Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan klarer du det? :dontgetit:

 

Er ikke dette tredje gang?

 

 

Jeg banner vel en del :)

 

tredgje gang ja..

 

Jeg blir fort irritert på folk, kan ta et eksempel.

 

Jeg var å drepte blue drags med cannon. Da en annen man kom og skadet alle til under 50% hp, så min cannon kunne ta dem, så han sparte tid og tente penger.

Ordene skal vi ikke snakke om ;)

Lenke til kommentar

Du må ha gjort endel quester ja, men clue er en god "unnskyldning" for å gjøre quester. Jeg gjorde hele Elf serien, Underground Pass osv, for å gjøre ett clue. Selvom jeg nesten skrek under Underground Pass, var feelinger HERLIG neste dag, da jeg ALDRI trenger å tenke på den noe mer. :)

 

Men nei, lvl 3 clue er ikke vanskeligere en noen andre clue. Forskjellen er bare at du må ut i Wildy å grave, drepe en eller flere ganger, noe som egentlig ikke byr på for mange problemer.

Lenke til kommentar
Du må ha gjort endel quester ja, men clue er en god "unnskyldning" for å gjøre quester. Jeg gjorde hele Elf serien, Underground Pass osv, for å gjøre ett clue. Selvom jeg nesten skrek under Underground Pass, var feelinger HERLIG neste dag, da jeg ALDRI trenger å tenke på den noe mer. :)

 

Men nei, lvl 3 clue er ikke vanskeligere en noen andre clue. Forskjellen er bare at du må ut i Wildy å grave, drepe en eller flere ganger, noe som egentlig ikke byr på for mange problemer.

Ah har igjen de der, Regicide neste.

Men Monkey madness og legends quest er over. FY FAEN det var en deilig følelse :D

Lenke til kommentar

Måtte trene attack høyt nok til å equipe det jeg trengte for en emote-ting, som forhåpentligvis er den siste tasken ...

 

Reward hvert øyeblikk! :D

 

*edit: fikk Rune Platebody, Rune Battleaxe, Rune Long, og 11 Red Firelighter! :D

 

Gikk bort til en random fyr for price check, og av alle mennesker var det visst Dernel. :laugh:

Endret av -Evolution-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...