bruker234 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg bruker faktisk mage på alle bortsett fra ahrim, som jeg ranger. Med rune arrows,m bow, black d hide body og chaps, ikke vambs. Funker fett Pleier å ta med en DDS for karil, bare for å specce på starten Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har 51 agility og trenger minst 56 for regicide. Hvor er det best og raskest og skille agility? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg bruker faktisk mage på alle bortsett fra ahrim, som jeg ranger. Med rune arrows,m bow, black d hide body og chaps, ikke vambs. Funker fett Pleier å ta med en DDS for karil, bare for å specce på starten Ok, så 71 range burde holde? Da lvler jeg mage nå. Hvor høy mage bør jeg minst ha? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Jeg bruker selv wind wave. Det virker jo fint, men selv liker jeg ikke mage. Er så dyrt med blood runes :S EDIT: NÆNÆ left shield half fra fire giants ! EDIT2: Så koster right half 750k og hele skjoldet går for 550k =/ Endret 5. oktober 2008 av Dernel Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Faen og du er heldig, da! Først Rune Platelegs (g), og nå Left Shield Half ... :/ Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 rune (g) legs ligger fortsatt for salg og d sq komme rjeg til å tape penger på:S Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 High alch for 300k? :] Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg bruker faktisk mage på alle bortsett fra ahrim, som jeg ranger. Med rune arrows,m bow, black d hide body og chaps, ikke vambs. Funker fett Pleier å ta med en DDS for karil, bare for å specce på starten Ok, så 71 range burde holde? Da lvler jeg mage nå. Hvor høy mage bør jeg minst ha? tjaaa.. minst 62 for windwave Jeg har 51 agility og trenger minst 56 for regicide. Hvor er det best og raskest og skille agility? Jeg trente fra 50- 53 på det stedet i karambja, der du får poeng og kan kjøpe xp av dem. Du trenger ikke 56, du trenger 53 men da må du ha agility pots. jeg er 53 agility og har crystal bow Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) ... Endret 7. oktober 2008 av TobbeOo Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Da er brukeren min hacket skrev ned en passord på clanside, som så helt ut som runescape.com sia, og jeg var vedlig i tvil.. Har navnet på fyren som fikk meg til å gjøre det, kan jeg gjøre noe? skaffet ca 8-10 mill på fyren, som sikkert er droppa før jeg rekker å sende recovery.. EDIT: started utenfor bounty hunter, hadde mistet alt gear, og alle penga. slutter med rs, lykke til videre dere som spiller. Endret 8. oktober 2008 av blaxtro Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Unnskyld meg, men hvorfor i det hele tatt skrive ned passordet på en clanside? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Hva faen? Aldri skriv ned passordet da... Og ja, du blir å komme tilbake, det vet jeg! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Han er nok tilbake om en ukes tid. kekeke ^_^ EDIT: 10m tar jo max 2 dager å skaffe ._. Endret 8. oktober 2008 av H_H_N Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 CCola, når du fikk loot på 18m, hva drev dere egentlig med? Var det drop fra et monster eller? Prøvde forresten Bounty Hunter med min pure i dag: atk 46 str 60 def 1 range 68 magic 62 Gikk fantastisk, drepte nesten 5 stk, som var opptil 3 lvl høyere enn meg.. Men alle rømte ut........ Herregud, burde være exit-sperre på samme måte som det er logout-sperre. Ble så demotivert av at det er så lett å rømme, at nå vet jeg ikke hva jeg gjør lengre... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Vi drepte en king i Godwars-dungeon - Kree-Arra/Armadyl. Angående BH burde du ta med deg entangle for å stoppe motstandere når de prøver å stikke av. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Han er nok tilbake om en ukes tid. kekeke ^_^ EDIT: 10m tar jo max 2 dager å skaffe ._. max 2 dager? huh..hvordan?? klarer kanskje 1 til 1,5 mill på to dager, hvis jeg sitter MANGE timer. edit: som jeg ikke orker nå, tenk så dårlig gjort det er å hacke! Scamming er sånn njaaa,, tjaaa.. men hacking synes jeg er jævlig, tenk på spilleren som har brukt "år" av sin dyrebare tid på å lage denne brukeren god, når han endelig får den god blir den stjelt. FYFY Endret 8. oktober 2008 av blaxtro Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Du har da recoverys? Send dem inn, og du får passordet med enn gang.. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Du har da recoverys? Send dem inn, og du får passordet med enn gang.. Ja, jeg har fått brukeren tilbake, men det dyreste jeg har i banken er vel en harpoon eller lobster pot. Han la faktisk igjen 1 gp i banken, for å gjøre meg sint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå