TobbeOo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 De siste cluene jeg tok, fikk jeg så mye som 2 addy platelegs, en yew comp bow, og litt diverse runer. Crap. Neste gang jeg får dritt av clue blir jeg lei meg. Er fattig da, solgte d legs for og få råd til cannon. Prisen på d legs synker nå uansett, kjøpte dem for 800 k, solgte dem for 600 k. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Du blir nok ikke lei deg om du får en lvl 3 clue, skal du se. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) yay, fikk 70 atk og 82 combat i går 64 crocodiles i slayer task -.- 56 defence nå Går det ikke å trene strength med whip? :/ Endret 4. oktober 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 gratz ^^ Jeg har en book of zamorak med 3/4 sider i. Hvis jeg kjøper den siste, kan jeg ta ut alle sammen og selge de hver for seg da? Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 hvis du kjøper den siste, hvorfor skal du selge dem igjen? :S Selvfølgelig, hvordan får andre spillere solgt den? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Fordi da får jeg mer penger, og den boka bruker jeg aldri. er rangeman og ikke mage. Er det helt iumulig å få tak i antifire potion? :S EDIT: hvis noen av dere får zamorak page 1, spar den og skriv her, evt ingame. for da kjøper jeg den EDIT2: Jaja, var da bedre enn den forrige hvertfall Endret 5. oktober 2008 av Dernel Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 hvis du kjøper den siste, hvorfor skal du selge dem igjen? :SSelvfølgelig, hvordan får andre spillere solgt den? Nei, du kan ikke ta ut sidene å selge dem på nytt, etter du har satt dem inn i boka, slik var det sist jeg skjekket. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Så når jeg har satt sidene i boka, har jeg kasta bort mange penger bare? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jojo, men bruker den jo aldri Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) T____T 16717.bmp Endret 4. oktober 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 JAA FOR HELVETTE! Var hos Arma og fikk hilt idag med 3 kompiser! 18M på hver så FAEN SÅ BAR!! ARMA HILT! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Takk takk! Åååh, så herlig! Vi sitter i samme rom (alle 3 som fikk det), og FY FAEN det ble roping Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Skulle ønske jeg var høyt nok lvl til å være med i sånne magiske stunder. Men måtte begynne på ny account rett etter sommerferien. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Æsj, hvorfor? Nå har jeg faktisk brukt opp alle pengene også.. - 1stk dragon chain - 1stk dragon legs - 1stk Guthan Set - 1stk Verac set - 4000stk Shark. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Haha nice Har lyst på noe godswordståk jeg og:P Endret 5. oktober 2008 av Dernel Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Æsj, hvorfor? Gav bort min første account og alle pengene, fordi jeg slutta, og trodde ikke jeg kom til å komme tilbake. Husker når jeg hadde masse penger å dele ut, så gikk jeg i Lumb for å finne noobs for å gjøre dem über-glade, men når jeg spurte: "Hey, want 100k free?", sa de bare: "Omfgz scammer, reported bla bla...", så gav de til venner i stedet. Anyway, ble 71 range nå - tror du det holder til Barrows? Tenker jeg lvler mage nå. Er range-tactic i Barrows ubrukelig annet enn mot Ahrim? Og kan jeg klare meg med bare Range/Mage? *edit: Enda en crappy clue reward: Green d'hide Body, Green d'hide Chaps, 19 Nature Runes, 8 Blue Firelighters..... Endret 5. oktober 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Melee the range Range the mage and mage the melee bruker jeg Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Joda, men går det an å fullføre uten melee? Kan vel bruke noe annet enn melee på Karil, vel? Endret 5. oktober 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå