Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

For 99 kanskje i natt.. Får se hvor lenge jeg gidder å sitte oppe. Men rundt kl 2 skal jeg være 99. Og sett med det at jeg ikke har lagt meg før kl 8,9 de 2 foregående dagene, så tror jeg kanskje det :p

 

Og nei, ikke party^^ 99 Cooking er den desidert letteste skillen, såe det gidder jeg ikke :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe omg Amanthea, du er 92/93 cooking og har ikke hørt om Rogues Den? :(

 

94 i løpet av dagen om jeg bare ser til å cooke noe, takk. ;) Men nei, aldri hørt om. Krever stedet quest ellerno? *lyse opp*

(21k logs igjen og jeg gir opp alt som heter å lage junk, selger heller den tullemaska til en annen tulling som er tullete nok til å lage tullejunk.. blææærgh)

Lenke til kommentar
Hehe omg Amanthea, du er 92/93 cooking og har ikke hørt om Rogues Den? :(

 

94 i løpet av dagen om jeg bare ser til å cooke noe, takk. ;) Men nei, aldri hørt om. Krever stedet quest ellerno? *lyse opp*

(21k logs igjen og jeg gir opp alt som heter å lage junk, selger heller den tullemaska til en annen tulling som er tullete nok til å lage tullejunk.. blææærgh)

 

Ja du vet jo byen Burthope... Gå inn i eneste baren på stedet og hopp ned i luka bak bardisken. Da er du så og si der. Ingen quest eller noe nødvendig :D

Lenke til kommentar

Når 99 cooking var done så bestemte jeg meg for å bli 99 thieving. Det går nesten like fort som cooking (sier de). Er i Pyramid Plunder, og har vært der i hele natt, så og si. Begynte med 57 thieving, og nå er jeg 71. Går fort, og fortere skal det visst gå ^^ Nå må jeg på skola, men iløpet av dagen (om ikke noe annet kommer opp - noe alà Liverpool kampen) skal jeg klare å bli 74-75. ^^

 

Så mine goals:

 

71/99 thieving

95/99 defence

96/99 magic.

 

I tillegg kommer jeg kanskje til å trene noe fletching om jeg blir lei de andre mens jeg holder på. Med magic logs går det radig for seg ;)

Lenke til kommentar

Okei kan lage en liten liste hvor det er bra å trene skills (som jeg vet).

 

1. Attack/Strength/defence/HP

- Axe hut (lvl 55 wilderness)- Afk trening

- Bandits (nede i ørken) - afk trening

- Ape Atoll - prayer all the time

 

2. Cooking Letteste skillen å trene.

- Burthorpe - sharks for max XP (nesten 300K timen)

- Koster alt fra 1-8M, spørs heelt hva du cooker.

- Husk cooking gauntles.

 

3. Thieving

- Pyramid Plunder. Nede i ørken i Sophaem (?). Jeg skal lage en guide å legge på youtube snart. På lvl 91 er det 200-250K XP hour, pluss at du tjener litt penger.

 

4. Mage/ranging (mitt neste prosjekt)

- Ape atoll, nede i dungeon hos multi skeletons. Der er det 15 skellies, alle i multi! Perfekt for multi-attacks.

- Ranging: Red chinchompas.

- Mage: Burst/Barrage @ ancient spells.

- Husk prayer.

 

5. Fletching

- Magic logs. Du cutter dem til Magic Longbow (u), og mister ikke penger av den grunn, og får masse lvl'er.

 

6. Fishing

Her er det litt uenighet om hva som er best, men jeg gikk fra 60-85 på:

- Shilo Village (karamja). Fisk etter trout/salmon. Trenger: feathers.

Du tjener endel og på det.

 

7. Firemaking

- Koster rundt 2M til å få 99. Kjøp maple logs å brenn HELE veien. :)

 

Såeh, dette er de "jeg kan best". Og disse er vel de jeg forventer ha å 99 i (samtlige) iløpet av noen mnd'er. :)

Lenke til kommentar

Kjempebra liste! Kan legge til et par alternativer, uten at jeg med sikkerhet kan si de er bedre enn CCola sine:

 

Defence/Attack/Strength/HP/Range:

Rock Crabs - 50 HP, de har lav defence og svakt angrep

Experiments - Like lette motstandere som Rocks, men har dobbelt så mye HP (100) 15 % raskere av den grunn

 

Mage:

Mage er en av de dyrere skills å få opp, men denne måten gjør at pengene renner inn:

Lage Teleport Tabs!

Kjøp store mengder Soft Clay, samt runes til de spells du skal lage (inkl staff)

Så skal du lage Camelot Tabs, kjøp en Air Staff, Law runes, og Soft Clay...

Gå til World 31, og stikk til byen Yanille.

Finn en person som har House med Lantern, og bruke House-portalen til det huset. Lag Tele-tabs i rommet med Lantern, og løp tilbake til banken med de.

EXP er samme som å bruke det aktuelle teleport-spell, ikke fantastisk raskt, men brukbart opp til lvl 70. Da har du penger til til å gjøre hva du vil for å få mage til minst 80 :)

 

Farming

I utgangspunktet en treg skill å få exp i, fordi planter og slikt bruker tid på å vokse. Men kombiner med en annen skill, og farmingen er nesten gratis, med tanke på tid.

Prøv f.eks. fishing i Catherby, mens du farmer. Fisk mens planter og herbs vokser til.

Eller driv med high-alch mens du venter på vekstene. Klarer ca 1200 alch for hver herb som vokser til. Gjør at alching blir nesten gratis om du bruker Ranarr seed f.eks...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...