Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-whwZcV
Hva med armour da? :)

Kan forresten ikke skaffe Rune Defender ennå, attack + strength må være 130.

 

Hva er da det neste jeg bør trene? Defence til level 60 eller attack til 70?

Takk for all hjelp forresten. :p

 

Off topic:

Iiluminati, hvorfor endret du navn? Er det ikke egentlig Illuminati? :p

 

Deadly Man94

 

 

Dritt i defence(til 70), ikke noe vits før du er over 100comb egentlig. Få 70 attack, så kan du bruke whip noe som er digg og bra.

Vis jeg hadde vært deg hadde jeg kjørt Str, da hitter du mer og lvler fortere.

 

Min mening.

MHV: Monky003 104 combat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jamen atte du som vil ha deg våpen: Du får altså låne whip/bgs av meg såfremt jeg har mulighet til det (en gang innimellom dersom du spør pent og litt tidlig, fnis), så kan du trene, ta monster drops og kjøpe eget våpen med stil? :D

Men det derre obbyshieldet, er det virkelig så ille?

 

*peke på lvl 85 med dragon med, glory, granite platebody, dragon platelegs, obby cape, obby shield, dragon longsword og dragon boots og mumle noe om at det itj e så gæli sjuh*

Lenke til kommentar
Hvis man spiller Runescape blir man automatisk taper.

Hvis man prøver å jukse i et spill blir man automatisk taper.

Ikke hvis man spiller RuneScape.

 

HAHAH EID?! plz... :D

 

Hey!Jeg lurer på om noen her har prøvd/har AimBot på CS:S.Jeg har hatt lyst til å prøve det engang(selvføgelig ikke på VAC-Sikre servere).Om noen her har vet om en plass hvor jeg kan laste det ned uten virus.Vil helst ikke laste ned fra noen plasser der jeg ikke vet om det fungerer.WallHax hadde også vært kult.Takk________Kamisi__________________...
Lenke til kommentar

Hei!

 

Sist jeg spilte var i 2002 eller 2003... Har i dag startet igjen, og siden jeg ikke husker navnet på kontoen jeg spilte på så lager jeg en ny. Er foreløpig lvl 7 combat og satser på å bli tidlig god i mining og crafting. Så har jeg opplevd 3-4 ganger at folk bare kommer bort til deg og gir det massevis av gear og penger? Er det økonomien som er helt på tryne nå? Da jeg spilte og var rundt lvl 60 følte jeg at 10mill var veldig mye for min level. Virker som noe helt motsatt nå. Noen som kan gi svar?

 

Edit: tar aldri i mot ting, er mye morsommere å bygge opp sin egen økonomi og kan med god samvittighet skaffe deg din egen formue.

Endret av the_basher
Lenke til kommentar
Hei!

 

Sist jeg spilte var i 2002 eller 2003... Har i dag startet igjen, og siden jeg ikke husker navnet på kontoen jeg spilte på så lager jeg en ny. Er foreløpig lvl 7 combat og satser på å bli tidlig god i mining og crafting. Så har jeg opplevd 3-4 ganger at folk bare kommer bort til deg og gir det massevis av gear og penger? Er det økonomien som er helt på tryne nå? Da jeg spilte og var rundt lvl 60 følte jeg at 10mill var veldig mye for min level. Virker som noe helt motsatt nå. Noen som kan gi svar?

Nå så er lvl 60 veldig lite. Tja, veldig mange 100+, og er du pro så er du 120+.

Ville kalt meg fattig om jeg hadde 10M, 100M snakker vi om gode penger.

 

FYI jeg er lvl 122 :p Spiller ikke lengre da. Quitta for ca 3 måneder siden. :)

Lenke til kommentar
Hei!

 

Sist jeg spilte var i 2002 eller 2003... Har i dag startet igjen, og siden jeg ikke husker navnet på kontoen jeg spilte på så lager jeg en ny. Er foreløpig lvl 7 combat og satser på å bli tidlig god i mining og crafting. Så har jeg opplevd 3-4 ganger at folk bare kommer bort til deg og gir det massevis av gear og penger? Er det økonomien som er helt på tryne nå? Da jeg spilte og var rundt lvl 60 følte jeg at 10mill var veldig mye for min level. Virker som noe helt motsatt nå. Noen som kan gi svar?

Nå så er lvl 60 veldig lite. Tja, veldig mange 100+, og er du pro så er du 120+.

Ville kalt meg fattig om jeg hadde 10M, 100M snakker vi om gode penger.

 

FYI jeg er lvl 122 :p Spiller ikke lengre da. Quitta for ca 3 måneder siden. :)

Jeg er level 54, og har 30k. Er jeg fattig da? XD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV
Hei!

 

Sist jeg spilte var i 2002 eller 2003... Har i dag startet igjen, og siden jeg ikke husker navnet på kontoen jeg spilte på så lager jeg en ny. Er foreløpig lvl 7 combat og satser på å bli tidlig god i mining og crafting. Så har jeg opplevd 3-4 ganger at folk bare kommer bort til deg og gir det massevis av gear og penger? Er det økonomien som er helt på tryne nå? Da jeg spilte og var rundt lvl 60 følte jeg at 10mill var veldig mye for min level. Virker som noe helt motsatt nå. Noen som kan gi svar?

Nå så er lvl 60 veldig lite. Tja, veldig mange 100+, og er du pro så er du 120+.

Ville kalt meg fattig om jeg hadde 10M, 100M snakker vi om gode penger.

 

FYI jeg er lvl 122 :p Spiller ikke lengre da. Quitta for ca 3 måneder siden. :)

Jeg er level 54, og har 30k. Er jeg fattig da? XD

 

30k? jeg var lvl 50 og hadde 2 mill :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...