Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Jeg forguder min dharok og ville ikke byttet det mot noe (med mindre jeg kunne selge det og kjøpe dharok igjen)! Du burde prøve deg på det. Det tar ganske lang tid før du må reparere det igjen. Forsåvidt er guthan meget nyttig ettersom at specialen dens er å heale deg med så mange liv du tok. Jeg bruker for øyeblikket dh plate, dh legs, dragon square, whip, cape of legends, boots of lightness/dragon boots, barrow gloves, amulet of glory, ring of wealth og sist men ikke minst, chef's hat. En pen combo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg forguder min dharok og ville ikke byttet det mot noe (med mindre jeg kunne selge det og kjøpe dharok igjen)! Du burde prøve deg på det. Det tar ganske lang tid før du må reparere det igjen. Forsåvidt er guthan meget nyttig ettersom at specialen dens er å heale deg med så mange liv du tok. Jeg bruker for øyeblikket dh plate, dh legs, dragon square, whip, cape of legends, boots of lightness/dragon boots, barrow gloves, amulet of glory, ring of wealth og sist men ikke minst, chef's hat. En pen combo.

 

Hva kosta ca det du har på deg nå?:p

Lenke til kommentar

leter etter en som er interessert å spille på min bruker (ole marius7c) som kunne ha tenkt å dele på denne brukeren. eneste kravet er at du er en erfaren bruker og du kommer til å spille på den brukeren og ikke stjele fra min bruker.

 

så på higscore listen for detaljer

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar
Jeg forguder min dharok og ville ikke byttet det mot noe (med mindre jeg kunne selge det og kjøpe dharok igjen)! Du burde prøve deg på det. Det tar ganske lang tid før du må reparere det igjen. Forsåvidt er guthan meget nyttig ettersom at specialen dens er å heale deg med så mange liv du tok. Jeg bruker for øyeblikket dh plate, dh legs, dragon square, whip, cape of legends, boots of lightness/dragon boots, barrow gloves, amulet of glory, ring of wealth og sist men ikke minst, chef's hat. En pen combo.

 

Hva kosta ca det du har på deg nå?:p

 

Det kostet ganske mye den gangen jeg kjøpte det. Har hatt det utstyret helt siden barrows kom (untatt dragon boots og barrow gloves) og da kostet det en del. Skal ta en prissjekk neste gang jeg er innpå.

Lenke til kommentar
Jeg forguder min dharok og ville ikke byttet det mot noe (med mindre jeg kunne selge det og kjøpe dharok igjen)! Du burde prøve deg på det. Det tar ganske lang tid før du må reparere det igjen. Forsåvidt er guthan meget nyttig ettersom at specialen dens er å heale deg med så mange liv du tok. Jeg bruker for øyeblikket dh plate, dh legs, dragon square, whip, cape of legends, boots of lightness/dragon boots, barrow gloves, amulet of glory, ring of wealth og sist men ikke minst, chef's hat. En pen combo.

Tør jeg spørre hvorfor du bruker dharoks og ikke torags? Torags er bedre og billigere. Og du oppnår ikke noen special-effect siden du ikke bruker hele settet med dharok.

Lenke til kommentar
Jeg forguder min dharok og ville ikke byttet det mot noe (med mindre jeg kunne selge det og kjøpe dharok igjen)! Du burde prøve deg på det. Det tar ganske lang tid før du må reparere det igjen. Forsåvidt er guthan meget nyttig ettersom at specialen dens er å heale deg med så mange liv du tok. Jeg bruker for øyeblikket dh plate, dh legs, dragon square, whip, cape of legends, boots of lightness/dragon boots, barrow gloves, amulet of glory, ring of wealth og sist men ikke minst, chef's hat. En pen combo.

Tør jeg spørre hvorfor du bruker dharoks og ikke torags? Torags er bedre og billigere. Og du oppnår ikke noen special-effect siden du ikke bruker hele settet med dharok.

 

1. Det er min første barrows-rustning som jeg har hatt helt siden det kom.

2. Full Dharok p0wner med sitt special

3. Den ser tøff ut. :D

 

Hihi, kjøpte akkurat 208k oak planks for 99 construction, venter bare på at Grand Exchange skal få tak i dem for meg nå så blir det litt husbygging. ^.^

 

Shait! 99 construction er jo svinedyrt! Hvor mye bruker du på det? 90m?

Brukernavn?

Lenke til kommentar
Hihi, kjøpte akkurat 208k oak planks for 99 construction, venter bare på at Grand Exchange skal få tak i dem for meg nå så blir det litt husbygging. ^.^

 

Shait! 99 construction er jo svinedyrt! Hvor mye bruker du på det? 90m?

Brukernavn?

 

 

Det kommer på ca 110m alt i alt, håper det er verdt det. :D

 

Brukernavn: Tor Asle333 =o

Lenke til kommentar
Jeg forguder min dharok og ville ikke byttet det mot noe (med mindre jeg kunne selge det og kjøpe dharok igjen)! Du burde prøve deg på det. Det tar ganske lang tid før du må reparere det igjen. Forsåvidt er guthan meget nyttig ettersom at specialen dens er å heale deg med så mange liv du tok. Jeg bruker for øyeblikket dh plate, dh legs, dragon square, whip, cape of legends, boots of lightness/dragon boots, barrow gloves, amulet of glory, ring of wealth og sist men ikke minst, chef's hat. En pen combo.

Tør jeg spørre hvorfor du bruker dharoks og ikke torags? Torags er bedre og billigere. Og du oppnår ikke noen special-effect siden du ikke bruker hele settet med dharok.

 

Hva koster det og reparere full Torag? Og er det verdt og kjøpe det i forhold til full dragon ?

 

Sliter litt med penger så:p

 

Runescape nick: Masterking7

Lenke til kommentar

Nei, full dragon er så definitivt ikke verdt det. Sliter du med penger som du sier er det nok best med Torag plate og legs, puss Helm of Neitiznot. Er ikke helt sikker på hva det koster å reparere Torag, men det er ikke mye - kanskje 150k hvis det er helt ødelagt. IKKE kjøp Torag Hammers, de er ikke verdt det i det hele tatt, få heller tak i en Abyssal Whip eller Dragon Scimitar. :)

Lenke til kommentar
Nei, full dragon er så definitivt ikke verdt det. Sliter du med penger som du sier er det nok best med Torag plate og legs, puss Helm of Neitiznot. Er ikke helt sikker på hva det koster å reparere Torag, men det er ikke mye - kanskje 150k hvis det er helt ødelagt. IKKE kjøp Torag Hammers, de er ikke verdt det i det hele tatt, få heller tak i en Abyssal Whip eller Dragon Scimitar. :)

 

Vet du om en enkel måte og skaffe seg 3 m på fort liksom xD?

Lenke til kommentar

Det kommer helt an på hvilke skills du har, tok en kikk på hiscoren din, og der ser ut som om Green Dragons kan være et bra alternativ.

 

Bruk Games Necklace til å teleportere deg til Clan Wars, og gå litt øst - der skal det være noen Green Dragons som du kan drepe. Plukk opp Green Dragonhide of Dragon Bones pluss evt. clue scrolls. Når din inventory er full bruker du en Ring of Duelling til å teleportere deg til Castle Wars og putte ting i banken der. (Du kan evt. bruke Amulet of Glory og banke i edgeville)

 

PS: Husk på Dragonfire shield eller Anti-Dragon shield ellers blir det en gratis tur til Lumbridge. :p

 

Ennå bedre tips til å tjene godt med penger; Få deg 91 runecrafting. ;)

Lenke til kommentar

Jeg trenger et tips til et skill jeg kan komme 99 i. Er allerede 99 i cooking, thieving og fletching. Jeg har alt bestemt meg for å bli 99 i herblore men jeg må vente til jeg får nok penger. Det kan ikke være et dyrt skill. Noen ideer?

 

kanskje CCola kunne tenke seg å legge meg til i førstepost?

RS: Rasmus_Jon

Endret av Munty
Lenke til kommentar

Jeg har tenkt en del på fishing med monkfish. Jeg vet at det ikke er den raskeste måten men jeg vil da tjene en del penger og cooking xp. Magic er også fristende. Jeg trenger bare en autoclicker så jeg kan sitte og se på at den high-alcher i noen uker. Noen andre combat skills enn magic er jeg ikke interessert i. Legg gjerne til kule/bra måter å trene med forslaget! :thumbup:

Lenke til kommentar

Ikke bruk en autoclicker, du vil bli tatt etterhvert.

 

Forslag til relativt raske men ikke alt for dyre 99 skills;

 

Hunter er relativt raskt med over 100,000 exp i timen på level 85, og bortimot 120k på 95+, du vil og tjene drøyt 30mil hvis du fanger Red Chinchompas fra level 63 som jeg vil anbefale.

 

99 Firemaking koster bare noen svært få mil hvis du brenner Maple Logs - pluss at det er raskt, over 150,000 exp i timen.

 

Runecrafting er ikke så ille som alle tror, det tjener veldig mye penger og er faktisk ikke så treigt: 28,000 exp i timen på level 75+ hvis du lager Nature Runes eller bortimot 60,000 exp i timen hvis du bruker ZMI, men du tjener da svært lite. Anbefaler å få 91 runecrafting på det sterkeste, da du tjener ca. 900,000 gp PER TIME med det. ;)

Lenke til kommentar

Det glemte jeg å nevne; Har nok logs til 99 FM. Er 93 eller no nå. Så FM "teller ikke".

RC ja... Har rundt 30k pure ess i banken. Driver å lager deaths gjennom abyss. Relativt bra penger på det. Er 70, nesten 71 RC atm.

 

Ikke bruk en autoclicker, du vil bli tatt etterhvert.

 

Så du vurderer å melde meg til Jagex? Neida, bare tuller. :!:

Hvis jeg bruker autoclicker så vil jeg jo drive å prate hele tia, så hvordan kan jeg da bli ferska?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...