Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

De siste cluene jeg tok, fikk jeg så mye som 2 addy platelegs, en yew comp bow, og litt diverse runer. Crap. Neste gang jeg får dritt av clue blir jeg lei meg. Er fattig da, solgte d legs for og få råd til cannon. Prisen på d legs synker nå uansett, kjøpte dem for 800 k, solgte dem for 600 k.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi da får jeg mer penger, og den boka bruker jeg aldri. er rangeman og ikke mage.

 

Er det helt iumulig å få tak i antifire potion? :S

 

EDIT: hvis noen av dere får zamorak page 1, spar den og skriv her, evt ingame. for da kjøper jeg den ;)

 

EDIT2: Jaja, var da bedre enn den forrige hvertfall :p

 

post-108048-1223153359_thumb.jpg

Endret av Dernel
Lenke til kommentar
Æsj, hvorfor?

Gav bort min første account og alle pengene, fordi jeg slutta, og trodde ikke jeg kom til å komme tilbake. :roll: Husker når jeg hadde masse penger å dele ut, så gikk jeg i Lumb for å finne noobs for å gjøre dem über-glade, men når jeg spurte: "Hey, want 100k free?", sa de bare: "Omfgz scammer, reported bla bla...", så gav de til venner i stedet.

 

Anyway, ble 71 range nå - tror du det holder til Barrows? Tenker jeg lvler mage nå. Er range-tactic i Barrows ubrukelig annet enn mot Ahrim? Og kan jeg klare meg med bare Range/Mage?

 

*edit: Enda en crappy clue reward: Green d'hide Body, Green d'hide Chaps, 19 Nature Runes, 8 Blue Firelighters.....

Endret av -Evolution-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...