Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, uhrye vanskelig å snakke som muted :D

 

H_H_N, bruker du mirc? Jeg bruker iallfall!

 

Server og kanal du er på?

Bruker mIRC ja

Er på kanalene: #dmflclan, #cleanskiller, #scronix, #creative, #tid, #norge, #strijder, #kebab, #achievements, #lustra, #Deathwish, #Shaane, #pro-unit, #pung, #apel, #dannem, #mistike, #beastsex, #berserkerz, #arkane, #metal.

 

EDIT: er på irc.swiftirc.net

 

:p

Endret av H_H_N
Lenke til kommentar
PLEASE HJELP MEG! jeg har vært member før, men slutta. så nå i dag skulle jeg bli member igjen (PayByPhone) men når jeg ringte det numerret som sto så kom jeg til skandinavisk barne ett eller annet! jeg er HELT sikker på at det var rett nummer! HJELP!!!!

 

 

/facepalm.

 

Ringte du riktig nummer, sier først en norsk mann hva det koster og bla bla, så sier en dame et nummer på engelsk som du MÅ skrive ned, ellers er det 75 KR rett i dass.

Lenke til kommentar

Jeg begynte akkurat å spille RS igjen selv, etter en laang pause. Jeg må si meg imponert over alle updatsa som har vært. Eneste grunnen til at jeg begynte å spille igjen er klanen jeg er med i :p god community.

 

Har lite lyst til å skrive navnet, men det er Kenn_Karl

Friends on, så bare si hei.

 

Gratulerer med 99 hp :D

Endret av Kenneth199
Lenke til kommentar

Nå tok jeg meg _endelig_ bryet meg å ta bilde av favorittklærne mine.. *megaglis*

http://i26.photobucket.com/albums/c144/Ais...aja/outfits.jpg

Og felleschaten er litt sånn av og på, på grunn av en horde elleveåringer ("b my gf plzzzzzz, plzzzzz"), men vennelisten er i ytterste grad fleksibel for flere over 11! :D

 

---

 

Og jeg har bestemt meg: Det blir bandos chest, tasset, SS, desert boots, white beret, legends cape (kan ikke si jeg gleder meg til å gå fra 62 qp til 108) og annet fancy.. satse på å få det i løpet av året..

 

---

 

Ingen her som er fletchere, world 68, Varrock big bank? *hyyl*

Lenke til kommentar
Jeg spilte for noen år siden, tror brukern er i 73 eller noe.

Det hender jeg stikker innom er tur for å se på oppgraderinger, er den nye grafikken bedre hvis man er member sånn btw? :ph34r:

 

Ja, grafikken er bedre, men det er noe av det jeg liker med RS - den elendige grafikken. Blir helt sjøsyk av fullskjermsgreia..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...