Langkatt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har gjort alle free quest-tingene, kanskje derfor jeg gikk lei det også. xD Og jeg gidder ikke å bruke penger på å bli member så. :!: Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 30kr er ikke penger. Kjøp deg en burger mindre i måneden, og vips, det har ingen ting å si..! Lenke til kommentar
Langkatt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 OMG. xD Men så lenge jeg ikke spiller aktivt så er det ikke vits. q: Lenke til kommentar
Amanthea Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Flere her som ikke liker quests skråstrek tips til morsomme quests som krever fint lite? (0whitesheep0 er nicket om stats har noe å si) Gjorde nettopp den Icthalins Little Helper, bare den gjorde meg helt tullerusk, så mye dilldaaaall.. og legends cape er drømmen, men håpløst med 64 qp. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Amanthea. Begynn med alle free-questene, alle er simple. Deretter setter du deg ett mål om å gjøre 2-3 quester om dagen (De dagene du spiller). Og vips, etter en uke eller 2 har du mer en nok questpoints. Jeg HATER quester selv, og bruker meget aktivt runehq.com til omtrent alle questene. Har gjort en quest uten runehq, og det ble endel morsommere, men vanskeligere og lengre tid, men absolutt bedre med tanke på innholdet i spillet. Går for 99 defence, og deretter 99 magic. Og det blir vel mest sannsynlig 99 cooking midt inni alt. Tidligere mål og nåværende mål: 99/99 - attack 99/99 - strength 94/99 - defence 99/99 - HP 97/99 - Cooking 95/99 - Magic Lenke til kommentar
Langkatt Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som vet om det er sånn halloween-event i år også? Lenke til kommentar
Langkatt Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vet du hva den tingen man får er da? :!: Lenke til kommentar
idol-fan1 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vet du hva den tingen man får er da? :!: Det kommer en halloween-quest tror jeg som er for både free og members:D Så kan ENDELIG drive med en quest da Tror det sto på "Behind the scenes - October". Lenke til kommentar
Amanthea Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Amanthea. Begynn med alle free-questene, alle er simple. Deretter setter du deg ett mål om å gjøre 2-3 quester om dagen (De dagene du spiller). Og vips, etter en uke eller 2 har du mer en nok questpoints. Har gjort alle frees. Skal bare få 97 eller 99 fletching, og så skal jeg ta i tu med quests. Ved 97 fletch har jeg råd til full bandos, og da må man jo ha en cape som matcher.. *mumle* Tips til greie quests forresten? Og.. agility pyramid, penguin-greia eller gnomes for agility? Må ha 35 for å gjøre cluescrollen.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Etter over 6 månder borte fra spillet bestemte jeg meg for å grave frem den gamle sliteren på level 98 etter at jeg hørte mye snakk om endringer i spillet. Jammen ble jeg overasket. Grafikken er utrolig (til Java å være) og systemet har fått en velfortjent overhaling. Siden jeg hele tiden har holdt meg til PvE i Runescape blir det nok litt utforskning nå fremover og questing. Men, jeg trenger tid. Så om noen selger en pent brukt kvote med tid tar jeg gjerne imot denne, har 3 kontoer på WoW som trenger sin tid (Paladin, Rogue og Mage) i tilegg til en alt-mulig char i Runescape som trenger sin tid. På toppen av alt har jeg jobb og fritids sysler samt 2 konsoller med masse nye spill som krever sitt. Why, WHY are you such a crule master, time! Endret 14. oktober 2008 av Bear^ Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 PvP WORLDS!!!!!!!!!!! WOHO! I'M IN HEAVEN! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Vel der må jeg bare si, velkommen etter Jagex, velkommen jævlig lenge etter. Folk snakket om PvP verdener allerede tilbake til Runescape classic og før wilderness. World PvP var implementeret i RS i starten men ble fjernet og erstatet med Wilderness. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Huff.. Dette er skummelt.. Går rundt i full ahrims, og karils. Folk med godsword er livsfarlige. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Og der ble jeg LURED! Satan og.. Burde lære meg multispots her ass Lenke til kommentar
idol-fan1 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Huff, tror jeg skal begynne å bruke full STEEL når jeg er i PvP worlds jeg. Brukte Rune Platebody, Zamorak Shield og Rune Battleaxe. Brukte de 3 tinga for tenkte at de tinga beholder jeg hvis jeg dør, men mista alt for var skulla Får man sånn Skull over seg med EN GANG man slåss mot en annen? Skal ihvertfall kanskje kjøpe meg minst 10 full steel (10 platebodies, battleaxes, platelegs o.s.v) Må innrømme at jeg har gått LITT lei RS, men skal prøve å spille d litt mye igjen for PvP worlds har jo kommet og man kan tjene mye, men også miste mye. Endret 16. oktober 2008 av idol-fan1 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Får vel snekre meg noen full mithril og vandre rundt i PvP verden bare for å le av dem som angriper meg. Eller. Holder meg heller unna PvP verden, Runescape har alltid vært PvE for meg ettersom jeg ikke kan fordra det utdaterte PvP systemet i spillet. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Finnes èn morsomt ting i RS etter min mening; skilling. Lenke til kommentar
Langkatt Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Endelig kom det tilbake en sånn wilderness-ete ting. :!: Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har vel så og si sluttet, men tenkte jeg skal begynne med WoW når Wotlk kommer ut, under 1 måned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå