HLSolbjorg Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 bleh, morsomt med Q rights eller? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg savner gamle dager, da det faktisk ble tatt screenshots av players over level 120. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Jeg gjorde ikke det ^^ Men er enig i at det er altfor mange high lvls, så de burde kanskje lage en skill til, eller fjerne combat lvls CCola, j00n eller Ilsaldur, kan du unbanne meg fra #hippus nå? Endret 31. januar 2009 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
Amanthea Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg gjorde ikke det ^^ Men er enig i at det er altfor mange high lvls, så de burde kanskje lage en skill til, eller fjerne combat lvls CCola, j00n eller Ilsaldur, kan du unbanne meg fra #hippus nå? Jaaa! Herregud, jeg gav helt opp combat da jeg mistet BGS, har lagt alt av resterende penger i farming nå. Satser på lvl 75 i løpet av morgendagen. *glise* Combat er pføy, skilling er gøy! *danse* Lenke til kommentar
Munty Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Driver med litt RS Classic for tia (suugent btw). Nå har eg kommet til eit punkt hvor eg ikkje får meir experience før jeg har hvilt meg (eller rest som det står). Nokon anelse om korleis eg kan hvile? (rest) Endret 31. januar 2009 av Munty Lenke til kommentar
Amanthea Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 *banke liv i tråden* Absolutt iiingeeen som vil gjøre Vinesweeper med en stakkars, fattig, svak og liten farmingnoob? Pokker ta, går jeg ikke lei av farm nå, er jeg 99 lenge før jeg hadde tenkt meg det.. Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har tenkt til å trene meg i magic.. Akkurat nå er jeg i lvl 11 og har nesten alt av runes Hvilken forkledning ville dere hatt? Jeg har magic staff, wizard hat og wizard robe. Lenke til kommentar
Nesjemannen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg spilte det mye for en måned siden, men slutta sånn halveis og begynte på Wow i stedet Jaja... ~ Nesjemannen (Skremmende likt Nellemannen btw) 122 Cb, 140m, 2000ish total Lenke til kommentar
Amanthea Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg spilte det mye for en måned siden, men slutta sånn halveis og begynte på Wow i stedet Jaja... ~ Nesjemannen (Skremmende likt Nellemannen btw) 122 Cb, 140m, 2000ish total Åh, deg husker jeg! 0whitesheep0 her, remember me? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg spilte det mye for en måned siden, men slutta sånn halveis og begynte på Wow i stedet Jaja... ~ Nesjemannen (Skremmende likt Nellemannen btw) 122 Cb, 140m, 2000ish total Hvor lenge spilte du? Lenke til kommentar
Microfiber Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Åh, gud lenge siden jeg har spilt RS nå. Men det er så altfor kjedelig og starte ifra CB 3 igjen, noen som har en account de kan spare til meg? Send en PM. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvorfor bruker du ikke den du brukte før? Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg spilte det mye for en måned siden, men slutta sånn halveis og begynte på Wow i stedet Jaja... ~ Nesjemannen (Skremmende likt Nellemannen btw) 122 Cb, 140m, 2000ish total Åh, deg husker jeg! 0whitesheep0 her, remember me? Say what!!? Sauen min jo..=) Sindrato her.. Stilig, visste ikke at du han her på forumet. Forresten, jeg spiller rs også, og jeg blir bare mer og mer hektet og into gamet ass.. Sitter meg så mange goals at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne.. 99 magic, 95 rc (8. februar 2009) og tenker jeg chinner 99 range snart.. eller 70+ all skills, but agil. 61-.- Adde meg?:D Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Farming er kjedelig (: Pøhh, farming er kjempesøtt jo! Skikkelig koselig skill, jeg har funnet bonden i meg selv.. *dies* Haha, enig^^ men du er bedre en meg:o Lenke til kommentar
Amanthea Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Sauen min jo..=) Sindrato her..Stilig, visste ikke at du han her på forumet. Forresten, jeg spiller rs også, og jeg blir bare mer og mer hektet og into gamet ass.. Sitter meg så mange goals at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne.. 99 magic, 95 rc (8. februar 2009) og tenker jeg chinner 99 range snart.. eller 70+ all skills, but agil. 61-.- Adde meg?:D Hehe, så kult. Joda, tittet innom her siden høstferien en gang, greit med et norsk sted dersom en lurer på ting og tang. Adde deg du liksom, har hatt deg adda i en evighet.. eller.. altså.. ehm.. ja, jeg sletter alle i ny og ne, for så å adde de som faktisk SNAKKER, eller som jeg bumper borti og sånt.. livet på RS er hardt når du snakker for mye.. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Sauen min jo..=) Sindrato her..Stilig, visste ikke at du han her på forumet. Forresten, jeg spiller rs også, og jeg blir bare mer og mer hektet og into gamet ass.. Sitter meg så mange goals at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne.. 99 magic, 95 rc (8. februar 2009) og tenker jeg chinner 99 range snart.. eller 70+ all skills, but agil. 61-.- Adde meg?:D Hehe, så kult. Joda, tittet innom her siden høstferien en gang, greit med et norsk sted dersom en lurer på ting og tang. Adde deg du liksom, har hatt deg adda i en evighet.. eller.. altså.. ehm.. ja, jeg sletter alle i ny og ne, for så å adde de som faktisk SNAKKER, eller som jeg bumper borti og sånt.. livet på RS er hardt når du snakker for mye.. hehe, snakket ikke til deg angående addingen, men de andre gode her.. ja, jeg har akkurat slettet alle jeg ikke kjenner igjen eller er sluttet eller ikke er kule.. (noobs) men mange som har pratet til meg nå de siste 3 ukene, tabbe x) Lenke til kommentar
Amanthea Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 hehe, snakket ikke til deg angående addingen, men de andre gode her..ja, jeg har akkurat slettet alle jeg ikke kjenner igjen eller er sluttet eller ikke er kule.. (noobs) men mange som har pratet til meg nå de siste 3 ukene, tabbe x) Uh oh er jeg bedre enn deg i farm? Er lvl 80 nå, btw.. Mhm, det var egentlig litt gøy etter at jeg logga på med tom bank og tom venneliste, så utrolig mange som snakka til meg fordet.. kjempekoselig jo. <3 Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Miscellania etter noen uker Approval rating hadde gått ned til 49% fra 100% 100% uncooked fish, 50% maple Vet det står "bank" men enkleste å gjøre det med swiftkit Lenke til kommentar
Munty Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Eg trur du tjenar mest på å ta 100% flax og 50% coal eller kor mange prosent man kan ta. Endret 9. februar 2009 av Munty Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Eg trur du tjenar mest på å ta 100% flax og 50% coal eller kor mange prosent man kan ta. Utifra grove kalkulasjoner og avrunding oppover kom jeg frem til at jeg tjener mer på mitt setup. Riktignok et halvt år gammelt, men får allikevel penger EDIT: Post 1000 Endret 9. februar 2009 av Latterkongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå