bruker234 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Sitter klokka 4 om natta å dreper drager Nolif3r any1? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvordan drager? Logger kanskje på for å slaye litt green drags ... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Sitter klokka 4 om natta å dreper drager Nolif3r any1? Når man spiller RS er den enese sovinga som er tilllat under peak hours, så du bare følger reglene Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Espa, nå kan du sitte til 4 jah -.- Fortsetter enda litt med Pest Control jeg da -.- Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Men helvete asså! I går ble jeg endelig unmuted, når jeg logget på i dag hadde jeg 3 messages, go er muta i 3 dager til Endret 2. oktober 2008 av Blaxtro Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvordan klarer du det? Er ikke dette tredje gang? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvordan klarer du det? Er ikke dette tredje gang? Jeg banner vel en del tredgje gang ja.. Jeg blir fort irritert på folk, kan ta et eksempel. Jeg var å drepte blue drags med cannon. Da en annen man kom og skadet alle til under 50% hp, så min cannon kunne ta dem, så han sparte tid og tente penger. Ordene skal vi ikke snakke om Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er lvl 3 clue scrolls vanskelige? Fikk nettopp en fra en Green Dragon, men er bare cb 66 (71 range) på denne accen. Går dette greit, montro? Må man kanskje ha gjort en del quests etc.? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Du må ha gjort endel quester ja, men clue er en god "unnskyldning" for å gjøre quester. Jeg gjorde hele Elf serien, Underground Pass osv, for å gjøre ett clue. Selvom jeg nesten skrek under Underground Pass, var feelinger HERLIG neste dag, da jeg ALDRI trenger å tenke på den noe mer. Men nei, lvl 3 clue er ikke vanskeligere en noen andre clue. Forskjellen er bare at du må ut i Wildy å grave, drepe en eller flere ganger, noe som egentlig ikke byr på for mange problemer. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Jau, har gjort tre oppgaver nå, og de var ganske simple. Var og gravde to ganger i Wildy, og skal til Yanille nå. Og jeg veit, er skikkelig deilig å 'måtte' gjøre quests. *edit: Er det 1/18 som er sjansen for å få noe bra? ((t), (g) etc.) Endret 2. oktober 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Tror det er mindre enn det.. Jeg har sikkert gjort 100 clue, og ALDRI fått noe bra.. Men jeg er unlucky da. ^^ Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Du må ha gjort endel quester ja, men clue er en god "unnskyldning" for å gjøre quester. Jeg gjorde hele Elf serien, Underground Pass osv, for å gjøre ett clue. Selvom jeg nesten skrek under Underground Pass, var feelinger HERLIG neste dag, da jeg ALDRI trenger å tenke på den noe mer. Men nei, lvl 3 clue er ikke vanskeligere en noen andre clue. Forskjellen er bare at du må ut i Wildy å grave, drepe en eller flere ganger, noe som egentlig ikke byr på for mange problemer. Ah har igjen de der, Regicide neste. Men Monkey madness og legends quest er over. FY FAEN det var en deilig følelse Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Måtte trene attack høyt nok til å equipe det jeg trengte for en emote-ting, som forhåpentligvis er den siste tasken ... Reward hvert øyeblikk! *edit: fikk Rune Platebody, Rune Battleaxe, Rune Long, og 11 Red Firelighter! Gikk bort til en random fyr for price check, og av alle mennesker var det visst Dernel. Endret 2. oktober 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Endelig ferdig med clue, takket være -Evolutin- Trodde det var en lvl 3 clue jeg, men det ser ikke sånn ut ... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Haha, det der må være det dårligste cluet jeg ever har sett! Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Nais reward x). Jeg husker jeg gjorde den samme tasken med apron, snakeskin chaps etc., og den var i en lvl 2 scroll. Var vel derfor jeg hadde de tinga du trengte. Endret 2. oktober 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Ccola, nå har det gått over 1 måned, og har fremdeles ikke sett deg online, tar du en pause? edit: Dæven Ccola, nå ser jeg deg online Synn jeg er muted.. 3 dager Endret 3. oktober 2008 av Blaxtro Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Så han online i stad. Og litt i går óg, tror jeg. Ignore ftw? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Ah, har på friends, sorry. Legg meg til å skriv nå. Selvom det er ikke sikkert jeg svarer. Når jeg spiller runescape ser jeg like mye på TV osv Såeh, er meget så afk i det meste jeg gjør ^^ Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) yay, 69/70 attack.. Pest control/slaying for de siste 70k xp? EDIT: Jeg mangler bare 5 pts til 100 pest points igjen Etter det blir det vel slayer EDIT2: 12k til lvl 70 nå Endret 3. oktober 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå