Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heihei folka..Fikk nettopp member av en kamerat og begynte og spille litt igjen..menne trenger litt hjelp. Har ikke spilt siden tidlig 2006 og ser det er masse changes. Skulle nå nylig gå og skaffe litt lobbies for go kunne trene litt skills. Menne fiskeplassen på karamija er borte :O

 

Kunne noen gitt meg en newb member guide :p?

Lenke til kommentar
Heihei folka..Fikk nettopp member av en kamerat og begynte og spille litt igjen..menne trenger litt hjelp. Har ikke spilt siden tidlig 2006 og ser det er masse changes. Skulle nå nylig gå og skaffe litt lobbies for go kunne trene litt skills. Menne fiskeplassen på karamija er borte :O

 

Kunne noen gitt meg en newb member guide :p?

Gå til catherby eller fishing guild for å fiske :-P

Hvis du har høy combat level, gå til God wars. en del guides på youtube.

Tren RuneCrafting, gode penger.

Gå barrows, ikke så veldig bra lenger, men fortsatt ganske bra.

Aldri gå på PVP worlds med bra stuff hvis du ikke pker (sier jo seg selv).

øhh er så trøtt at jeg ikke husker mere.

Lenke til kommentar

Zerrier:

 

Om du ikke VET hvor plassene er, så kan du nå søke på worldmappet. Om du ikke vet hvordan du kommer deg dit, så er det tele til mesteparten av byene. I tillegg er det tele-items som Amulet of Glory, Ring of dueling, Games Necklace osv.

 

Fluffy:

 

Bare tren din egen ;) Det er alltid best. Om du kjøper kontoer, tar dem di alltid tilbake. ^^

Lenke til kommentar

Du må trene magic ja. Du ser hvilke runer du trenger til hver skill.

 

Hva som er effektivt spørs på hvilke level du har i skillsene dine. Får å begynne litt kan du begynne å fiske litt, eller woodcutting. Det er litt enkle penger, og raske penger for en nybegynner.

 

Om du er member, og har lyst til å trene combat-lvl, kan du stikke en tur ned til Giants i en hule nedenfor Varrock. De dropper big bones, som du kan selge på GE, for en smule penger. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...