Insomniatic Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ja, men det var jo overhodet ikke det vi pratet om. "Prosenten faller 1% hver dag" - diskuterte vi. ^^ Og det gjør den. Den gjør ikke det hos meg den første dagen Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvor ser man hvor mange prosent man har? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvor ser man hvor mange prosent man har? Hva slags prosent? Lenke til kommentar
Amanthea Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvor ser man hvor mange prosent man har? Kingdom? Snakk med en eller annen innbygger, sånn som de som hugger maples osv. Må ha gjort i alle fall Throne of Miscellania-questen, og den er egentlig bare søt. Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Åja, sånn memberting, ja. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Sitter og lurer på om jeg skal begynne å spille igjen. Anyway, er det andre enn meg som har Yo-Yo? Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hallo! Nå for tiden så driver jeg med 99 fletching! Er 99 cooking og firemaking fra før av :-) Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Da har jeg vært å hentet alt stuffet fra Kingdom, og det hele solgte til nærmere 15m. Endret 24. februar 2009 av CCola Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Da har jeg vært å hentet alt stuffet fra Kingdom, og det hele solgte til nærmere 15m. Var det du som var fra Henningsvær? Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Sitter og lurer på om jeg skal begynne å spille igjen. Anyway, er det andre enn meg som har Yo-Yo? Jeg har Yo-Yo på mainen min. Spiller på en annen nå for tiden som skal bli en skiller så vidt jeg vet, men gidder ikke være så aktiv. Plutselig har flere av vennene begynt å spille RS igjen, de er 14/15 år. RS er kanskje blitt in igjen. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Da har jeg vært å hentet alt stuffet fra Kingdom, og det hele solgte til nærmere 15m. Var det du som var fra Henningsvær? Lofoten ja, men ikke Henningsvær. Laukvik. Btw, jeg brukte ca 5M på Kingdom, og fikk ut 15M - altså jeg tjente 10M MINST på det. Kingdom anbefales virkelig. Enda har jeg litt til "salgs" på GE. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Kva er det ein tjenar mest på i kingdom nå egentlig? Eg har for øyeblikket fullt på flax og resten på coal. Endret 1. mars 2009 av Munty Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Woodcutting. Uten tvil. Og det er ikke maplesene som gjør det, det er bird's nestene. Får du magic seed (1/75), er det lette kroner. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Så eg skal ha fullt på WC og resten på...? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg har fullt på WC og 5 på fishing. Vet dog ikke om det er det beste. Den kan sikkert fikses, bare finn ut hva du får om dagen, og regn ut. ^^ Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg sluttet med dette spillet da jeg kom tilbake fra ferie for 2 år siden. Jeg var plutselig ikke member lengre og jeg hadde mistet interessen av spillet. Kan passordet fremdeles, har 15k og member ting til over 10m, hehe... Lenke til kommentar
Munty Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har fullt på WC og 5 på fishing. Vet dog ikke om det er det beste. Den kan sikkert fikses, bare finn ut hva du får om dagen, og regn ut. ^^ Eg får vel regne ut. Har eit mål om å komme 99 Herblore i løpet av året. For det trenger eg ca 8,5 mill pr. 1m xp. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 99 herb er smooth! 99 skillene jeg har mest lyst på er dog RC og mining. Til gjengjeld er de også de tregeste skillene på hele spillet, og jeg gav opp ganske fort ja. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Dei neste 99-skillene for meg blir nok herblore. Men før det trenger eg masse penger så da blir det kanskje 99 fishing med monkfish. Eller så tjener eg penger med slayer. Gir ganske bra penger å drepe abyssal demons når den tid kommer. Lenke til kommentar
idol-fan1 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg bruker en Rune Helm (H5). Bruker den i stedet for Rune Full Helm for H5 er mer verdt så tenkte at kanskje det er bedre, men bare lurer: Hva er best av Rune Helm (H5) og Rune Full helm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå