Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du skrev ned passordet ditt :S

 

EDIT: tenkte jeg skulle prøve noe bounty hunter, har bare 1.6 mill og d med, d square, dhaork legs og chest, d scimmy. Hva slags armor er det lurt å bruke inni der?

 

Og foresten, på tip står det :The dropped items will disappear after 2 minutes have passed, so quickly select those you would like to keep, bearing in mind items worth more than 1000 coins cannot be dropped again should you change your mind. Hva betyr det?

Endret av Dernel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du skrev ned passordet ditt :S

 

EDIT: tenkte jeg skulle prøve noe bounty hunter, har bare 1.6 mill og d med, d square, dhaork legs og chest, d scimmy. Hva slags armor er det lurt å bruke inni der?

 

Og foresten, på tip står det :The dropped items will disappear after 2 minutes have passed, so quickly select those you would like to keep, bearing in mind items worth more than 1000 coins cannot be dropped again should you change your mind. Hva betyr det?

Det betyr: De itemsa som blir dropped når du dreper noen, vil forsvinne etter 2 minutter, så du må skynde deg å plukke opp de du vil ta vare på, men husk at hvis du plukker opp en ting verdt mere en 1K så kan denne itemen ikke bli droppet igjen. Så det er en final avgjørelse når du plukker opp noe.

Lenke til kommentar
Han er nok tilbake om en ukes tid. kekeke ^_^

 

EDIT: 10m tar jo max 2 dager å skaffe ._.

 

 

max 2 dager? huh..hvordan?? klarer kanskje 1 til 1,5 mill på to dager, hvis jeg sitter MANGE timer.

 

edit: som jeg ikke orker nå, tenk så dårlig gjort det er å hacke!

 

Scamming er sånn njaaa,, tjaaa.. men hacking synes jeg er jævlig, tenk på spilleren som har brukt "år" av sin dyrebare tid på å lage denne brukeren god, når han endelig får den god blir den stjelt. FYFY

 

Hvordan "hacka" han deg når du var dum nok til å skrive ned passordet ditt på en tilfeldig side? -_-

Tross alt din egen skyld...

Lenke til kommentar
Han er nok tilbake om en ukes tid. kekeke ^_^

 

EDIT: 10m tar jo max 2 dager å skaffe ._.

 

 

max 2 dager? huh..hvordan?? klarer kanskje 1 til 1,5 mill på to dager, hvis jeg sitter MANGE timer.

 

edit: som jeg ikke orker nå, tenk så dårlig gjort det er å hacke!

 

Scamming er sånn njaaa,, tjaaa.. men hacking synes jeg er jævlig, tenk på spilleren som har brukt "år" av sin dyrebare tid på å lage denne brukeren god, når han endelig får den god blir den stjelt. FYFY

 

Hvordan "hacka" han deg når du var dum nok til å skrive ned passordet ditt på en tilfeldig side? -_-

Tross alt din egen skyld...

 

Joda, siden heter Gw-elites.tk Bare gå inn på siden, men ikke skriv ned passord :p

 

Siden er 100% lik som runescape sin, til og med likt forum,like tråder og innlegg. Måtte logge inn for å poste stats, og jeg er uerfaren rundt clan's

Lenke til kommentar

Jada, å oppgi passordet på en sånn side var selvfølgelig dumt, all den tid Jagex har brukt på å svi inn sikkerhetsregler i panna på alle spillere.

 

Kommer likevel ikke over at det faktisk er folk som bruker masse tid på å svindle til seg folks passord på denne og andre måten. Det er jo det som er tragisk...

 

Håper espa94 står på videre :D Skulle du trenge 30k i starthjelp har jeg såpass høy tradelimit nå :p 100 quest-points.

Lenke til kommentar
Jada, å oppgi passordet på en sånn side var selvfølgelig dumt, all den tid Jagex har brukt på å svi inn sikkerhetsregler i panna på alle spillere.

 

Kommer likevel ikke over at det faktisk er folk som bruker masse tid på å svindle til seg folks passord på denne og andre måten. Det er jo det som er tragisk...

 

Håper espa94 står på videre :D Skulle du trenge 30k i starthjelp har jeg såpass høy tradelimit nå :p 100 quest-points.

 

 

Har faktisk fisket 1000 sharks allerede :)

 

Ble nettop en ny mnd med membership, så spiller vel noen dager til i allefall :)

Lenke til kommentar
Jeg bruker det, er ganske irriterende hvis du bytter world ofte, men har blitt hacket såpass mange ganger at jeg har bestemt meg for å beholde det.

 

Hvordan har du blitt hacket så mange ganger? Hvis man har et vanskelig passord (f.eks. tU92kxq88) og kun skriver dette inn på runescape.com er man jo i utgangspunktet sikret. At noen hacker seg direkte inn på din pc og installerer key-logger er helt usannsynlig.

Lenke til kommentar

Joda men er man 10 år og utrolig dum er det utrolig hva en bruker som heter User Help 4 kan gjøre mot deg.

Eller en person du blir kjent med som du tilogmed prater med på telefonen, sier at han er kjent hacker og du giir han passordet ditt, av en eller annen grunn :S

 

menmen, det er bare et spill, selv om det er litt surt :p

Lenke til kommentar

Jeg har gitt passordet mitt til 5 personer, men alle folk jeg kjenner irl, og har kjent hele livet mitt.

 

Det skal sies at jeg har blitt hacket 4 ganger også, men det er nok ingen av dem. :)

 

Tips: Velg ett passord som er vanskelig, helst med tall og store bokstaver, noe alà u88GERRARDio og bruk det overalt (hw,runescape, mail, msn osv osv..:) Det gjør jeg, og jeg har brukt det i 14 år nå, og ingen, utenom brodern vet det. :)

Lenke til kommentar
Jeg har gitt passordet mitt til 5 personer, men alle folk jeg kjenner irl, og har kjent hele livet mitt.

 

Det skal sies at jeg har blitt hacket 4 ganger også, men det er nok ingen av dem. :)

 

Tips: Velg ett passord som er vanskelig, helst med tall og store bokstaver, noe alà u88GERRARDio og bruk det overalt (hw,runescape, mail, msn osv osv.. :) Det gjør jeg, og jeg har brukt det i 14 år nå, og ingen, utenom brodern vet det. :)

 

Hvordan har du da klart å bli hacket fire ganger?

 

Tror jeg har 0 blackmarks, men husker ikke hvor jeg sjekker det. :p

Lenke til kommentar

There are currently 7.0 black marks out of 10 on this account

 

Your account is in the red zone. The red zone indicates that you have a dangerous amount of black marks on your account and that any further offences could result in a permanent ban.

 

Selv har jeg bare fått 2, av auto'ern. Resten kom av munnbruk tiden jeg var hacka. :)

Lenke til kommentar
Lesson number one:

 

Ikke bann som et helvete til en moderator, det hjelper ikke.

 

Da kom min første 10 days :cool:

 

 

2,5 black marks, men orange zone.. hva er dere?

 

Whoa... Du er dårlig til å ljuge :O

 

Hva er formulert feil? Kan sende screen shot i morra, er litt sent nå.

Offensive language. Prøv selv, kall en mod det styggeste du kommer på i flere min, follow han og spam spam, tror du at du kommer unna med en 2 days mute? Neh, det fikk jeg bare jeg sa "fuck".. 10 days mute suger -.- men spiller maks 20 min om dagen nå, orker rett og slett ikke mere.

 

edit: eller var det det at jeg "bare" hadde 2,5 black marks og var i orange zone??

Endret av blaxtro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...