Rinoa Heartilly Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Nei, men med summoning (member skill) kan du kalle dyr som kan holde opp til 36 ting for deg. (Sekken din holder 28, så 36 ekstra er ganske mye) Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 En fyr sier at han har lastet ned runescape fra Runescape sin hjemside? Og laget hacking program til det og at det virker.. Men er dette mulig? Han kan jo ikke ha lastet ned fra runescape forsiden? Eneste måten å få koder på RS som jeg hvet er jo bare å laste ned andre versoner av RS som andre har laget? Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hmm spurte om han kunne finne passordet til en gammel profil jeg msitet Sa det tok 10 - 15 min å finne ip'n... Har ventet 45 min uten og fått noe Lenke til kommentar
Munty Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 En fyr sier at han har lastet ned runescape fra Runescape sin hjemside? Og laget hacking program til det og at det virker.. Men er dette mulig? Han kan jo ikke ha lastet ned fra runescape forsiden? Eneste måten å få koder på RS som jeg hvet er jo bare å laste ned andre versoner av RS som andre har laget? Det eneste like jeg har hørt om var noen som jobbet i Jagex som hadde RS installert internt på et eller annet vis og dreiv å koste seg i wildy. Med mindre du jobber i Jagex så får du nok ikke tak i noe sånt gitt. Han lyger. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Når vi først snakker om dette så hadde jeg en litt merkelig opplevelse på RS for noen uker siden. Plutselig logget en kar på og begynte å snakke til meg. (Han het Westernunion, vet nå hva western union er ) Han var logget på en server som het "Tetralink 1". Grunnet navnet på serveren trodde jeg at han var fra Jagex og begynte å bli litt nervøs. Han snakket med meg om at Jagex hadde registrert at jeg var ofte pålogget fra forskjellige ip-adresser og ettersom at jeg aldri logger på noe annet sted enn hjemme hos meg selv så skjønte jeg ingen ting. Jeg begynte først å lure da han begynte å si at for å bekrefte at filen var min, så trengte han litt info om bla. når jeg lagde filen, bank pin og passord. Jeg sa til han at Jagex legger ut advarsler hele tia om at de aldri noen gang ville spørre om passordet. Da begynte han å bable om masse tull, og jeg spurte han om hvorfor han ikke hadde en gullkrone før navnet hans (som alle Jagex-moder har). Da sa han at kronene var noe spillere selv la til og vips, så var han på ignore-lista gitt. Var litt nervøs der fordi for flere år sia så delte jeg fil med en venn av meg som er innpå filen nå og da for å se hvordan det ser ut. NESTEN alle kan bli lurt av sånt, (til og med NESTEN meg som har vært en slik en vaskekte RS-spiller i mange år ) så pass på! Endret 23. mars 2009 av Munty Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Haha han trodde han kunne hacke Men etter å ha prøvd å hacke gammel accounten min klarte han det tyeligvis ikke Og han sa at han fannt ut at han ikke kunne hacke noe som helst Var bare en 12 åring Lenke til kommentar
Munty Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Haha han trodde han kunne hacke Men etter å ha prøvd å hacke gammel accounten min klarte han det tyeligvis ikke Og han sa at han fannt ut at han ikke kunne hacke noe som helst Var bare en 12 åring Skulle nesten til å si; Jævla fjortiss :!: Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Aldri tro på slike folk som plutselig kommer å prater til deg. Jagex-modder snakker aldri om slike ting ingame, og selv om det er en dude med krone så skal du ikke si noe som helst til dem. Spesielt ikke om det er en med sølvkrone, de er jo bare modder som ikke får betalt eller noe for å spille. Account-lignende ting tar de via "email" systemet på siden deres, og ingen andre plasser. Så om noen prøver seg med noe slikt crap, så er det bare å si til dem at de er rapportert. Og for all del, rapporter scumsa. De er bare ute etter lette penger. Ilsaldur Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Han var logget på en server som het "Tetralink 1". Nå har jeg ikke spilt RuneScape på 1 år, men husker jeg rett, så kommer serverenavnet av at han spiller spillet Tetralink på Funorb, som er en spillside produsert av Jagex. Vennelisten på RuneScape og Funorb er linket sammen, så derfor kan man oppleve å se folk på servere som "Tetralink 1" og "Chess 2", eller lignende. Endret 23. mars 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Aldri tro på slike folk som plutselig kommer å prater til deg. Jagex-modder snakker aldri om slike ting ingame, og selv om det er en dude med krone så skal du ikke si noe som helst til dem. Spesielt ikke om det er en med sølvkrone, de er jo bare modder som ikke får betalt eller noe for å spille. Account-lignende ting tar de via "email" systemet på siden deres, og ingen andre plasser. Så om noen prøver seg med noe slikt crap, så er det bare å si til dem at de er rapportert. Og for all del, rapporter scumsa. De er bare ute etter lette penger. Ilsaldur Møtte han ikke på RS Møtte han på cod4 og la han til xfire Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Ja, da er det iallfall lol. Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Fannt ut at runeHQ var veldig nyttig :o Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) En fyr sier at han har lastet ned runescape fra Runescape sin hjemside? Og laget hacking program til det og at det virker.. Men er dette mulig? Han kan jo ikke ha lastet ned fra runescape forsiden? Eneste måten å få koder på RS som jeg hvet er jo bare å laste ned andre versoner av RS som andre har laget? Du kan laste ned JaGeX sin RuneScape klient her: http://www.runescape.com/kbase/view.ws?gui..._and_Wallpapers Men det går ikke an å hacke gjennom programmet, som nesten sier seg selv. Ja, det kunne nok vært mulig å hacke RuneScape hiscores eller whatnot, men det er utrolig usannsynlig pluss svært ulovlig. RuneScape har blitt hacked før (pink partyhats ^_^) men det kommer nok ikke til å skje igjen, forhåpentligvis. Fannt ut at runeHQ var veldig nyttig :o Ja, det finnes mange hjelpesider og her er noen: http://www.tip.it/runescape/ - En fanside jeg foretrekker over RuneHQ, antakeligvis pga. at Jagex har innledet et samarbeid med de, noe som kanskje (?) gjør siden til den første ofisielle fan/hjelpesiden annet en Knowledge Base på Runescape siden (www.runescape.com) http://www.RuneHQ.com - en hjelpeside som Tip.It. Fyller stort sett ut det Tip.It mangler og omvendt. http://www.zybez.net/ - Ennå en side, denne har til og med en radiokanal. Endret 23. mars 2009 av Taslee Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 En fyr sier at han har lastet ned runescape fra Runescape sin hjemside? Og laget hacking program til det og at det virker.. Men er dette mulig? Han kan jo ikke ha lastet ned fra runescape forsiden? Eneste måten å få koder på RS som jeg hvet er jo bare å laste ned andre versoner av RS som andre har laget? Du kan laste ned JaGeX sin RuneScape klient her: http://www.runescape.com/kbase/view.ws?gui..._and_Wallpapers Men det går ikke an å hacke gjennom programmet, som nesten sier seg selv. Ja, det kunne nok vært mulig å hacke RuneScape hiscores eller whatnot, men det er utrolig usannsynlig pluss svært ulovlig. RuneScape har blitt hacked før (pink partyhats ^_^) men det kommer nok ikke til å skje igjen, forhåpentligvis. Fannt ut at runeHQ var veldig nyttig :o Ja, det finnes mange hjelpesider og her er noen: http://www.tip.it/runescape/ - En fanside jeg foretrekker over RuneHQ, antakeligvis pga. at Jagex har innledet et samarbeid med de, noe som kanskje (?) gjør siden til den første ofisielle fan/hjelpesiden annet en Knowledge Base på Runescape siden (www.runescape.com) http://www.RuneHQ.com - en hjelpeside som Tip.It. Fyller stort sett ut det Tip.It mangler og omvendt. http://www.zybez.net/ - Ennå en side, denne har til og med en radiokanal. Takker Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Bruker RuneWiki ganske mye Ganske bra side Har også en norsk søsterside, men med mye mindre artikler, og litt tragisk skrift (Tegnsetting, rettskriving osv.) Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Jepp, RuneHQ og tip.it ligger også i førsteposten, for dem som ikke hadde fått det med seg. Står det meste på de sidene, og jeg bruker dem mest til questhelp og søker opp stats på items der også. I tilegg er det greit til å komme igang med noen skiller, ved å lese litt der først. Det som derimot kunne vært forbedret er videre skilling (cb 100+) og forskjellige treningsmetoder o.l. Det er de helt elendige på, men de regner vel med at de fleste over 100combat burde kunne finne ut av det selv. Men uansett, "veier" for å komme til 99 i forskjellige skiller osv hadde vært hjelpsomt. Men hey! Hva har vi forumet til? Selv foretrekker jeg runehq foran tip.it siden jeg syntes den er mye ryddigere enn det tip.it er. Eneste jeg bruker tip.it til er å lese artikklene på siden der. "Old Archives" er fantastisk, og du finner mange gode gamle runescape historier der, og jeg må si den om "The Old Nite" er fantastisk. For de som ikke vet hvem "The Old Nite" var, døde han som en ung mann, som fremdeles spilte RS. Han var old-style Runescape-spiller, og var veldig snill med andre spillere. Han var i tospann med Zezima og de kjempet daglig om hvem som var best i verden, før Runescape tok helt av. Da var det morsomt å følge med. Herlig artikkel, og anbefaler alle til å sjekke den ut. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Eneste jeg bruker tip.it til er å lese artikklene på siden der. "Old Archives" er fantastisk, og du finner mange gode gamle runescape historier der, og jeg må si den om "The Old Nite" er fantastisk. For de som ikke vet hvem "The Old Nite" var, døde han som en ung mann, som fremdeles spilte RS. Han var old-style Runescape-spiller, og var veldig snill med andre spillere. Han var i tospann med Zezima og de kjempet daglig om hvem som var best i verden, før Runescape tok helt av. Da var det morsomt å følge med. Herlig artikkel, og anbefaler alle til å sjekke den ut. Jeg ble nesten litt rørt... Jeg kjente han faktisk littegrann. I mine aller tidligste dager i Runescape møtte jeg han og Lilyuffie88 da jeg var på vei til å drepe moss giants. Jeg drepte moss'er ganske lenge med han før han gikk. MEN, spiller Lilyuffie88 fremdeles? Jeg tør sverge på at hun/han akkurat nylig har kommet 200M range. Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ja, Lilyuffie88 spilte litt for å få de siste 3,5mil xp hun manglet til 200M ranged. Hun er innpå av og til. Zezima spiller og fortsatt Runescape forresten. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Zezima spiller og fortsatt Runescape forresten. Jeg merket det ja når Gertjaars plutselig ikke slo Zezima i herblore. Og han har gått opp et par lvler i summoning! Hun er innpå av og til. Så du håper og at det er en hun? Endret 23. mars 2009 av Munty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå