Dernel Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Trenger heller ikke kontantkort, du bare ringer med mindre foreldrene dine betaler regningen da ... Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Trenger heller ikke kontantkort, du bare ringer med mindre foreldrene dine betaler regningen da ... hehe, hva tror du Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Kult i party room nice Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 hm, er back på rs. greier nok ikke å quitte -.- haha Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 vis dem nettsiden, spill spillet, vis at pc'n ikke går treigt, kjør en virusscan... Bare si at du betaler selv Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Kristianfredrik, kanskje dette er til hjelp? http://www.jagex.com/corporate/Parents_Gui...arents_guide.ws Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hva er best, dharok legs og plate, eller torag legs og plate? Til whip, obby shield.. etc Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hva er best, dharok legs og plate, eller torag legs og plate? Til whip, obby shield.. etc Torag Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Lol, var i bounty hunter og drepte en dude, som droppa ca 100k. Rett etter jeg tok han, var det 10 stk på meg, så jeg døde og mistet alt edit: så brukte jeg rune scimmy og shield, fikk en power ammy. Så mista jeg alt 500 gp i banken :/ Endret 30. september 2008 av Blaxtro Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 synd =/ God måte og skaffe penger på? har 350k og dharok plate og legs er på under 25 timer :S Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Trenger heller ikke kontantkort, du bare ringer med mindre foreldrene dine betaler regningen da ... hehe, hva tror du De merker neppe 30kr ektra i måneden, og bare betal dem 30kr i cash? Jeg vet du sikkert er 11,12 år, men uansett. Dropp en grandis. hm, er back på rs. greier nok ikke å quitte -.- haha Huhu, I KNEW it ^^ Lol, var i bounty hunter og drepte en dude, som droppa ca 100k. Rett etter jeg tok han, var det 10 stk på meg, så jeg døde og mistet alt edit: så brukte jeg rune scimmy og shield, fikk en power ammy. Så mista jeg alt 500 gp i banken :/ Det er et typisk luretriks i BH. Når du dreper noen, må du skynde deg ut, lokalisere hvor lootet ligger, og skynde deg inn igjen for å plukke opp st00f. GL! synd =/ God måte og skaffe penger på? har 350k og dharok plate og legs er på under 25 timer :S 25 timer? Det er ikke timer det er snakk om. Vet egentlig ikke hva det er men det er ikke timer iallfall Eneste jeg kan tenke meg det kan være av TID kan være 2,5timer. Tja, god måte å skaffe penger på.. Alltid ett spørsmål.. Jeg har gjentatt det: 1. Runecrafting - aller best - kjedeligst. 2. Merchanting - aller best - kjedelig, tålmodig og vanskelig. 3. Combat - kan være bra. High lvl: godsword osv. Low lvl: Herbs, bones, hides, clues osv 4. Fishing - bra - kjedelig 5. Hunting - meget bra - grusomt kjedelig - lang tid FØR du tjener penger. Tjæ, det jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Noen som kan fortelle meg hvordan firemaking skal bli raskere nå? Etter den nye questen er kommet? Har gjort den, men finner ingen måte at FM blir gjort raskere. Jeg tenker nå på powerleveling i FM. Æsj, dobbelpost.. Endret 1. oktober 2008 av CCola Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 gå inn no-armoured? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) gå inn no-armoured? Hæ? Ahh, ja i BH?? Trodde du mente noe med Firemaking. Ja, eller.. Ta på deg d hides, eller noe annet som har god magic def, såpass at du kommer deg unna når du plukker opp lootet. Endret 1. oktober 2008 av CCola Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Smart du ccola ^^ 75 basilisk i slayer task, bah Trenger attack xp foort Vil bruke whip ^^ EDIT: Trenger en god taktikk for Giant Beetle i Contact Quest: (vet at jeg har spurt før, men skill update^^ ) Combat: 81[uPDATE] Attack: 68 [uPDATE] Strength: 61 Defence: 55 Ranged: 48 (lol) Prayer: 49 Magic: 67 Hitpoints: 62 EDIT2: 24 sider ^^ Not bad :) EDIT3: Basilisk eier i charm drops Opp til crimson hvertfall EDIT4: W00t slayer 41 ^^ EDIT5: Fikk rune dagger i drop hos Basilisk EDIT6: 68 attack, og 81 combat EDIT7: 64 Ankous, yess da.. EDIT8: 10 til system update? Har de skrevet feil elns?! :S Endret 1. oktober 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Trenger heller ikke kontantkort, du bare ringer med mindre foreldrene dine betaler regningen da ... hehe, hva tror du De merker neppe 30kr ektra i måneden, og bare betal dem 30kr i cash? Jeg vet du sikkert er 11,12 år, men uansett. Dropp en grandis. Haha, er nok 17 jeg, i 11-12 års alderen er jeg usikker på om vi hadde playstation engang. men gidder ikke bli member enda uansett Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) "Det er et typisk luretriks i BH. Når du dreper noen, må du skynde deg ut, lokalisere hvor lootet ligger, og skynde deg inn igjen for å plukke opp st00f. GL!" Men du kommer deg jo ikke ut før etter 2 min etter du har drept noen? Endret 1. oktober 2008 av Blaxtro Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 "Det er et typisk luretriks i BH. Når du dreper noen, må du skynde deg ut, lokalisere hvor lootet ligger, og skynde deg inn igjen for å plukke opp st00f. GL!" Men du kommer deg jo ikke ut før etter 2 min etter du har drept noen? tror det er bare hvis du dreper noen andre en "your target" Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Haha, så to lvl 24 desert lizards, tenkte "hm, kanskje den ene dropper noe fiffi?", drepte den, fikk Mystic Gloves (verdt 50k) , tenkte "hm, kanskje den andre dropper noe fiffi også?", drepte den andre, fikk enda et par Mystic Gloves..! Det var lettjente 107k! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 "Det er et typisk luretriks i BH. Når du dreper noen, må du skynde deg ut, lokalisere hvor lootet ligger, og skynde deg inn igjen for å plukke opp st00f. GL!" Men du kommer deg jo ikke ut før etter 2 min etter du har drept noen? Nei, du kommer deg ikke ut 2min etter at du plukker loot. Derfor er det lurt å springe ut, og ta med deg inn igjen kun det du trenger for å overleve, og få ut lootet. Jeg bruker å ta med meg full karils som har meget god mage-defence inn igjen, og masse sara brews osv. GL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå