Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nja. Jeg mener det er raskere å mine 1 så droppe den og mine en ny. Jeg pleier å mine nord for Yanille, med de tre steinene rett ved hverandre. Da rekker den første steienen akkurat å komme tilbake når jeg er ferdig med den tredje (når jeg dropper mellom hver).

Selvfølgelig om ikke steinene er kommet opp, er det raskere å bare droppe en mens du venter, men hvis steinene er der, tror jeg det er raskere å mine alle 28, for deretter å droppe alle. :)

Lenke til kommentar
Nei det er det ikke. Når du dropper en og en må du stoppe hver gang, men om du miner hele inventoryen stopper du bare en gang per 28 gang. :)

Om du er 52+ summoning så lønner det seg faktisk å springe til banken. Da får du med deg 40 iron hver gang du går til banken, og det tar tid å droppe så mange iron. Ironsteinene rett nord for yanille er aller best. Jeg har testa med alle metodene, og det er den nest raskeste metoden for å mine. Eneste som er raskere er granitemining i ørken. Metodene er lagd med grunnlag av 52summ tho.

Samtidig som iron er raskt blir det mye penger av det også. :)

Good luck!

Ilsaldur

Så hvis man har 52+ i summoning får man mere plass? :dontgetit:

Lenke til kommentar
hvordan kan jeg trene summ? (jeg har gjort et oppdra der jeg kom til lvl 4)

Du trenger pouch, x antall spirit shards, en type charms (monster drop, non-tradable) og 1-2(?) ekstraingredienser. Gå ned i Taverley, der du laget en pouch. Lag flere pouches. Simsalabim, du trener summoning.

Et annet (og billigere? Kanskje?) alternativ, er å lage scrolls. Jeg _tror_ det er mindre exp å hente i det, men det er enklere og du sparer deg for herket med å skaffe charms. Da kjøper du rett og slett ferdige pouches, og gjør dem om til scrolls, også nede i det huset i Taverley. :)

Og PS: Shards er vel 25 ea, ikke så veldig ille, men det er veldig irriterende når du plutselig merker at du ikke har penger igjen. Been there, done that. *hyl*

-

Egotrip: Wohoo, surt fremarbeidet, men endelig er den forbaska 99 cooking-en i boks for min del! Dersom noen her var på det trivelige lille partyet utenfor guilden i dag, vil jeg takke for oppmøte. Nesten sånn at det var gøy å gå i gang med 99 fish/fletch! :D

Lenke til kommentar

Endelig fant eg denna tråden. Fint det er nokon andre enn meg som spillar runescape her i noreg. :new_woot: Hvis dere er innom rs ein gong i blant så kan dere legge til meg.

Brukernavn: Rasmus_jon.

Ikke eit veldig oppfinnsomt namn. Eg lagde filen i 6. klasse eller noko... Ein venn av meg som heiter Rasmus viste meg korleis eg lagde ein fil. Eg greide ikkje å finne på noko namn, så da blei det Rasmus_jon. (Eg heite Jon)

Lenke til kommentar
Har ranged lv noe å gjøre med combat lv? :)

jepp:P akkuratt som attack, strenght, defence, magic, hitpoints og summoning.

Tja, det kommer veldig ann på :) Du velger en "vei" å gå, enten melee, ranging eller magic. Velger du melee og blir toppstattet der, har ikke ranging levelen noe å si. :) Så du kan bli 138 med 1 range og 1 magic. :)

Ilsaldur

Lenke til kommentar
Har ranged lv noe å gjøre med combat lv? :)

jepp:P akkuratt som attack, strenght, defence, magic, hitpoints og summoning.

Tja, det kommer veldig ann på :) Du velger en "vei" å gå, enten melee, ranging eller magic. Velger du melee og blir toppstattet der, har ikke ranging levelen noe å si. :) Så du kan bli 138 med 1 range og 1 magic. :)

Ilsaldur

Jeg har combat lv 28, 24 attack, 25 strength og 22 defence så hvis jeg begynner med magic og range nå teller ikke dem da?

Lenke til kommentar
Jeg har combat lv 28, 24 attack, 25 strength og 22 defence så hvis jeg begynner med magic og range nå teller ikke dem da?

Jo, selvfølgelg. :) Men om du har 90,90,90 i melee-stats, så går du ikke opp 40 combat levler med 99 range. Det finnes utallige kalkulatorer på "combat-calc".

Kan man laste ned Runescape? :blink: Har sett at venner av venner på xfire har spillt Runescape? :dontgetit:

Om man kan laste det ned? Nei, man kan altså ikke laste det ned å spille det offline. Det finnes utgaver av RS hvor man kan gjøre det, men ikke på det "ordentlige" RS. :) Man kan dog spille det uansett fra hvilken browser man har, så lenge man har java og internett. ;)

hmm... spilte det dritmye før. nå syns jeg bare det er patetisk rævva

Ok.

Lenke til kommentar

Jo, selvfølgelg. :) Men om du har 90,90,90 i melee-stats, så går du ikke opp 40 combat levler med 99 range. Det finnes utallige kalkulatorer på "combat-calc".

Kan man laste ned Runescape? :blink: Har sett at venner av venner på xfire har spillt Runescape? :dontgetit:

Om man kan laste det ned? Nei, man kan altså ikke laste det ned å spille det offline. Det finnes utgaver av RS hvor man kan gjøre det, men ikke på det "ordentlige" RS. :) Man kan dog spille det uansett fra hvilken browser man har, så lenge man har java og internett. ;)

hmm... spilte det dritmye før. nå syns jeg bare det er patetisk rævva

Ok.

Men man kan ikke laste ned RS slik at man kan spille det på widescreen? Altså det er det ekte RS og man spiller online bare at man laster det ned?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...