tror nok ikke jeg har sagt det. Har hacket selv faktisk, før i tiden. Bare mildt da. Hadde en noob som sto å kjøpte runes i butikk før. ^^ Gikk jo masse i overskudd. Ahh husket feil x) Blir veldig fristet til å hacke mange ganger Lenke til kommentar
Munty Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hacker? Var det ikke du som sa at det ikke gikk ann å hacke? Eller aner jeg ikke hva jeg snakker om? Jeg? Tror nok ikke jeg har sagt det. Har hacket selv faktisk, før i tiden. Bare mildt da. Hadde en noob som sto å kjøpte runes i butikk før. ^^ Gikk jo masse i overskudd. Ahh husket feil x) Blir veldig fristet til å hacke mange ganger Skjønte ikke helt den med nooben og runene... Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 bryter inn i diskusjonen med ett kjapt spørmål; Har det kommet noe nytt for F2P siden jul?? Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hmm jeg fikk et slags ark der det stod at jeg kunne finne noe i crates i East Ardougne og der fannt jeg et ark til... Der det stod "Wave on mudskipper point. Equip a black cape, leather chaps and a steel mace". Jeg kjøpte Leather chaps og steel mace men fannt ikke noe som het black cape så jeg bare kjøpte en cape som var svart... Så dro jeg ned dit med de tingene på men ingenting skjer! Wave on mudskipper point? Skal jeg gjøre noe der? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Du skal bruke 'wave emote'. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Skjønte ikke helt den med nooben og runene... Før lønte det seg å kjøpe runes i butikk. Iallefall chaos, deaths og bloods. Og da var det ikke unlimited med runes heller, så om du fant en butikk med chaos, deaths eller bloods runes igjen, kjøpte man det alltid. Bloods gikk jo for 2K stykket før, husker det godt. Da var det veldig dyrt å drive å PK'e. Fikk man 200 bloods var man jo i himmelen! Hehe.. Uansett. Det lønte seg å kjøpe dem fra butikk. Så jeg og noen kompiser lagde hver sin noob som kjøpte opp alle runene med en gang de kom i butikk. Kom det en chaos, så kjøpte nooben den med en gang, og siden de solgte for mer når du solgte dem til personer, gikk man i overskudd. bryter inn i diskusjonen med ett kjapt spørmål; Har det kommet noe nytt for F2P siden jul?? Jagex gir svært lite til F2P-spillerne, noe jeg egentlig syntes er helt greit. F2P-systemet er såpass stort allerede, at innen den tiden man blir "ferdig" med F2P burde ha kunnet funne ut om man skal bli member eller ikke. Det er jo tross alt derfor det er F2P. At man senere skal kunne velge om man har lyst til å fortsette, eller slutte. Mange mener jo faktisk at Jagex skal drive frivillig med RuneScape, og gi det gratis til omtrent alle som spiller. Så jo nå som de satte prisen opp med 0,5EURO (4kr) PER MÅNED var det jo hysteri blant mange av memberne, og det er jo sykt. For RuneScape betaler man 35kr mnd, mens for ALLE andre P2P spill betaler man 100-150kr mnd for å spille. Greit, mange av dem som spiller er mindreårige, og må bruke pappas kredittkort, men det får virkelig være måte på. Hmm jeg fikk et slags ark der det stod at jeg kunne finne noe i crates i East Ardougne og der fannt jeg et ark til... Der det stod "Wave on mudskipper point. Equip a black cape, leather chaps and a steel mace". Jeg kjøpte Leather chaps og steel mace men fannt ikke noe som het black cape så jeg bare kjøpte en cape som var svart... Så dro jeg ned dit med de tingene på men ingenting skjer! Wave on mudskipper point? Skal jeg gjøre noe der? Det er en "Clue Scroll" du har fått. Du får en serie med "clues" (hints om du vil) til du tilslutt finner en skatt som kan inneholde MASSE bra - selvom sjangsen for å få noe virkelig bra er 1:5000000 (Third Age). Men uansett, Clue Scrolls (iallfall lvl 3) lønnes å gjøre, da du får noe Rune-armour, eller noe liknende som blir verdt 100-200K uansett. Nesten. Du kan lese mer om Clues/Treasure Trails her. Du finner også mye hjelp her, og det eneste du ikke får direkte svar på er puslespillene, da de er forskjellig fra gang til gang. Eks: Nå kunne du søkt inne på linken jeg ga deg etter "Wave on mudskipper point". Så står det akkurat der, hva du trenger å gjøre. Good luck! Ilsaldur Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Spilte Runescape før i tiden. Husker ikke helt hvor langt jeg kom. Synes det var litt irriterende (men forståelig) at en var nødt til å være premium bruker for å kunne gjøre de mest "spennende tingene" på spillet. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 39kr er BIG MONEY vet jeg. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ccola, når mener du det er lurt å gå Pyramid Plunder? Thieving er en laveste skillen jeg har (annet enn farming, men det teller ikke som en skill), og jeg ble litt inspirert av hvor kjapt du viste at det går an å levele i Pyramid Plunder. :3 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Pyramid plunder vil i hvertfall jeg anbefale i alle lvler. Hvis ikke så er 41-51 og opp meget bra. Har erfaring selv med pyramid plunder ettersom jeg er 99 thieving (må skryte litt dåå! ) Lenke til kommentar
CCola Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Ccola, når mener du det er lurt å gå Pyramid Plunder? Thieving er en laveste skillen jeg har (annet enn farming, men det teller ikke som en skill), og jeg ble litt inspirert av hvor kjapt du viste at det går an å levele i Pyramid Plunder. :3 Thieving er vel den tredje raskeste skillen (kanskje andre - bare slått av fletching) på spillet, og det er kun pga Pyramid Plunder. De første levlene går helt ok fort, men når du kommer til lvl 71 begynner det virkelig å gå fort i PP. Om du skal gå opp i thieving er det absolutt veien å gå. Få deg noen kompiser å gjøre det sammen med også. Da blir det fort mye morsommere, og mye raskere - siden det er flere som finner dører også. PS! Om dere er flere på en verden, MÅ dere nesten gå inn samtidig, om ikke skifter dørene for hver ny som kommer inn i pyramiden. Slike ting lærer du etterhvert da, men greit å vite fra begynnelsen av. Edit: Nå så jeg først egentlig spørsmålet ditt, og jeg må si jeg er litt usikker. Jeg begynte ved 41, og gikk til 99 på 9 dager elsn.. Helt sykt iallfall. Men ved 51 IALLFALL burde du begynne i PP. Endret 31. mars 2009 av CCola Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Ccola, når mener du det er lurt å gå Pyramid Plunder? Thieving er en laveste skillen jeg har (annet enn farming, men det teller ikke som en skill), og jeg ble litt inspirert av hvor kjapt du viste at det går an å levele i Pyramid Plunder. :3 Thieving er vel den tredje raskeste skillen (kanskje andre - bare slått av fletching) på spillet, og det er kun pga Pyramid Plunder. De første levlene går helt ok fort, men når du kommer til lvl 71 begynner det virkelig å gå fort i PP. Om du skal gå opp i thieving er det absolutt veien å gå. Få deg noen kompiser å gjøre det sammen med også. Da blir det fort mye morsommere, og mye raskere - siden det er flere som finner dører også. PS! Om dere er flere på en verden, MÅ dere nesten gå inn samtidig, om ikke skifter dørene for hver ny som kommer inn i pyramiden. Slike ting lærer du etterhvert da, men greit å vite fra begynnelsen av. Edit: Nå så jeg først egentlig spørsmålet ditt, og jeg må si jeg er litt usikker. Jeg begynte ved 41, og gikk til 99 på 9 dager elsn.. Helt sykt iallfall. Men ved 51 IALLFALL burde du begynne i PP. Nei, Fletching er ikke den raskeste skillen, selv om den er rask, og Thieving er ikke top 5 en gang. Den helt klart raskeste skillen er Construction med godt over 2,500,000 xp per time (Demonic Thrones), Fletching er antageligvis på andreplass med ca. 1,200,000 xp i timen (Dragon Dart). Pyramid Plunder er nok ikke den kjappeste måten å få 99 Thieving på, "Blackjacking" er. Blackjacking er faktisk godt over dobbelt så raskt som Plunder fra level 55-91, og til og med på level 91 skal det mye til å slå det. Den ultimate Thieving guide: http://forum.runescape.com/forums.ws?98,99,681,58526094 Tror jeg skal ta fri fra "real life" i 3 dager i påsken for å få 72-99 Thieving. Hvorfor ser du ikke på Farming som en skill, -Evolution-? Det virker som en helt grei skill for meg i alle fall. Edit: litt smårusk som skrivefeil osv. Endret 31. mars 2009 av Taslee Lenke til kommentar
CCola Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Wow.. Det er så mye forandring siden jeg sluttet.. Er jo helt utdatert nå, jeg. ^^ Men demonic trones, og dragon dart er jo så dyrt, så det burde ikke engang regnes som "raskest" for det er helt sykt dyrt å drive på med det. Construction går dog raskt ellers og, skal det sies. Er enda mining/slayer de tregeste skillene? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Pyramid Plunder, ja. Husker jeg tilbrakte flere måneder der på å bli thiever nummer 1 i Norge. Hoho! Jeg var også blandt de første i spillet som lvla til 99 thieving der. Jeg opplevde så mangt i mine RuneScape-dager. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Hvor kan man sjekke hvilken ranking man har i Norge osv? Det hadde vært morsomt å sett. Iallfall før, når man ble 120 osv for første gang. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå