Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere her som ikke liker quests skråstrek tips til morsomme quests som krever fint lite? (0whitesheep0 er nicket om stats har noe å si) Gjorde nettopp den Icthalins Little Helper, bare den gjorde meg helt tullerusk, så mye dilldaaaall.. og legends cape er drømmen, men håpløst med 64 qp. :(

Lenke til kommentar

Amanthea. Begynn med alle free-questene, alle er simple. Deretter setter du deg ett mål om å gjøre 2-3 quester om dagen (De dagene du spiller). Og vips, etter en uke eller 2 har du mer en nok questpoints.

 

Jeg HATER quester selv, og bruker meget aktivt runehq.com til omtrent alle questene. Har gjort en quest uten runehq, og det ble endel morsommere, men vanskeligere og lengre tid, men absolutt bedre med tanke på innholdet i spillet. :)

 

Går for 99 defence, og deretter 99 magic. Og det blir vel mest sannsynlig 99 cooking midt inni alt.

 

Tidligere mål og nåværende mål:

 

99/99 - attack

99/99 - strength

94/99 - defence

99/99 - HP

97/99 - Cooking

95/99 - Magic

Lenke til kommentar
Amanthea. Begynn med alle free-questene, alle er simple. Deretter setter du deg ett mål om å gjøre 2-3 quester om dagen (De dagene du spiller). Og vips, etter en uke eller 2 har du mer en nok questpoints.

 

Har gjort alle frees. :) Skal bare få 97 eller 99 fletching, og så skal jeg ta i tu med quests. Ved 97 fletch har jeg råd til full bandos, og da må man jo ha en cape som matcher.. *mumle*

Tips til greie quests forresten? Og.. agility pyramid, penguin-greia eller gnomes for agility? Må ha 35 for å gjøre cluescrollen.. :(

Lenke til kommentar

Etter over 6 månder borte fra spillet bestemte jeg meg for å grave frem den gamle sliteren på level 98 etter at jeg hørte mye snakk om endringer i spillet.

 

Jammen ble jeg overasket.

 

Grafikken er utrolig (til Java å være) og systemet har fått en velfortjent overhaling. Siden jeg hele tiden har holdt meg til PvE i Runescape blir det nok litt utforskning nå fremover og questing.

 

Men, jeg trenger tid. Så om noen selger en pent brukt kvote med tid tar jeg gjerne imot denne, har 3 kontoer på WoW som trenger sin tid (Paladin, Rogue og Mage) i tilegg til en alt-mulig char i Runescape som trenger sin tid. På toppen av alt har jeg jobb og fritids sysler samt 2 konsoller med masse nye spill som krever sitt.

 

Why, WHY are you such a crule master, time!

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Huff, tror jeg skal begynne å bruke full STEEL når jeg er i PvP worlds jeg. Brukte Rune Platebody, Zamorak Shield og Rune Battleaxe. Brukte de 3 tinga for tenkte at de tinga beholder jeg hvis jeg dør, men mista alt for var skulla :( Får man sånn Skull over seg med EN GANG man slåss mot en annen? Skal ihvertfall kanskje kjøpe meg minst 10 full steel (10 platebodies, battleaxes, platelegs o.s.v)

 

Må innrømme at jeg har gått LITT lei RS, men skal prøve å spille d litt mye igjen for PvP worlds har jo kommet og man kan tjene mye, men også miste mye.

Endret av idol-fan1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...