Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har gjort Desert Treasure her? Det er en av de værre quests i spillet, gir tilgang til Ancients Magic når man gjør den. Begynte i dag, allerede investert 1 mill i mat og utstyr. Med 1 defence må man ta visse forhåndsregler...

Jeg hadde ikke 1 defence da jeg gjorde den, men brukte ikke så veldig lang tid, spillte over flere dager, men tid jeg brukte på questen+samle inn ting var det kanskje 6 timer. Mye feiling... Isdiamanten var vanskeligst å få tak i.

Lenke til kommentar

Jeg ble 99 thiefing igår. :) Neste mål blir 99 magic tror jeg!

 

081101070100hs9.png

 

EDIT:

 

Her er forøvring en side som viser hvor mye du har trent siste timene/dagene/ukene/månede osv. Viser også hvem som har trent mest disse periodene, og hvem som har rekordene. :)

Endret av CCola
Lenke til kommentar
hvor er det dere trener thieving?

helst det beste stedet ;)

Pyramid Plunder i Sophaem. :) Du finner guider om du søker litt på google. :)

 

Hvor mye XP det er i timen varierer med hvilken lvl du er, men når du er 91+ er det alt fra 200-300K timen. :) Det kan virke litt vanskelig i begynnelsen, men når du kommer inn i det er det null stress. ^^

Lenke til kommentar
Jeg ble 99 thiefing igår. :) Neste mål blir 99 magic tror jeg!

 

081101070100hs9.png

 

EDIT:

 

Her er forøvring en side som viser hvor mye du har trent siste timene/dagene/ukene/månede osv. Viser også hvem som har trent mest disse periodene, og hvem som har rekordene. :)

 

 

1. du er syk :)

 

2. du burde trene firemaking, woodcutting, smithing å mining?

 

;) Gratz

Lenke til kommentar

har begynt å spille etter to år, og atter på member. ser at mye er endret og hva er den beste måten å tjene gryn på nå? har allerede tjent inn en halv million på green dragon hide men er blitt litt lei av risikoen som lvl 105 spøkelsene.

 

er i combat lvl 89 og brukernavnet mitt er ole marius7c (for dere som vil foreslå noen metoder får å tjene gryn på)

Lenke til kommentar

Masterfifty:

 

Takk! :p Neida, jeg vet.. Fra 57-99 thief på 8-9 dager.. Helt sjukt. Spilte uhyre mye til tider. Kan være noe med at jeg er bosatt i Narvik (av alle plasser på jord) for tiden.

 

Ole_Marius:

 

Det finnes mange måter å tjene penger på. Noen er bedre enn andre. Noen er kjedeligere enn andre. Den desidert beste måten å tjene penger på for tiden er RC'ing. På 91+ RC kan du tjene lett 7-8M om dagen! Sykt mye..

 

Andre gode ting er slayer, mining, fishing, woodcutting. Av skills. Monsterkilling er også blitt meget populært, med GodWars osv.

 

Og tilslutt har du alles fordømte kilde som ALLE ender i (utenom meg :p) merchanting. Jeg har prøvd det, jeg hadde ikke tålmodighet, og jeg sluttet. Det var gørr. Jeg trener heller en skill, og tjener penger enn å merchante. Derimot med GE nå, er det jo mulig med begge deler, men jeg har visst forstått det slikt at det er mye vanskeligere nå.

 

Iallfall ja.. Du får sette deg ned å fiske 10K monkfish. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...