CCola Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Members>Free. Ble lei av en måned av free play.. Jeg lurte sååå på hva som hva på andre siden av muren til Taverly og hva som var på andre siden av gate'en i Wilderness. ^^ Lenke til kommentar
Langkatt Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hva er det på den andre siden da? :!: Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hehe, dette spillet spilte jeg for noen år tilbake. "Horseofcours" var vel brukernavnet. Mener å huske jeg var god i woodcutting, level 77 eller noe sånt. Solgte accounten for 400,- Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hehe, dette spillet spilte jeg for noen år tilbake. "Horseofcours" var vel brukernavnet. Mener å huske jeg var god i woodcutting, level 77 eller noe sånt. Solgte accounten for 400,- haha...heldig. du hadde ikke fått SÅ mye i dagens verdi Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Hva er det på den andre siden da? :!: Nå kan du lure ^^ Du må bare bli member Er det noen sider forresten som kjøper kontoer? Eller vite hva de ville gitt for den? Har nemlig ett par purer osv ^^ Lenke til kommentar
Langkatt Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Selg privat, da får du ofte mer en de er verdt. Pk, pk, pure, pure. ^^ Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Vel jeg solgte en 125 privat med ca 1800 total, og den fikk jeg 1000kr for. ^^ Jeg forventer langt mer om jeg skal selge ilsaldur en gang i fremtiden. Gud hvor mange timer jeg har brukt på den altså.. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Heihei folka..Fikk nettopp member av en kamerat og begynte og spille litt igjen..menne trenger litt hjelp. Har ikke spilt siden tidlig 2006 og ser det er masse changes. Skulle nå nylig gå og skaffe litt lobbies for go kunne trene litt skills. Menne fiskeplassen på karamija er borte :O Kunne noen gitt meg en newb member guide ? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Heihei folka..Fikk nettopp member av en kamerat og begynte og spille litt igjen..menne trenger litt hjelp. Har ikke spilt siden tidlig 2006 og ser det er masse changes. Skulle nå nylig gå og skaffe litt lobbies for go kunne trene litt skills. Menne fiskeplassen på karamija er borte :O Kunne noen gitt meg en newb member guide ? Gå til catherby eller fishing guild for å fiske :-P Hvis du har høy combat level, gå til God wars. en del guides på youtube. Tren RuneCrafting, gode penger. Gå barrows, ikke så veldig bra lenger, men fortsatt ganske bra. Aldri gå på PVP worlds med bra stuff hvis du ikke pker (sier jo seg selv). øhh er så trøtt at jeg ikke husker mere. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) OKay..er lvl 66 CB atm. Så..hvor burde jeg trene. Edit: Det jeg finner litt problematisk er hvordan jeg kommer meg til stedene. :/ Endret 19. oktober 2008 av Zerrier Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hmm, nicket på runescape er Pwe20. Orginalt, ikkesant? Noen hadde stjålet Kexxey, så. D: Den er forøvrig combat lvl 53 elns. Hadde member i en mnd, men ble lei etter en kort stund. Ingen som har en konto å gi bort eller? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Zerrier: Om du ikke VET hvor plassene er, så kan du nå søke på worldmappet. Om du ikke vet hvordan du kommer deg dit, så er det tele til mesteparten av byene. I tillegg er det tele-items som Amulet of Glory, Ring of dueling, Games Necklace osv. Fluffy: Bare tren din egen Det er alltid best. Om du kjøper kontoer, tar dem di alltid tilbake. ^^ Lenke til kommentar
Amanthea Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Om du kjøper kontoer, tar dem di alltid tilbake. ^^ På seg selv kjenner man andre, eh? Skal aaaldri selge min. Herregud, nå har jeg jobba bra mye for å få råd til den pokkers bandosen.. *fnis* Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Okay, tele til de fleste byene..er det sånn magi ting som jeg må trene det eller? og hva er effektivt og trene på i lvl 66? Okay, tele til de fleste byene..er det sånn magi ting som jeg må trene det eller? og hva er effektivt og trene på i lvl 66? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Du må trene magic ja. Du ser hvilke runer du trenger til hver skill. Hva som er effektivt spørs på hvilke level du har i skillsene dine. Får å begynne litt kan du begynne å fiske litt, eller woodcutting. Det er litt enkle penger, og raske penger for en nybegynner. Om du er member, og har lyst til å trene combat-lvl, kan du stikke en tur ned til Giants i en hule nedenfor Varrock. De dropper big bones, som du kan selge på GE, for en smule penger. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Skal ikke bruke mer penger på runescape før jeg får meg GeForce 260GTX ^^ Får det etter uka som kommer, regner jeg med Da skal det bli gaming for alle penga ^^ (nesten) EDIT: Hva er/gjør swiftkit? Er det runescape, men med "questhelper"/addons? Endret 19. oktober 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Du skal ikke bruke mer penger på runescape? Regner med du har members i en uke til? Så du "tjener" ikke noe mer på det uansett. Og om du regner en uke ut av 30kr/mnd, så tjener du hele 7kr på det. Btw, ble 95 defence, og 98cooking igår og idag. ^^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Du skal ikke bruke mer penger på runescape? Regner med du har members i en uke til? Så du "tjener" ikke noe mer på det uansett. Og om du regner en uke ut av 30kr/mnd, så tjener du hele 7kr på det. Btw, ble 95 defence, og 98cooking igår og idag. ^^ Yay, gratulerer! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Thnx, ble 98 idag, og blir 99 idag 750K igjen. ^^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Thnx, ble 98 idag, og blir 99 idag 750K igjen. ^^ ohh nice Har 1 membership dag igjen. Skal du få det i natt? skal du ha party? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå