Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)

Anbefalte innlegg

Jeg tar farmingen nokså chill, og nokså lurt tror jeg. :)

1. Stikker å planter på alle herb og tree patches.

Herb: ranarr seed.

Tree: høyeste jeg kan lage.

2. Gjør et slayeroppdrag.

3. Tar med meg alle seedene, og tar opp de jeg plantet før slayeroppdraget, og planter på nytt.

4. Over and over ^^

Selvfølgelig om du får et raskt slayeroppdrag, gjør jeg 2 før jeg tar opp seedene. Mye bedre å være litt for sein, enn litt for tidlig når det gjelder herbs/trees. Tar mye tid å være for tidlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Iiluminati: Jeg er nok ikke så.. hm.. voldelig av meg. Men jeg fisker endel. Eller så bare forfølger jeg tilfeldige stakkarer som farmer, tvinger dem til å holde meg med selskap (men selv er jeg semi-AFK.. mouahahah). Men ja. Min måte å gjøre det på, er herbs. Snapdragons. Jeg planter dem (tre patches, Falador, Catherby og Ardougne), fisker/tuller rundt, teleporterer rundt osvosvosv. Men føler at det er.. uh.. ganske mye mer exp å hente ut av å ta i bruk andre patches også, men jeg vet virkelig ikke hvilke jeg burde bruke. *sukk*

Og trees.. *mumle noe om penger.. ikke-eksisterende penger*

Lenke til kommentar

Lite aktivt her inne! :p

Har omtrent nesten sluttet med RS, jeg. Har litt smått begynt med WoW (lite tho! 2 timer dagen...), men det som virkelig tar kaka er poker på nett.. Stakkars meg. Brukt endel kroner der nå ja.

Uansett! Jeg er inne en gang i uka å fisker 10-20 fisker for å få 100% i Kingdom. Jeg har også 20M på inventorien, i tillegg til de 7,5m som er inne i Kingdom, som venter på å bli lagt inn. Så når jeg en dag kommer tilbake, har jeg mye penger. Wohei!

Anbefales til alle som har "sluttet" med RS.

1. Du slutter aldri, spesielt ikke om du har endel venner der, og du likte det virkelig godt en stund.

2. Det kommer bestandig nye updates.

3. Du får mye penger, som du eventuelt kan gi til venner o.l.

4. Det er seriøst lite slit. Du logger som sagt inn en gang i uka, og fisker 10-20 swordies/tuna, for å hente ut overskudd på 1M i uka. Kanskje litt drøyt, men men.

5. Morro!

Ilsaldur

Lenke til kommentar

Isaldur: Mhm, jeg tok en større RS-pause (1 år eller så) en tid tilbake, men det jeg gjorde, var rett og slett at jeg logget inn i hver høytid. Har de aller fleste funkyklærne, sett bort i fra Chocatrice cape, da jeg ikke hadde mulighet til å være på nett da. *sukk*

(OT: Hahah er du i fra vika? Går skole i Svolvær, oweeeeeheee!)

Lenke til kommentar
Alle bashers se her: ALLE HER HAR RETT TIL Å SI HVA DE VIL OM HVA SOM HELST. Ikke kom inn og si "Ånei Runescape buuuuuu!!" Hold det for deg selv og la de som ser gleden av spillet få diskutere det. Takk.

Back til Topic. Game on var slik jeg started min Online karriere men vil helst ikke minnes om det :)

Jeg bruker min rett til å hva jeg vil om hva som helst: "Runeescape hadde smakt bedre med melk!" :w00t:

lol :thumbup:

Lenke til kommentar

Betale for fordeler? Runescape er vel det MMO spillet som har holdt minst priser, og uhyre mye gratisstuff for bare 30KR/MND. Det er 3 ganger mindre enn omtrent de aller fleste konkurrenter.

Det jeg ikke liker ved RS er at man blir aldri ferdig, og man må grinde, grinde, grinde og grinde. Det er ikke "raid" hvor man kan gå flere personer, og samarbeide om å få noe skikkelig loot. Det har jo blitt kraftig forbedret med diverse monstre, men ikke på samme måte som også mange av konkurrentene.

1. De må også få fikset pengesystemet. Få bort high/low lvl alchemy. Dette ødelegger systemet helt. Rett og slett få en rettferdig pris på alle items. Det forundret meg ikke at Jagex tok kontroll med GE. Det var et steg i riktig retning. Nå må de bare jobbe med å få ut litt penger av systemet, og fjerne high/low lvl alchemy.

2.Det burde også komme unike items til hver enkelt spiller (det er noen, men få) i noe som burde ligne quester, eller raid.

3.Det burde også komme noe som ligner en "cleric"/"priest" som kan heale andre spillere, slik at man slipper å spise seg opp til HP hele tiden.

4. Det som også gjør at det blir vanskelig å komme tilbake til RS er at de skulle få lagt inn WASD systemet. Altså at man styrer karakteren med WASD, istedet for å bare bruke musa. Hadde gjort det endel bedre.

5. Dette i tillegg til en hel haug med irriterende bugs, feil, og rett og slett dårlige/irriterende ting (RANDOMS!! og sencor i speak) må rettes opp, om Jagex skal klare å hamle opp med store konkurrenter.

6. Altså få bort grinding, gjøre det lettere for folk å gå opp i lvl. Slik som det er nå krever det 20 timer per dag i 2 år for å oppnå maksimal level i absolutt alt. Helt sykt!

7. Det kunne kommet "recipes" som i WoW til unike armourer som man faktisk kan tjene litt penger på, og det burde være vanskelig for å få tak i ingrediensene til det. Slik som det er nå tar det altfor lang tid for å gå opp i level, og man må feks smithe 100 000 iron platebodies for å oppnå en level på 90-tallet. Det kunne vært slik at etter en stund fikk man ikke lengre leveler av å smite iron platebodies, og at man måtte lære noe nytt å smite for å gå opp i level. Og slikt kunne det vært med de fleste levlene. Altså mye vanskeliere å få tak i ingredienser, fortere opp i level (nesten hver eneste ting gikk man opp i level på), og sist men ikke minst: tingene "går ut på dato". Etter et visst antall lagd at det itemet får man ikke lengre levler av det.

8. Magikere kunne "buffe" andre spillere (med strenght+, defence+, rage (feks) osv), før man eventuelt skulle ut å PK'e, dungeon, raid osv.

Mye er tatt fra WoW her, men det er slik det burde bli. Runescape er slik det er nå, et singelplayerspill. Man kan få tak i ALLE items på spiller (med 2 unntak) helt alene, og jeg er sikker på at det er flere hundre som også har gjort det. Slik burde det ikke være. Det er konstant 100K-150K spillere på Runescape døgnet rundt, og det burde være noe multiplayer raid osv. Akkurat det betyr ikke at de burde ta bort ALT singelplayer. Nei, det er nemlig bra å ha litt singelplayer når man kjeder seg om natta, og ingen av vennene er på. Men en kombinasjon av singel-/multiplayer burde være et krav til ett såpass stort MMO spill.

Lenke til kommentar

hvdan kan jeg tjene penger på kortestmuig tid?

har disse lvlene:

Attack:60-------Hitpoints:55---Mining:40

Strenght:50-----Agility:31-----Smithing:30

Defence:55------Herblore:1-----Fishing:47

Ranged:19-------Thieving:43----Cooking:44

Prayer:24-------Crafting:1-----Firemaking:31

Magic:33--------Fletching:1----Farming:12

Runecraft:------Slayer:1-------Sumoing:4

Construction:---Hunter:1-------

:D

Endret av fugletiteren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...