Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CCola: Hva mener du med at du trenger bare sjekke RS hvert 4-5 minutt når du trener f.eks. på Bandits? Her får jeg timeout etter 1 minutt. Rekker bare akkurat et "toilet run" på den tiden...

Jobber for tiden hardt med å lage Tele Tabs, skal lage 110.000 for å nå lvl 96 magic. Vil ta nesten 110 timer, men tjener 30-40 mill i prosessen. Bruker deler av disse til å booste ranged fra 90 til 99.

Lenke til kommentar

avlvl:

Så lenge du er under angrep, logger du ikke ut uansett. Det eneste som logger deg ut da, er hvis du closer browseren (også kalt X-ing, for gode gamle pker'e). Så, hos bandits er du under angrep hele tiden, om du har på deg noe zammy, sara eller guthix. Da angriper bandittene deg hele tiden, til du er døød. Også kalt AFK-trening, noe jeg har nesten gjort samtlige av lvl'ene mine i combat. I 70-110CB sto jeg konstant i axe hut i wildy, noe som var genialt på den tiden, hvor det ikke fantes revenants.

I tiden etter har det blitt litt slayer, og mye bandits. Det som er tingen når jeg står hos bandits er at jeg kan bruke alt mitt beste stuff, samtidig som jeg er afk. Det skal sies at jeg har dødd der mange ganger, og jeg har mistet blant annet 3 guthan spear.

Men iallfall. Når du er der og fighter, afk'er, er det eneste du trenger å passe på HP'en din, og randoms. Så, genialt hvis du skal se film, samtidig som du skal spille litt, uten å nolife ;) Da sjekker du bare innom hvert 3-4min. :D

Lenke til kommentar
Men iallfall. Når du er der og fighter, afk'er, er det eneste du trenger å passe på HP'en din, og randoms. Så, genialt hvis du skal se film, samtidig som du skal spille litt, uten å nolife ;) Da sjekker du bare innom hvert 3-4min. :D

Takk for fyldig svar om bandits! Kanskje jeg skulle prøve de! Men mister man ikke all HP ganske raskt, hvis 3-4 bandits omringer deg? Går raskt fri for mat osv, opphold i treningen mens man henter mer.. Mener jeg har hørt å bruke protect from Melee der også, men prayer holder jo ikke så lenge :/

Har forresten bare 42 defence og 45 prayer, ikke all verden...

Lenke til kommentar

Tja.. Altså det finnes 4 forskjellige spots hos bandits. Det er 3 telt, baren og en uteplass.

I baren blir du omringet av opptil 5 stk, så der må du nok bruke prayer. Ellers i teltene er det 2 som angriper deg samtidig, og iallfall om du har decent defence lvl, så går det greit der. Jeg bruker sara brews, så jeg får def-increase samtidig som jeg healer til 120. :D

EDIT:

I det siste har jeg brukt bunyip, som btw fungerer konge :D

Endret av CCola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...