Dr. Chaos Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 http://runescape.wikia.com/wiki/Mage_Training_Arena Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Noen som har gjort Desert Treasure her? Det er en av de værre quests i spillet, gir tilgang til Ancients Magic når man gjør den. Begynte i dag, allerede investert 1 mill i mat og utstyr. Med 1 defence må man ta visse forhåndsregler... Jeg hadde ikke 1 defence da jeg gjorde den, men brukte ikke så veldig lang tid, spillte over flere dager, men tid jeg brukte på questen+samle inn ting var det kanskje 6 timer. Mye feiling... Isdiamanten var vanskeligst å få tak i. Lenke til kommentar
skolegutt_16 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hei jeg spiller også Runescape og syntes det er forferdelig gøy. jeg har en account på cb 99, og mange som er "pure". har du noen spørmål kan du gjerne kontakte meg på hia777(accounten min). har forresten også tenkt og gjøre recipe for disaster Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Jeg ble 99 thiefing igår. Neste mål blir 99 magic tror jeg! EDIT: Her er forøvring en side som viser hvor mye du har trent siste timene/dagene/ukene/månede osv. Viser også hvem som har trent mest disse periodene, og hvem som har rekordene. Endret 1. november 2008 av CCola Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Gratulerer med 99 thieving, CCola. Husker jeg fikk det. Lett 99 men samtidig litt..slitsomt Godt jobba. Lykke til med 99 magic. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 hvor er det dere trener thieving? helst det beste stedet Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Gjør "Itchlarins Little Helper", og "Contact!" questet, så har du en bank i "Sophanem". Da kan du hente anti-poison og food, så thiever du i thieving-minigame, rett ved den pyramiden Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 hvor er det dere trener thieving?helst det beste stedet Pyramid Plunder i Sophaem. Du finner guider om du søker litt på google. Hvor mye XP det er i timen varierer med hvilken lvl du er, men når du er 91+ er det alt fra 200-300K timen. Det kan virke litt vanskelig i begynnelsen, men når du kommer inn i det er det null stress. ^^ Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Skjønner ikke hvordan folk klarer så mye xp. Jeg klarer sånn 20 000 xp, og så gir jeg opp i en uke... Men går det fortsatt ikke ann å betale member via SMS? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Skjønner ikke hvordan folk klarer så mye xp. Jeg klarer sånn 20 000 xp, og så gir jeg opp i en uke... Men går det fortsatt ikke ann å betale member via SMS? Ikke for nordmenn hvertfall... Men du kan jo betale med PayByPhone... Har gjort det selv, men pass på, for det blir mye dyrere... Lenke til kommentar
skolegutt_16 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 graturlerer med 99 Ccola Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg ble 99 thiefing igår. Neste mål blir 99 magic tror jeg! EDIT: Her er forøvring en side som viser hvor mye du har trent siste timene/dagene/ukene/månede osv. Viser også hvem som har trent mest disse periodene, og hvem som har rekordene. 1. du er syk 2. du burde trene firemaking, woodcutting, smithing å mining? Gratz Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Mwahahahahahhaha jeg har høyere Woodcutting lvl en CCola ^^ ^^ ^^ ^^ Skal prøve Contact! Questet igjen ^^ Endret 2. november 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 har begynt å spille etter to år, og atter på member. ser at mye er endret og hva er den beste måten å tjene gryn på nå? har allerede tjent inn en halv million på green dragon hide men er blitt litt lei av risikoen som lvl 105 spøkelsene. er i combat lvl 89 og brukernavnet mitt er ole marius7c (for dere som vil foreslå noen metoder får å tjene gryn på) Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Masterfifty: Takk! Neida, jeg vet.. Fra 57-99 thief på 8-9 dager.. Helt sjukt. Spilte uhyre mye til tider. Kan være noe med at jeg er bosatt i Narvik (av alle plasser på jord) for tiden. Ole_Marius: Det finnes mange måter å tjene penger på. Noen er bedre enn andre. Noen er kjedeligere enn andre. Den desidert beste måten å tjene penger på for tiden er RC'ing. På 91+ RC kan du tjene lett 7-8M om dagen! Sykt mye.. Andre gode ting er slayer, mining, fishing, woodcutting. Av skills. Monsterkilling er også blitt meget populært, med GodWars osv. Og tilslutt har du alles fordømte kilde som ALLE ender i (utenom meg ) merchanting. Jeg har prøvd det, jeg hadde ikke tålmodighet, og jeg sluttet. Det var gørr. Jeg trener heller en skill, og tjener penger enn å merchante. Derimot med GE nå, er det jo mulig med begge deler, men jeg har visst forstått det slikt at det er mye vanskeligere nå. Iallfall ja.. Du får sette deg ned å fiske 10K monkfish. Lenke til kommentar
skolegutt_16 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 det er kjedelig og fishe jeg er cb 99 og pleier og ta green dragons, eller slayer trenger 55 crafting for slayer mask=( så jeg trenegr og trene 4 lvler Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Hva med en IRC channel for oss fra diskusjon.no da? Kan sette opp en jeg... #diskusjon Må bare få tak i noen bots da ^^ EDIT: Hvis jeg leaver channelen, vil botsa bli igjen da? Endret 3. november 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
skolegutt_16 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 god ideé med en chat channel på runescape kan gjerne bruke min?? Lenke til kommentar
skolegutt_16 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 lurte på en ting... trenger 55 thieving for D.T hvordan kan jeg trene det fortest?? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 lurte på en ting... trenger 55 thieving for D.T hvordan kan jeg trene det fortest?? Guards, master farmer, eller pyramid plunder. Gå for master farmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå