Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bruker faktisk mage på alle bortsett fra ahrim, som jeg ranger. Med rune arrows,m bow, black d hide body og chaps, ikke vambs.

 

Funker fett :) Pleier å ta med en DDS for karil, bare for å specce på starten

Ok, så 71 range burde holde? Da lvler jeg mage nå.

 

Hvor høy mage bør jeg minst ha?

 

 

tjaaa.. minst 62 for windwave :)

 

Jeg har 51 agility og trenger minst 56 for regicide. Hvor er det best og raskest og skille agility?

 

 

Jeg trente fra 50- 53 på det stedet i karambja, der du får poeng og kan kjøpe xp av dem.

 

Du trenger ikke 56, du trenger 53 men da må du ha agility pots. jeg er 53 agility og har crystal bow :)

Lenke til kommentar

Da er brukeren min hacket :) skrev ned en passord på clanside, som så helt ut som runescape.com sia, og jeg var vedlig i tvil..

 

Har navnet på fyren som fikk meg til å gjøre det, kan jeg gjøre noe?

 

 

skaffet ca 8-10 mill på fyren, som sikkert er droppa før jeg rekker å sende recovery..

 

 

 

EDIT: started utenfor bounty hunter, hadde mistet alt gear, og alle penga. slutter med rs, lykke til videre dere som spiller.

Endret av blaxtro
Lenke til kommentar

CCola, når du fikk loot på 18m, hva drev dere egentlig med? Var det drop fra et monster eller?

 

Prøvde forresten Bounty Hunter med min pure i dag:

atk 46

str 60

def 1

range 68

magic 62

 

Gikk fantastisk, drepte nesten 5 stk, som var opptil 3 lvl høyere enn meg.. Men alle rømte ut........ Herregud, burde være exit-sperre på samme måte som det er logout-sperre.

 

Ble så demotivert av at det er så lett å rømme, at nå vet jeg ikke hva jeg gjør lengre...

Lenke til kommentar
Han er nok tilbake om en ukes tid. kekeke ^_^

 

EDIT: 10m tar jo max 2 dager å skaffe ._.

 

 

max 2 dager? huh..hvordan?? klarer kanskje 1 til 1,5 mill på to dager, hvis jeg sitter MANGE timer.

 

edit: som jeg ikke orker nå, tenk så dårlig gjort det er å hacke!

 

Scamming er sånn njaaa,, tjaaa.. men hacking synes jeg er jævlig, tenk på spilleren som har brukt "år" av sin dyrebare tid på å lage denne brukeren god, når han endelig får den god blir den stjelt. FYFY

Endret av blaxtro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...