Insomniatic Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Fordi at Jagex registrerer alle klikk som blir gjordt, og det er umulig for et menneske å f. eks. klikke nøyaktig hvert 3. sekund (på tusendelen, altsp hvert 3.000te sekund) over tid - det er der de tar deg. Du kan snakke så mye du vil, men du vil bli tatt etterhvert. Noen autoklikkere har delay Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Og det er ikke lov. Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvilken armour ville dere anbefalt til magi hvis jeg er i level 28? Vet at det ikke er så mange å velge mellom... Nå har jeg wizards hat, wizards robe og wizards skirt(eller noe sånt), amulet of magic, antidragon shield og leather boots... Har kjøpt full combat men det var nesten ingenting bedre og x1000 dyrere... Druidic har jeg enda ikke prøvd.. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Og det er ikke lov. Derfor bruker jeg de ikke Lenke til kommentar
Munty Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Vel, jeg liker uansett ikke å jukse i spill så det droppes. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Hvilken armour ville dere anbefalt til magi hvis jeg er i level 28? Vet at det ikke er så mange å velge mellom... Nå har jeg wizards hat, wizards robe og wizards skirt(eller noe sånt), amulet of magic, antidragon shield og leather boots... Har kjøpt full combat men det var nesten ingenting bedre og x1000 dyrere... Druidic har jeg enda ikke prøvd.. Tren til 40 defence, og bruk full mystic. Går fort å bli 40 defence. 1-2 timer. Og den er god til magic. Lenke til kommentar
Rinoa Heartilly Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Da tror jeg nesten at du ikke har noe annet valg enn Wizard Robes, Esepi. Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Gud, jeg begynte å spille igjen for ca 2 uker siden nå Har spillt en del før det, men har hatt flere pauser, og nå har jeg begynt igjen. Skal få 99 i fletching, så det blir mitt første skill i 99. Er 96 atm Lenke til kommentar
Munty Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Gud, jeg begynte å spille igjen for ca 2 uker siden nå Har spillt en del før det, men har hatt flere pauser, og nå har jeg begynt igjen. Skal få 99 i fletching, så det blir mitt første skill i 99. Er 96 atm Nice. 99 fletching er kult og ikke altfor vanskelig. Fikk selv 99 fletching for rundt et halvt år siden. Hvilke logs bruker du? Eller stringer du buer? Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Jeg tipper at han bruker yew logs. Hvis du skal ha en autoclicker så burde du være på en plass med mye folk, samt at det ikke er randoms der. Edit: Pest Control, World 53 Endret 18. mars 2009 av St0neCld Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hvor søker man etter spillere? Og btw hvordan kan jeg best trene opp defence? er 40 i attack og strength Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Hvor søker man etter spillere? Og btw hvordan kan jeg best trene opp defence? er 40 i attack og strength Du søker etter spillere i "highscore" på www.runescape.com. Eller om du bruker tredjepartsprogram, alà Swiftkit - søker du bare på siden. Hvordan du kommer best opp i defence? Tja, akkurat likt som du har kommet opp i strenght og attack. Du skifter attack-mode. Ikke noe vanskeligere enn det, nei. Hvis du derimot syntes det gikk treigt der du trente attack/strenght, vil jeg anbefale experiments når du er såpass lav level. De er lvl 25, tar nesten ingen hp, og har 100hp selv. Du må være member, og begynne på questen "Creature of Frankenstein" elsn for å gå dit. GL Ilsaldur. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Visste ikke at det fantes 6-åringer på diskusjon.no edit: sorry. har ikke spilt det på mange år... vet ikke hvordan det er nå.. Endret 19. mars 2009 av Ccconker Lenke til kommentar
Parashurama Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Pleier alle å lage buer når de skal trene fletching? Var selv aldri noen fan av det. Lagde heller piler. Syns det var mye raskere og man slapp å innom banken like mye. Det gikk det også an å tjene penger på siden man fikk solgt pilene igjen. Nå skal det sies at jeg ikke har spilt på 6 mnd, så kan hende prisene er anderledes og at det ikke er penger å tjene lengre... Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hvor søker man etter spillere? Og btw hvordan kan jeg best trene opp defence? er 40 i attack og strength Du søker etter spillere i "highscore" på www.runescape.com. Eller om du bruker tredjepartsprogram, alà Swiftkit - søker du bare på siden. Hvordan du kommer best opp i defence? Tja, akkurat likt som du har kommet opp i strenght og attack. Du skifter attack-mode. Ikke noe vanskeligere enn det, nei. Hvis du derimot syntes det gikk treigt der du trente attack/strenght, vil jeg anbefale experiments når du er såpass lav level. De er lvl 25, tar nesten ingen hp, og har 100hp selv. Du må være member, og begynne på questen "Creature of Frankenstein" elsn for å gå dit. GL Ilsaldur. Takker btw er det noen andre quester man må gjøre før "Creature of Frankenstein"? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja, det det. Sjekk RuneHQ, for jeg husker ikke hvilke Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Takker Add meg da Jokkemkniven Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Spiller ikke lenger. Men jeg het Rustningen Endret 19. mars 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Gud, jeg begynte å spille igjen for ca 2 uker siden nå Har spillt en del før det, men har hatt flere pauser, og nå har jeg begynt igjen. Skal få 99 i fletching, så det blir mitt første skill i 99. Er 96 atm Nice. 99 fletching er kult og ikke altfor vanskelig. Fikk selv 99 fletching for rundt et halvt år siden. Hvilke logs bruker du? Eller stringer du buer? Yew logs. Stringer dem også. 200k xp igjen til 97, satser på å få gjort det i kveld Endret 19. mars 2009 av Soilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå