Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Tenk om RuneScape hadde kommet i skikkelig 3D og at man styrte charactern med W,A,D osv, som de andre spillene, WOW/AoC osv. Tenk alt man kunne gjort! Alle skillene+PvP!

 

Pluss få bort den UHORVELIGE grindingen i spillet.. Det er jo helt sykt..

 

Eneste som skjer er at skjarmen går bort fra spillet. Det blir ikke lengre java-baserte Jagex som hadde styrt (om de ikke hadde skiftet retning), og det kunne da ikke spilles fra enhver nettleser. Men ja, RuneScape som skikkelig MMORPG hadde vært fantastisk morsomt. Lurer på hvordan allting hadde sett ut. Fishing, woodcutting osv.. Man får jo ikke slike PvE-skills i andre MMORPG. Tenne bål etter bål.. Huff, dreams. La oss håpe Jagex leser bønnen min her, og sater ENORMT til om noen år kommer ut med RuneScape - The Lost World. Første del av spillet, hvor "non-members" er nå. Deretter et halvt år senere kommer RuneScape - The Wrath of Zamorak, hvor members er nå^^

 

Tenk kor kult en Ice Barrage hadde sett ut i skikkelig 3D! POFF! 3 svæære dverger hadde blitt til isblokker, mens en annen i en uhyre stilig full karil kommer å speccer dem med Dark bow. Suddenly! En av dvergene kommer seg fri, og dunrer løs på Ilsaldur- The Mage med sitt Armadyl Godsword!

 

Dreams! Jeg lover dere, når jeg er ferdig utdanna, skal jeg lage, om det ikke allerede er laget, et skikkelig RuneScape.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huff, tror jeg skal begynne å bruke full STEEL når jeg er i PvP worlds jeg. Brukte Rune Platebody, Zamorak Shield og Rune Battleaxe. Brukte de 3 tinga for tenkte at de tinga beholder jeg hvis jeg dør, men mista alt for var skulla :( Får man sånn Skull over seg med EN GANG man slåss mot en annen? Skal ihvertfall kanskje kjøpe meg minst 10 full steel (10 platebodies, battleaxes, platelegs o.s.v)

 

Må innrømme at jeg har gått LITT lei RS, men skal prøve å spille d litt mye igjen for PvP worlds har jo kommet og man kan tjene mye, men også miste mye.

 

OMG, bør jo nesten lese reglene om PVP før du kaster deg ut i det, ikke annet å vente enn at du taper stort. RTFM? :p

 

At man kan tjene MYE på PVP er i alle fall ikke sant, tjener mer med fishing på lvl 5...

 

Er likevel ikke på PVP for å tjene noe, jeg er der for å drepe folk, adrenalin og hele pakken. Guffer jeg ned en fyr med full rune er jeg i skadefryd-ekstase...

 

Bare 2 kills til nå da... Ikke dødd enda, men er ikke ferdig med stats enda så... *trene ranged på ogres med Robin Hood Hat*

Lenke til kommentar

CCola, det MÅ jo være marked for noe slikt, så det kommer nok. MMORPG er den nye store trenden, så er bare et spørsmål om tid tipper jeg :D

 

Men er utrolig fornøyd med RS til tross for alle bakdelene osv. Har spilt WoW, men savner det ikke et sekund. Merkelig, egentlig.

Lenke til kommentar
Tenk om RuneScape hadde kommet i skikkelig 3D og at man styrte charactern med W,A,D osv, som de andre spillene, WOW/AoC osv. Tenk alt man kunne gjort! Alle skillene+PvP!

 

Pluss få bort den UHORVELIGE grindingen i spillet.. Det er jo helt sykt..

 

Eneste som skjer er at skjarmen går bort fra spillet. Det blir ikke lengre java-baserte Jagex som hadde styrt (om de ikke hadde skiftet retning), og det kunne da ikke spilles fra enhver nettleser. Men ja, RuneScape som skikkelig MMORPG hadde vært fantastisk morsomt. Lurer på hvordan allting hadde sett ut. Fishing, woodcutting osv.. Man får jo ikke slike PvE-skills i andre MMORPG. Tenne bål etter bål.. Huff, dreams. La oss håpe Jagex leser bønnen min her, og sater ENORMT til om noen år kommer ut med RuneScape - The Lost World. Første del av spillet, hvor "non-members" er nå. Deretter et halvt år senere kommer RuneScape - The Wrath of Zamorak, hvor members er nå^^

 

Tenk kor kult en Ice Barrage hadde sett ut i skikkelig 3D! POFF! 3 svæære dverger hadde blitt til isblokker, mens en annen i en uhyre stilig full karil kommer å speccer dem med Dark bow. Suddenly! En av dvergene kommer seg fri, og dunrer løs på Ilsaldur- The Mage med sitt Armadyl Godsword!

 

Dreams! Jeg lover dere, når jeg er ferdig utdanna, skal jeg lage, om det ikke allerede er laget, et skikkelig RuneScape.

 

Det finnes allerede et tusentalls slike spill, det mest populære heter World of Warcraft. Samt at med et så stort asortemang av skills, PvP, PvE, items, kart, quests etc. Tipper i alle fall 1 blu-ray disk hvis alt dette skulle overføres til ekte 3D (som forøvrig Runescape er i allerede).

 

Samt, hvordan kan du ha 3 SVÆRE dverger? En dverg er nå i alle sammenheng det motsatte av svær. Samt jeg har fråste min del av dverger til grunnen for deretter å bombardere dem med is fra oven for deretter å arcane eksplodere dem til kingdome come. Du finner dette og mer til i World of Warcraft.

 

Nærmest det du beskriver her er jo nettopp World of Warcraft, ta world of Warcraft og legg til en drøss med skills.

Lenke til kommentar

Svære dverger som i sterk ^^

 

Nei, det er ikke WoW det er snakk om med skills her. Det er Runescape. Det som er likt i alle MMORPG spillene er at alle er lik. Alle er heelt lik. Det er lvl for lvl med XP. Du får velge feats/enchantments osv når du går opp, og du velger èn vei å gå, enten ranger, magiker osv. Jeg har spilt både WoW, AoC og DDO (Dungeons & Dragons). De er alle lik. Questene er også helt lik, og sammed unlocking med byer, items osv.

 

Runescape er unik med måten de har satt opp skillene hver for seg. På den måten, om Runescape har blitt "ekte" MMO hadde det blitt unikt, og hvorfor ingenting som det er laget før, skjønner jeg ikke. Eneste hvorfor jeg ser er at spillet hadde blitt så enorm at det hadde blitt ukesvis med nedlastning.

 

Questene, skillingen, historie osv hadde blitt ulikt WoW. Samt PvP kunne de gjort annerledes. Monsterdrop, PvP-drop er også ulik. Tenk å springe rundt i WoW og drep en dude, og få våpenet og armoren hans? Uhyre bra. Og hvor mye NPC's har å si for WoW er ingenting å forhold til hvor mye det har å si i Runescape.

 

Nei, behold ALT i Runescape untatt grindingen, grafikken, gameplay (mus+TASTATUR), og litt endring i spells.

 

Det hadde blitt ett spill for historien.

Lenke til kommentar

Runescape er grinding, som alle andre MMOs. Om det er grinding av Lesser demons og mobs for combat XP (både magic, ranged og melee) eller hogst av en rekke trær til opptenning av enda mer rekke stookker, Runescape består av grinding til syvende og sist. Har min "share" av grinding for å si det slik.

 

Jeg liker ikke PvP systemet til RS fordi du mister tingene du har på deg. Realistisk ja, men det gjør grinding behovet om mulig enda større. Du må enten grinde en drøss med penger så du har råd til å dø (spesielt siden f.eks full Rune fort kommer på 200k per sett og så har du våpen i tilegg). Og da har du det gående igjen, med grinding. WoW er grinding, klart, men det er satt mer i perspektiv ved at du grinder kun der det er behov for det, ikke fordi systemet sier at du må. Du kan fint levle opp ved å grinde men du kan og levle opp ved å gå gjennom questene og selv om de er repetive og veldig lik i utformingen er historien bak veldig gjennomført.

 

Questene i Runescape er der mer variert ettersom de bruker de skillene du har til å gjøre oppdragene. Dessverre er det i 95% av tilfellene er rewarden ikke god nok, f.eks for å springe rævva av deg på alle kontigentene i Runescape er rewarden en "spesiell" kappe og tilgang til et hus som egentlig kun er godt fordi det gir deg en bank nær et yew tre.

Lenke til kommentar

Haha, nevah!

 

Okei da, ikke fortell det til noen. Eh. Ja, ikke runescapere iallfall. Da sprer det seg så fort. Sånn som jeg gjør, ikke gjør det. Iallfall:

 

Du trenger:

- En venn

- 1 fury

- Full verac

- Masse rune javelins.

- Varrock tabs (mye fortere)

 

Så, heres the deal.

 

1. Vennen din tar på seg fury og 250 rune javelins.

2. Du tar på deg full verac.

3. Vennen som har KUN fury og 250 javelins på seg angriper deg (skuller) i en hot zone i Varrock.

4. Du, med KUN full veracs, uten protect item, dreper vennen din.

5. Voila! Du får loot som er verdt alt fra 140K til 400K. :)

 

Alt du mister er 250 rune javelins som er verdt 80K. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...