Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Ikke nå lengre. Egne PvP worlds har kommet. Og i motsetning til andre MMO-spill så får man faktisk loot når man dreper noen i RS. :)

 

Men det er trykk og vent pvp, hvor heftig intens action er det? det er jo for unger under 9 år.

HAHA you fail. Trykk og vent?

Hvis du fighter med AGS eller full dharoks, skal jeg si deg at det ikke bare en trykk-og-vent pvp. stadig drikke pots, skifte prayer, skifte weapons, gjøre i stand special attack, spise, bruke vengeance etter 30 sekunder osv osv.

 

Du aner ikke hva du snakker om, gutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff, denne thievingen går fort for seg.. Jeg startet for 3 dager siden. Da var jeg 57. Nå er jeg 85. Det skal sies at jeg har spilt endel også. Uansett, det er 28 thief lvl'er på 3 dager! Idag har jeg kommet meg fra 81-85 (!) :p Det er godt over en million XP. :)

 

denne siden kan dere sjekke hvem som har trent mest, hvor mye, hvor mye du har trent i de forskjellige skillene siste dag, siste uka, og siste mnd, og mye annet rart!

 

Jeg ligger på 7."plass" på thief lista når jeg skriver dette. Og jeg har trent sammen med samtlige på den lista. :) Om dere skal trene thief, burde dere absolutt komme i "Chinahearts" CC. MANGE bra folk der. Igår var både gertjaars (nr3 TOTAL) der, og Rinaldi15 er der veldig mye.

Lenke til kommentar

CCola, takker så masse for tips til treningsområder. :) Pirke på at det i fra ca. 55 koster 3,5m til 99 FM, og mage longs (om man kjøper log+BS) er da strengt tatt pengetap nå med o elskede G.E? :p Jeg junker til 99 fletch, 108 gp per unstrung, regner med rundt 18M fortjeneste. Skraper sammen litt til og får lenge etterlengtet PIGGERUSTNING! :D

Lenke til kommentar
Ikke nå lengre. Egne PvP worlds har kommet. Og i motsetning til andre MMO-spill så får man faktisk loot når man dreper noen i RS. :)

 

Men det er trykk og vent pvp, hvor heftig intens action er det? det er jo for unger under 9 år.

HAHA you fail. Trykk og vent?

Hvis du fighter med AGS eller full dharoks, skal jeg si deg at det ikke bare en trykk-og-vent pvp. stadig drikke pots, skifte prayer, skifte weapons, gjøre i stand special attack, spise, bruke vengeance etter 30 sekunder osv osv.

 

Du aner ikke hva du snakker om, gutt.

 

Wow dude, du trykker hvert 30. sekund? Utifra da jeg spillte (5 år siden) så var det og drikke pots altså og trykke på en flaske noe som er ganske simpelt, skifte våpens er vell bare og trykke det og utifra det jeg har erfart, prayers samme som pots bare trykk der så har du den en stund, (gjøre istand special attack?) Utifra det jeg husker så måtte man vente til at en grønn til rød bar fyllte seg opp med noe mana lignende som du trykker på og tar litt dmg, og bruke vengance etter 30 sek, dette har jeg ikke hørt om, men trykke på dette hvert 30. sekund hørtes ikke ut som pvp, det hørtes ut som brukervennlig lek og lær PVP :)

 

Du er virkelig skilla må jeg si.

Lenke til kommentar

Spilte det når det var runescape classic til runescape 2. Så slutta jeg når alt var fucka opp b.l.a

 

Wilderness borte - det var sånn jeg hadde det gøy

Duel arena borte - det var sånn jeg tjente cash

Pest control - det var sånn jeg trente

Trade system - jeg "merchanta" og tjente opp til rundt 200m.. Så bytta jeg over til en noob fil, og da ble alt fucka opp for meg.

 

 

Nå har det nye pvp systemet kommet ut, og det syntes jeg er ganske gøy, men litt fucka opp =)

Prøvde det ut i går.

Lenke til kommentar

WildWolf. Vær så snill å prøv å PvP litt, vær så snill..

 

Det er uhyre vanskelig, believe me. Man trykker hvert sekund, nesten i 3minutt. Det er mye vanskeligere å drepe andre folk i RS, en det er i feks WoW. På WoW trykker du på en knapp, og beveger deg. Wow vanskelig.

Lenke til kommentar
Ikke nå lengre. Egne PvP worlds har kommet. Og i motsetning til andre MMO-spill så får man faktisk loot når man dreper noen i RS. :)

 

Men det er trykk og vent pvp, hvor heftig intens action er det? det er jo for unger under 9 år.

HAHA you fail. Trykk og vent?

Hvis du fighter med AGS eller full dharoks, skal jeg si deg at det ikke bare en trykk-og-vent pvp. stadig drikke pots, skifte prayer, skifte weapons, gjøre i stand special attack, spise, bruke vengeance etter 30 sekunder osv osv.

 

Du aner ikke hva du snakker om, gutt.

 

Wow dude, du trykker hvert 30. sekund? Utifra da jeg spillte (5 år siden) så var det og drikke pots altså og trykke på en flaske noe som er ganske simpelt, skifte våpens er vell bare og trykke det og utifra det jeg har erfart, prayers samme som pots bare trykk der så har du den en stund, (gjøre istand special attack?) Utifra det jeg husker så måtte man vente til at en grønn til rød bar fyllte seg opp med noe mana lignende som du trykker på og tar litt dmg, og bruke vengance etter 30 sek, dette har jeg ikke hørt om, men trykke på dette hvert 30. sekund hørtes ikke ut som pvp, det hørtes ut som brukervennlig lek og lær PVP :)

 

Du er virkelig skilla må jeg si.

Mwhahaha.

 

Tviler du har fightet med ags/dharoks/ eller godsword.

Tror du ikke vet hva du snakker om. PKing for 5 år siden er ikke som i dag. Trodde du skjønte bedre, men tok visst feil jeg! :)

Lenke til kommentar
driter i alt ags dharkos og godsword/ bullshit, DET ER LETT, og hva er pking?

 

PvP'en i run escape er drit lett!

Si meg, si meg. NÅR var det sist du pket i RuneScape (eller Run Escape som du kaller det) med ordentlig PK gear, bra inventory og sloss mot en på din lvl med også bra gear?

Ikke kom her, tro du kan mye om RS hvis du spilte det for 5 år siden.

 

Idioter nå til dags.

Lenke til kommentar
driter i alt ags dharkos og godsword/ bullshit, DET ER LETT, og hva er pking?

 

PvP'en i run escape er drit lett!

Hvis du sier det er så forbanna lett, prøv da for F! For 5 år siden, det er vel Runescape classic, om ikke jeg tar grundig feil, og bare det er forferdelig annerledes enn dagens Runescape.

Lenke til kommentar
driter i alt ags dharkos og godsword/ bullshit, DET ER LETT, og hva er pking?

 

PvP'en i run escape er drit lett!

Hvis du sier det er så forbanna lett, prøv da for F! For 5 år siden, det er vel Runescape classic, om ikke jeg tar grundig feil, og bare det er forferdelig annerledes enn dagens Runescape.

 

Få låne en bruker på samme nivå som deg da, så skal vi se hvor enkelt det er, meg mot deg eller et eller annet.

Lenke til kommentar
driter i alt ags dharkos og godsword/ bullshit, DET ER LETT, og hva er pking?

 

PvP'en i run escape er drit lett!

Hvis du sier det er så forbanna lett, prøv da for F! For 5 år siden, det er vel Runescape classic, om ikke jeg tar grundig feil, og bare det er forferdelig annerledes enn dagens Runescape.

 

Få låne en bruker på samme nivå som deg da, så skal vi se hvor enkelt det er, meg mot deg eller et eller annet.

 

9qembl.jpg

 

Dæven for en idiot du er

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...