Sondre Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg het Sonny1991 på RuneScape, men har ikke spilt på 1 år. Lenke til kommentar
the_basher Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Fant ut i dag at wilderness ikke eksisterer lengre, og ble utrolig skuffet. Nå skjønner jeg hvorfor økonomien har blitt rar. Nå som frykten for å bli angrepet av andre er borte, er det enkelt og skaffe seg verdifulle ting der. Synes også PVP world var utrolig skuffende, folk står jo og venter på at du skal drepe motstanderen din slik at de kan ta deg rett etterpå. Er heller ikke mulig å sloss med en venn, så 1vs1 fighter blir kjedelig i lengden... Savner wilderness som var halve moroa med spillet imo. Endret 16. desember 2008 av the_basher Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Fant ut i dag at wilderness ikke eksisterer lengre, og ble utrolig skuffet. Nå skjønner jeg hvorfor økonomien har blitt rar. Nå som frykten for å bli angrepet av andre er borte, er det enkelt og skaffe seg verdifulle ting der. Synes også PVP world var utrolig skuffende, folk står jo og venter på at du skal drepe motstanderen din slik at de kan ta deg rett etterpå. Er heller ikke mulig å sloss med en annen, så 1vs1 fighter blir kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Åssen får man nissedrakt? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 LØST! hvor er jack frost? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Antagelig litt seint svar, men Jack Frost er på en av de snøflekkene (se på world-map) som er spredd rundt om kring i free-world. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Da var man lvl 60. Fant pest control for et par dager siden, og da ble det straks litt mere lvl på meg. Så prøvde jeg Barbarian assault, som SUGDE fordi folkene alltid forlot gamet sånn at det ble ødelagt for alle andre. ._. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Antagelig litt seint svar, men Jack Frost er på en av de snøflekkene (se på world-map) som er spredd rundt om kring i free-world. Takk for svar ! Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) 1)hvor lenge er jule oppdragene der?(når kan man ikke gjøre dem mer) 2)på runehq er det ingen beskrivelse på hvordan man skal gjøre "Chasing Jack Frost" hvor finner jeg det? 3) hvor er det best å trene agility vis jeg er i lvl 30? Endret 20. desember 2008 av fugletiteren Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 på grand exchange.. hvordan får man flere "ruter", slik att man kan kjøpe mange ting om gangen? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 1)hvor lenge er jule oppdragene der?(når kan man ikke gjøre dem mer)2)på runehq er det ingen beskrivelse på hvordan man skal gjøre "Chasing Jack Frost" hvor finner jeg det? 3) hvor er det best å trene agility vis jeg er i lvl 30? noen som vet? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 på grand exchange.. hvordan får man flere "ruter", slik att man kan kjøpe mange ting om gangen? Vet ikke om det har blitt forandret siden jeg spillte, men du har ikke mer enn 2 hvis du ikke er member, og når du er member får du ikke mer enn 6 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 1)hvor lenge er jule oppdragene der?(når kan man ikke gjøre dem mer)2)på runehq er det ingen beskrivelse på hvordan man skal gjøre "Chasing Jack Frost" hvor finner jeg det? 3) hvor er det best å trene agility vis jeg er i lvl 30? 1) Christmas event (Chasing Jack Frost) forsvinner etter jula en gang. Men questen (Myths of the white land) forsvinner ikke, den blir bare member-only etter jul. 2) Er det så vanskelig da? Gå til snøflekken rett nord-øst for Falaldor. Snakk med head-impen, og du skal få en amulet. Ta "Operate" og det kommer en snow imp som følger etter deg. Så er det bare å begynne å lete på alle snøflekkene. 3) Gnome Stronghold til lvl 35. 35-40: Barbarian Outpost. 40-52: Agility Arena på Karamja. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) trenger ikke hjelp skall han si at det er kalt eller varmt når du er nærme stede? vet det plæier å være varmt, men tengte ime at det er is og det er kaldt;) edit: er han fyren på isflekken eller lit unna? edit: trenger ikke noe hjelp. klarte det Endret 20. desember 2008 av fugletiteren Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 er i lvl 16 i ranged. hvor er det bra å trene seg opp? tar 100000 år å komme en lvl på 300XP :@ Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 er i lvl 16 i ranged. hvor er det bra å trene seg opp?tar 100000 år å komme en lvl på 300XP :@ Hvis du har nok penger, kan du kjøpe cannon og cannonballs, så dra til et multicombat sted og sette opp kanonen (Bare hvis du er member) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Det var det jeg gjorde. Level 30 (cirka) til 50 på en ettermiddag. EDIT: Hva er beste måten å lvle thieving? Jeg trenger 53 til Desert Treasure. Jeg har 40 nå. Er ikke så viktig å tjene penger på det, vil bare lvle fort. Noen enkle greie quester som gir mye xp? Master Farmer slår meg jo i svime 3/4 av gangene. Endret 20. desember 2008 av Knewt Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 er i lvl 16 i ranged. hvor er det bra å trene seg opp?tar 100000 år å komme en lvl på 300XP :@ Hvis du har nok penger, kan du kjøpe cannon og cannonballs, så dra til et multicombat sted og sette opp kanonen (Bare hvis du er member) og hvor mye penger er det den koster? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 er i lvl 16 i ranged. hvor er det bra å trene seg opp?tar 100000 år å komme en lvl på 300XP :@ Hvis du har nok penger, kan du kjøpe cannon og cannonballs, så dra til et multicombat sted og sette opp kanonen (Bare hvis du er member) og hvor mye penger er det den koster? Jeg kjøpte den lenge før Grand Exhange ble til, men da var den på rundt 550k-750k, og 200 each for camnonballs. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Når jeg kjøpte forrige uke var den nøyaktig 600k og cannonballs 180 each. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå