Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søren skulle ha unngått å sett denne topicen... Nå strømmer RS'en inne i meg igjen. Og nå som jeg er sjukemeldt fra all aktivitet og... Kjenner det i fingrene igjen!!!

Får "låne" et kreditt kort ettersom RS ikke godtar mitt.. :/

Eneste jeg egentlig husker er at jeg alltid drepte Green Dragon i Wilder, og plutselig var WIider ikke Wilder lenger og det sto 500 pers fordelt på hver eneste drage ... -.-

Noen som har tips til hvordan jeg tjener kjappe penger, heter Mirra102... Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Fordi noen enten ljuger, eller er dumme.

eller bare er rik?

Da hadde han nok neppe sytt så mye som han gjorde. :) Og er forøvrig heelt enig med Evolution.

Søren skulle ha unngått å sett denne topicen... Nå strømmer RS'en inne i meg igjen. Og nå som jeg er sjukemeldt fra all aktivitet og... Kjenner det i fingrene igjen!!!

Får "låne" et kreditt kort ettersom RS ikke godtar mitt.. :/

Eneste jeg egentlig husker er at jeg alltid drepte Green Dragon i Wilder, og plutselig var WIider ikke Wilder lenger og det sto 500 pers fordelt på hver eneste drage ... -.-

Noen som har tips til hvordan jeg tjener kjappe penger, heter Mirra102... Takk på forhånd!

Haha ja, samme her.. Lang tid uten RS, og plutselig hører du noen snakker om RS, eller du leser det noen plass, og BAM! Du er tilbake. ^^

Angående green drags. Det er gode penger, for å bare få sagt det. Du har både greens i lvl 21 og i 35, eller noe i den duren. Dragene i lvl 21 (I PvE worlds) er bestandig opptatt. Den i 35 er nesten aldri opptatt. Det er dessuten bare 5 lvler fra glory tele, og det er mulig å ta kano hele veien opp dit, så det er virkelig enn undervurdert plass å trene/tjene penger.

Ellers så er jo alltid litt mining, slaying & runecrafting gode penger. =)

Good luck!

Ilsaldur

Lenke til kommentar

Ble medlem igjen istad, og testet stedet ditt CCola, kult sted med en god del drager og ingen kø.

Sto der en stund og kom tilbake, så kom en Rev, når jeg var tilbake og skada veldig mye, men greide å stikke av, men møtte en ny en rett foran så tok natta... Hehe.

Følte meg litt fattig når det gikk en lev 53 forbi meg med nesten full dragon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV

Hei CCola. Har ikke meldt meg inn før nå, sorry! :p

#Positive ting om rs (Fins mye mer)

Jeg har spillt mye mye Runescape, syns det er utrolig fett. Har spillt WoW, Cs og litt GW.

Man kan faktisk gjøre ufatelig mye på runescape. WoW kan man komme til den høyeste levelen på noen dager, noe som det ikke går på Runescape. Noen ting kan man bote på noen dager, men ikke alle 25 skillsa, så, så du må sitte noen år for og bli best :)

#Kort info om meg på Rs.

bilde6lg5.png

Navn: Monky003

Combat level: 104

Beste skills: 99 i wc, 95 magic, 91 fletch, og 85 str. Kan ikke si at jeg er så proff men jeg kommer meg :)

Lurer du på noe mer så bare gi fra seg en lyd :D

Fett og kunne spille med noen av dere her :) (Send en PM)

Fint at rs har startet en Norsk "World" utrolig mange nordmenn, men ikke mange over 100 combat som jeg har sett :(

Det er jo kommet ny design på hele RS, noe som at det gjør RS mye mye mer realistisk. Noe som er fett.

# Minuser med rs

Noen minuser med runescape, noen av dem er klikkinga. Som CCola sier her i starten av tråden sier han at det er utrolig "chill" og spille, det kan ikke jeg si meg enig i. Ok, woodcutting og lignende er jo null stress men ellers er det mye mye klikking noe som ikke er no chill.

Et annet minus, er at det ikke er flere spells, du har jo magic spells, men fks attack spells, str spells, trur det hadde vært mye kulere i fight med flere spells. Og siste ting jeg kommer på, kjipt at du kan max ha 99 hp, utrolig lite syns da jeg, gode pker kan skade 90+ i et hit, kunne vært rundt 150-200 etter min mening.

Fins det noen norske Runescape forumer egentlig?

SIKKERT mye skrivefeil her, pytt pytt.

-Pixo

Peace out.

Endret av Slettet-whwZcV
Lenke til kommentar

Heisann du^^

Flere spells er ikke den tingen jeg kommer til å klage på først om det kommer til negative ting om RS. Du har jo både vanlige, ancients og lunar spells du kan leke deg med. Lunarspells har mye herlige, som de aller fleste nok aldri bruker :)

Ellers syntes jeg RS førøvrig enda er ett "klikkespill", noe som igjen gjør det til en chill spill. Hvor har du mye klikking? Altså mining, magic (noen ganger) o.l, kan jo være hazzard å drive med siden du må klikke for omtrent hver xp du skal få, men nesten samtlige skills jeg kan tenke på, er det nok en eller annen måte for å "chille" skillen på. Slik som jeg har gjort med nesten all combaten min. Jeg har enten stått i gode gamle axe hut (når det var mulig), eller hos bandits, noe jeg gjør for tiden. På denne måten kan jeg se en film, og bare sjekke RS hvert 4-5min for se om jeg har fått randoms o.l. Genialt.

Ellers er skill som WC, fishing, cooking, fletching også meget så chill. Men det var egentlig ikke det jeg mente med "chill spill". Det jeg mente var at man må ikke "være der" hele tiden. Du kan godt bare gå fra pcen nesten uansett når du vill. Det kan du ikke på WoW, DDO o.l.

Herregud så mye bull jeg har skrevet, jaja, enjoy! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV
Flere spells er ikke den tingen jeg kommer til å klage på først om det kommer til negative ting om RS. Du har jo både vanlige, ancients og lunar spells du kan leke deg med. Lunarspells har mye herlige, som de aller fleste nok aldri bruker :)

Litt uenig. Du, ancients og lunar spell blir ikke det samme skjønner du, det skulle vært flere spells til HVER og en klasse, helst til (Def, hp,atk, str) etter min mening ikke bare noen få, nesten like mange som i magic bare i attack spells fks..

Joa bandits, er smud, men her om dagen crippa en jævla plante meg og jeg mista guthan spear (så på film), nokså kjipt 3.8mill.

Jeg syns ikke det er chill og klikke 3000 ganger for og gå her og det, nokså irriterende, DOBBELT så chill og bare holde in fram eller W for og gå og a,d bort og s ned, vært mye "chillere" det.

Endret av Slettet-whwZcV
Lenke til kommentar
faen:( døde med full rune gold og dragon scimitar!! FAEN TAAAAAAAAaa. i pvp world :(:(:(:( :(:(:( RUINERT og hadde 664 k i sekken

xDDDD

comments? xDD

Stakkars hvorfor gold i pvp world? hvorfor 500k + i penger?
Fordi noen enten ljuger, eller er dumme.
vet ikke skulle gå i banken evolution: PUL MOR DI ,rasist
Lenke til kommentar
Hehe. Jeg spilte RS for noen år siden. Var vel rundt lvl 80 combat og total lvl rundt 1000. Den brukeren solgte jeg til en i klassen. Nå har jeg begynt på nytt. Begynte for et par dager siden. Nå er jeg lvl 22 combat. :) Jeg heter Rustningen på RS.

Nå er jeg 35 i combat. :p Jepp, jeg er en nolifer. :)

Nå er jeg lvl 66. :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV
Jeje. Jeg har lave lvl i det meste utenom combat-lvla (att, deg, str, hp) og woodcutting. Fikk lvl 60 attack idag, da. Så nå bruker jeg dragon longsword og dragon dagger (p++). :-)

ohh gratulerrer :p

er 105 combat nå jeg og straks 96 mage. Bandos God Sword osv :) mye råere i 90+comb, gled deg :)

Lenke til kommentar

jeg bygger hus. så skall jeg bygge noen ting, men finner ikke det man trenger :S

-------------

tingene

-------------

- big bass(til et bilde)

-Arthur portait, Elena portait og keldagrim portait.

ingen av de tingene finner jeg :S

og en ting til.

for å lage en sån magisk ball på spill rommet trenger man 500 wather run osv, men hvilken magi lvl trengs for å lage den dårligste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...