Langkatt Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Få se da, ta print screen. Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Her har du bilde:) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Sinnsykt mye! Hadde jeg vært deg hadde jeg nolifet en nice buyable 99 Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvorfor censor name? ^^ Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvorfor censor name? ^^ Akuratt det jeg skulle spørre om... Venter begge på svar Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 fordi jeg er ikke fan av at alle folk kan gå rundt og si character navnet mitt til folk og si: han har mye penger osv Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 jeg sliter med det halloween oppdraget. jeg skall ha brent rotte kjøt, men jeg er for god i cooking så da blir alt perfekt. hvordan kan jeg få uperfekt(brent) kjøt? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 fordi jeg er ikke fan av at alle folk kan gå rundt og si character navnet mitt til folk og si: han har mye penger osv Det er jo bare kult da... Lenke til kommentar
Amanthea Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har Bandos, jeg har Bandos! Surt opptjente penger, men jeg har BANDOS! Hva i all verden er det? Egentlig er det vel en gud, men i dette tilfellet er det snakk om armor. Trenger lvl 65 å bruke, ingen quest. Har du det, kan du alltids prøve. Members though. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 jeg sliter med det halloween oppdraget. jeg skall ha brent rotte kjøt, men jeg er for god i cooking så da blir alt perfekt. hvordan kan jeg få uperfekt(brent) kjøt? Vet ikke om man kan kjøpe på G.E, men ellers er det bare å gi rat meat til en noob Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 for de som lurer er det bare og steke kjøtet to ganger så blir den svidd Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 http://www.runescape.com/img/main/layout/h...halloween_d.jpg Oppdater førstepost da Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Den funker da som bare det? Forresten, jeg blir snart attack level 60, og lurer på hva slags våpen jeg skal bruke. Noen tips? Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Ser ikke sånn ut for meg hvertfall Hva er innholdet der da? Halloween event elns? EDIT: Jeg trente på experiments til lvl 60 atk Da gledet jeg med sååå til DDP, og etter det, kjøpte jeg D Long. Nå er jeg atk 70, og har D Scim og Whip Endret 30. oktober 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Noen som har gjort Desert Treasure her? Det er en av de værre quests i spillet, gir tilgang til Ancients Magic når man gjør den. Begynte i dag, allerede investert 1 mill i mat og utstyr. Med 1 defence må man ta visse forhåndsregler... Endret 31. oktober 2008 av avlvl Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Noen som har gjort Desert Treasure her? Det er en av de værre quests i spillet, gir tilgang til Ancients Magic når man gjør den. Begynte i dag, allerede investert 1 mill i mat og utstyr. Med 1 defence må man ta visse forhåndsregler... Ja har gjort den. Satt 13 timer i strekk med den Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 noen spørsmål angående magetrainingarenaen( over duelarenaen) 1) hva kan jeg gjøre der? 2) hva er de poengene for/fornoe? 3) er det noe dere kan forklare. som hva er bra/dårlig og kan jeg trene magi der? takk Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 noen spørsmål angående magetrainingarenaen( over duelarenaen) 1) hva kan jeg gjøre der? 2) hva er de poengene for/fornoe? 3) er det noe dere kan forklare. som hva er bra/dårlig og kan jeg trene magi der? takk www.google.com Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 noen spørsmål angående magetrainingarenaen( over duelarenaen) 1) hva kan jeg gjøre der? 2) hva er de poengene for/fornoe? 3) er det noe dere kan forklare. som hva er bra/dårlig og kan jeg trene magi der? takk www.google.com pliz fortell. jeg kjønte ikke noe av det som var på google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå