Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter og lurer på om jeg skal begynne å spille igjen.

Anyway, er det andre enn meg som har Yo-Yo?

Jeg har Yo-Yo på mainen min. :)

Spiller på en annen nå for tiden som skal bli en skiller så vidt jeg vet, men gidder ikke være så aktiv.

Plutselig har flere av vennene begynt å spille RS igjen, de er 14/15 år. RS er kanskje blitt in igjen. :)

Lenke til kommentar
Da har jeg vært å hentet alt stuffet fra Kingdom, og det hele solgte til nærmere 15m. :)

Var det du som var fra Henningsvær?

Lofoten ja, men ikke Henningsvær. Laukvik. :)

Btw, jeg brukte ca 5M på Kingdom, og fikk ut 15M - altså jeg tjente 10M MINST på det. Kingdom anbefales virkelig. Enda har jeg litt til "salgs" på GE.

Lenke til kommentar

Jeg sluttet med dette spillet da jeg kom tilbake fra ferie for 2 år siden. Jeg var plutselig ikke member lengre og jeg hadde mistet interessen av spillet.

Kan passordet fremdeles, har 15k og member ting til over 10m, hehe...

Lenke til kommentar
Jeg har fullt på WC og 5 på fishing. Vet dog ikke om det er det beste. Den kan sikkert fikses, bare finn ut hva du får om dagen, og regn ut. ^^

Eg får vel regne ut. Har eit mål om å komme 99 Herblore i løpet av året. For det trenger eg ca 8,5 mill pr. 1m xp.

Lenke til kommentar

Dei neste 99-skillene for meg blir nok herblore. Men før det trenger eg masse penger så da blir det kanskje 99 fishing med monkfish. Eller så tjener eg penger med slayer. Gir ganske bra penger å drepe abyssal demons når den tid kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...