Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Jeg har satt opp en channel på Quakenet, Channel #Diskusjon. Enkelt og greit.

 

Har ikke fikset noe enda, må få litt user på i en stund. Hadde vært fint, om dere kunne idle en stund, så jeg hadde fått fikset. ^^

 

Iallfall. Om dere har ingen peiling på hva jeg snakker om, er det snakk om Mirc. Kan lastes ned fra Mirc.com.

 

1. Last ned

2. Kom på quakene -> /server irc.quakenet.org

3. Join kanalen. /j diskusjon

4. Prat/Spørr i vei!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker når jeg brukte mIRC for en stund siden, så hadde jeg et slags "script" som skrev inn /j på channelsa jeg var på, auto ID og sånt. Noen som husker hvor man fant den boksen? ^^

 

Kommer inn nå BTW :p

 

Er sjuk i dag så :/

 

 

 

EDIT4: Nvm, fiksa det :S

 

Copy paste code into irc client:

/s irc.quakenet.org
/j diskusjon
/s -m irc.swiftirc.net
/j diskusjon

 

Mangler kun 1 person(bot) for å få RuneScript inn på channelen ^^ (swiftirc)

 

EDIT5:

mista rune gauntlets, rune fullhel, kite, dds, glory og sara godcape :( når ejeg skulle ta Giant Scarab i Contact! questet.. fa*n:

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar
Hmmm... en tråd om runescape(RS), Har sluttet å spille for 3uker siden. Ganske gøy egentlig, var på vei til 99 range. Hadde 57 range da jeg startet å range siden jeg fikk accounten av en, og i løpet av 2uker var jeg i lvl 75:) Spiller heller conquer online litt før jeg starter med rs igjen....

På vei til 99 range ja.. Hehe.. Det er like mye xp fra 98-99, som fra 1-72 ca. ^^

Lenke til kommentar

Ja, har fikset, både deg og etter en PM. :)

 

Uansett. Jeg skulle jo for all del ha skrevet ned etterhvert som ting skjedde i Runescape tråden, men det har jeg ikke gjort, så å skrive ned alle brukernavnene ved å lete gjennom poster gidder jeg ikke. Om alle kunne skrevet bruknavnet sitt etter hvert innlegg selvom det er innlysene hadde det vært meget så bra, og enkelt. Får også endel PM'er ingame av folk jeg egentlig ikke vet hvem er - så det hadde som sagt vært mye enklere å connecte om dere/jeg hadde satt brukernavn bak alle innleggene i denne tråden. Takk! :)

 

Ilsaldur

Lenke til kommentar

Huff.. Har faktisk bare 60 woodcutting :O Har aldri gidda å trent det noe særlig. Bestandig fisket om jeg trengte bare litt cash^^

 

Forøvring liten oppdatering på målene mine:

 

99/99 attack

99/99 strength

99/99 HP

99/99 Theif

99/99 Cook

75/91 RC

96/99 Mage

95/99 Def

 

RC tar ages.. Men har gått opp fra 66 tell 75 på 3 dager. Så det går radig.. Regner med å bli 91 om en mnd's tid, eller noe lengre siden eksamen og jul preger gametimen noe^^

 

Ilsaldur.

Endret av CCola
Lenke til kommentar
har en account men sluttet for et par uker siden pga det var altfor langvarig å gå opp i rang... jeg var member i en uke og før hadde jeg en account med combat 48 som jeg fikk av en fyr fordi han ikke ville spille lengre men noen har visst tatt passorordet eller så har jeg glemt det og siden da har jeg egentlig ikke giddet å spille det.

 

Account(den jeg har nå): Jmk247 hvet ikke helt rangene jeg er i men tror combaten var rundt 30

Ja.. Om man skal spille RuneScape og bli god på ikke altfor lang tid, må man ha mye fritid. Om man spiller heavy mye (5-6 timer om dag) tar det ca en mnd å bli 99 i enn skill (kommer jo helt ann på hvilken skill). Enkelte skiller tar ett år med slik spilling. Det sier sitt når det er 25 skills :) Det er mye spilling det. Men det er jo veldig sosialt, man møter uhyre mye folk, og som sagt man kan sitte på msn o.l når man spiller. Så man trenger ikke være helt sosialt frarøvet når man spiller og blir god etterhvert. Jeg har spilt i 4 år snart, og er bare 99 i 2 skills, og det er de 2 letteste skillene (attack, strength). Skal sies at jeg har hatt par pauser på ett år, og mange på noen mnder. Men det sier sitt at jeg har 67millioner XP, mens Zezima (nr.1) har over 1 milliard xp. ^^

Jeg vil bare si noe angående at hvis du spiller 5 times hver dag i en måned når du level 99.

Jeg spilte i ca. 3-4 hver dag (Ganske grusomt mye), og holdt på slik i 2 mpneder. På denne tiden kom jeg fra level 30 til 85 i mining, 30 til 76 i smithing og tjente et par millioner. Men jeg var fremdeles langt ifra level 99.

 

Jeg sluttet forresten med Runescape for ca 2-3 år siden tror jeg. Once you go eh.. away you never go that way! (Altså. Hvis du går vekk fra det kommer du aldri tilbake igjen. Det skulle rime)

Endret av JBKnutsen
Lenke til kommentar
Jeg spilte i ca. 3-4 hver dag (Ganske grusomt mye), og holdt på slik i 2 mpneder. På denne tiden kom jeg fra level 30 til 85 i mining, 30 til 76 i smithing og tjente et par millioner. Men jeg var fremdeles langt ifra level 99.

Ja, men det skal sies at mining er en av de fire tregeste skillene i RS. Mining, agiliy, RC og slayer er de som er desidert tregest xp/hour. Og når du sier du tjente penger på mining og smithing regner jeg med at du gjorde deg på langt ifra den raskeste måten. Smithing er en (om du har masse penger) nokså rask skill. Jeg vil si at skiller som gir 100K+ XP timen er raske skills. Men, jeg gjentar.. I uansett skill skal du klare å oppnå 99 iløpet av en mnd-halvannen med heavy gaming. Mining er jo faktisk den eneste skillen jeg ikke kan se for meg det skje i.

RC med ZMI, slayer med cannon gir opptil 40-50K om man er 80+.

 

Ooog, jeg teste brawling gloves (agility) idag! Og herregud så herlig! Vet ikke hvor lenge de varte men det var under en time, og jeg fikk 120K agility XP. Just lovely! Synd det er så pokkers vanskelig å få tak i dem..

 

Tja, så skal det sies at jeg ble veldig lei RC når jeg logga på idag.. Jeg så at jeg hadde minst 5K essence til level, og det følte jeg rett og slett ikke at jeg orket. Så, jeg trente litt agility, og jeg pket litt, fikk noen kills ^^ (men ingen brawling gloves) :(

 

Jaja, GL HF!

 

Ilsaldur.

Lenke til kommentar
120k agility xp :O

Ikke dårlig, skulle stocka up på dem når jeg gikk for 99 agility :p (Synd de ikke fantes da XD)

Ja, det var helt sykt.. Skulle ønsket de var kjøpbare, skulle lett kjøpt ett par for 100K+. Selvom de varer bare i en time+-.

 

Hvor er det beste stedet å trene magic når man er magic level 40, og skal bruke Fire Bolt?

Trenger seriøst bedre magic-level.

 

Deadly Man94

Kjøp en haug med chaos runes, og still deg nede hos dragons, eller hos andre store monstre du kan gjemme deg fra. Grei XP, iallfall for din level.

 

Det jeg derimot gjorde, husker ikke hvilken level det er, men uansett. Kjøpte en hel haug med law runes, og sto å telet til Camelot en hel dag. Dyrt, men rask xp^^

 

EDIT: Jeg leste spørsmålet på nytt nå.. :p Huff, jeg er trøtt. Uansett, dragons, fire giants, eller zombies (crumble undead) er god xp. Lykke til!

 

Ilsaldur.

Endret av CCola
Lenke til kommentar

Jeg har pket endel de siste dagene, og jeg finner drop-systemet helt elendig. Igår drepte jeg 3 stk med full rune, whip osv, og jeg fikk loot for alt fra 10-100K.. Elendig!

 

Så, jeg tenkte vi skulle teste igjen med veracs (les litt lengre bak i tråden) trikset. Det funket heller dårlig. Jeg og kompisen min ofret stuff til flere millioner, og mistet til tider 400-500K. Vi prøvde ca 20 ganger, og av disse 20 gangene fikk jeg ETT eneste decent drop, tokzt-kil (skoldet). Ellers var det alt fra 3 monkfish til battle robes..

 

The quality of the drops you get when you PK someone depends on several different factors:

• To get a reward from a kill, you also have to risk some items yourself!

• To accumulate a possible reward, you have to risk a minimum of 75k of items on a members’ world, or a minimum of 25k of items on a free world.

• Note that your three most valuable items won’t count as being risked unless you’ve been skulled, as you wouldn’t lose them.

• The longer you spend on a PvP world (outside a safe area) with the required amount of items at risk, the better your possible rewards might become, to reward you for your risk.

• The possible reward increases even faster and goes to a higher maximum if you go into a ‘hot zone’.

• Note, however, that risking more than the minimum won’t improve your rewards faster, so it’s a good idea to take relatively cheap and useful items that won’t cost you too much to replace if you die.

 

Vi oppfyllte samtlige av disse. Jeg hadde full veracs, han hadde fury som han protected (risked items), og han mistet items opptil 400-500K.

I tillegg hadde vi begge noen ganger vært i PvP world I HOT ZONE, i over en time og opptil 2 før vi drepte hverandre.

 

Men! There's a but.. Mens vi var i agility arenaen, hadde jeg d long, og items til akkurat over 75K (pots, mat osv). Jeg var også skullet, så tenkte vi at han skulle drepe meg. Han gjorde deg, jeg protecta, og mista items for 84K for å være nøyaktig, guess what? Han fikk en berserker ring, til 2M.

 

Jaja, det MÅ være random iallfall, noe som er elendig av Jagex, siden den nooben av en kompis jeg har, får mer items og verdier av å drepe meg, enn gode pkere får av å folk med GS, ahrims, bandos osv..

 

GF Jagex.

 

 

Aaaand on the brightside!

 

Se filmen hos Youtube

 

Herreguuud som jeg lo! Hhahahaha

 

Ilsaldur.

 

EDIT: Ble noe feil med linken..

 

 

SE DEN! I insist!

Endret av CCola
Lenke til kommentar
...

 

EDIT: Jeg leste spørsmålet på nytt nå.. :p Huff, jeg er trøtt. Uansett, dragons, fire giants, eller zombies (crumble undead) er god xp. Lykke til!

 

Ilsaldur.

  1. Noen tips til hvor jeg burde trene? Skal som sagt bruke Fire Bolt. Er member.
  2. Legg deg tidligere.
  3. Bob, haha! Sinnsykt morsomt. :)

Deadly Man94

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...