Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nope, ser ikke sånn ut :(

Du må hvertfall bruke den opp, tilbake til seed, så reparere den til New Crystal Bow, så kan du selge den

EDIT:

93/100 pest points, skal kjøpe att xp for alt sammen :)

EDIT2:

100 pp er brukt, fikk 67 attack..

Da mangler jeg bare 100 til -.-

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar

Hei, kommer wildy tilbake? Mange spillere som sier at det snart kommer tilbake, men på runescape sitt forum leste jeg dette:

Many players continue to create threads concerning the previous PvP system in RuneScape. Many of these threads demand/request the old system to be brought back and for Jagex to reverse many of the updates made since the beginning of the year.

I can say without a doubt that the old style of Player vs Player combat will not be returning and no volume of demands will change that.

This is not only due to the RWT changes, but also due to our own decision to revamp Player vs Player combat in RuneScape, this was even mentioned in the original Development Diary entitled "Jagex vs RWT".

Bounty Hunter, Clan Wars, Fist of Guthix, Duel Arena and even Castle Wars are all still viable Player vs Player combat options.

While many MMORPGs are moving away from the "Kill and Loot" style of play that was popular in older MMORPGs, Jagex has decided to keep this style in the game but in a more contained environment. Currently Bounty Hunter is still a viable Player vs Player system that enables players to take another players items.

Change is inevitable, MMORPGs thrive on change and updates due to their nature. If the game remains the same way for many years it will stagnate and soon only the "veteran" players remain. MMORPGs need new players all the time, not only for the interests of the company behind them but for the player community to stay fresh.

This is true across the industry.

As always your feedback on the new minigames is welcome, although we ask you to remain constructive. Telling us *exactly* what you do like, as well as what you don't like, helps us create more content for the future.

Finally, further threads created with no constructive discussion, suggestions or feedback will be treated as spam. Threads encouraging riots or flaming Jagex may be result in a loss of posting ability for the player responsible.

Kind Regards

Mod Mark H

RuneScape Forum Support

Lenke til kommentar
Hei, kommer wildy tilbake? Mange spillere som sier at det snart kommer tilbake, men på runescape sitt forum leste jeg dette:

Many players continue to create threads concerning the previous PvP system in RuneScape. Many of these threads demand/request the old system to be brought back and for Jagex to reverse many of the updates made since the beginning of the year.

I can say without a doubt that the old style of Player vs Player combat will not be returning and no volume of demands will change that.

This is not only due to the RWT changes, but also due to our own decision to revamp Player vs Player combat in RuneScape, this was even mentioned in the original Development Diary entitled "Jagex vs RWT".

Bounty Hunter, Clan Wars, Fist of Guthix, Duel Arena and even Castle Wars are all still viable Player vs Player combat options.

While many MMORPGs are moving away from the "Kill and Loot" style of play that was popular in older MMORPGs, Jagex has decided to keep this style in the game but in a more contained environment. Currently Bounty Hunter is still a viable Player vs Player system that enables players to take another players items.

Change is inevitable, MMORPGs thrive on change and updates due to their nature. If the game remains the same way for many years it will stagnate and soon only the "veteran" players remain. MMORPGs need new players all the time, not only for the interests of the company behind them but for the player community to stay fresh.

As always your feedback on the new minigames is welcome, although we ask you to remain constructive. Telling us *exactly* what you do like, as well as what you don't like, helps us create more content for the future.

Finally, further threads created with no constructive discussion, suggestions or feedback will be treated as spam. Threads encouraging riots or flaming Jagex may be result in a loss of posting ability for the player responsible.

Kind Regards

Mod Mark H

RuneScape Forum Support

Det kommer sikkert PvP verdener, men det blir uten "loot". Jagex måtte stoppe det siden det var så mye real-life trading. Det eneste som er nå er Bounty Hunter, og det er nok endel også der, selvom det er endel vanskeligere å få det gjort. Uansett, det kommer PvP-worlds, det er jeg sikker på, og det kommer nok ikke til å inneholde at folk dropper stuff.

Saad, men sant.

Lenke til kommentar

Kind Regards

Mod Mark H

RuneScape Forum Support

Det kommer sikkert PvP verdener, men det blir uten "loot". Jagex måtte stoppe det siden det var så mye real-life trading. Det eneste som er nå er Bounty Hunter, og det er nok endel også der, selvom det er endel vanskeligere å få det gjort. Uansett, det kommer PvP-worlds, det er jeg sikker på, og det kommer nok ikke til å inneholde at folk dropper stuff.

Saad, men sant.

Men når 99% spillere er imot dette, burde de tenke litt? Greit nok at de strammer inn real world trading, men det ødelegger spillet.

Lenke til kommentar
Bæsj, fikk broonze dragons i slayer task, Cb lvl 93, aldri vert der før. Går det bra? :p

Med ranged går jo det smooth :D

De fleste NPC's er mye lettere enn det høres ut som, er min mening.

Eneste som jeg ikke har beseiret enda er selveste Jad :p

edit: combat lvl 99 :)

Endret av Blaxtro
Lenke til kommentar
Men når 99% spillere er imot dette, burde de tenke litt? Greit nok at de strammer inn real world trading, men det ødelegger spillet.

Jepp, helt enig. Men du aner ikke hvor mye real-life trading det var, samt botting. Spillet var på tur til å gå til helvette en stund. Security-dudene hos Jagex satt dag og natt og jobbet knallhardt for å bekjemte folk som prøvde å ruinere Runscape.

Det var et eget bot-forum for runescape, med folk som gikk inn for å botte seg til millioner, og deretter selge for real-life money. Det funket jo bra ettersom det var så mange, og alle bottet.

Så, jagex måtte ta ett valg. De måtte ta bort PvP, eller legge ned spillet. De mistet noen members, men ikke alle.

Bæsj, fikk broonze dragons i slayer task, Cb lvl 93, aldri vert der før. Går det bra? :p

Det er null stress. Mage dem, og bruk antifire shield, og antifire pot. Da treffer dem deg ikke, og du treffer dem med mage, null stress^^

Lenke til kommentar

Bør jeg selge whip igjen etterhvert som den går opp igjen i pris? :)

Har fortsatt ikke høy nok atk lvl, så får vel slaye litt -.-

EDIT:

Er runescape nede? :O

Kommer ikke inn hvertfall :(

EDIT2:

Virka nå ^^

EDIT3:

Connection Lost, Attempting to Reestablish..

Noen andre som har fått de samme? :(

Er utrolig lei av at dette skal skje hele tiden -.-

Hvertfall mens jeg slayer :O

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar

Kan jo kaste meg inn i tråden jeg og :mrgreen: , spiller f2p foreløpig da :( (får nok ikke til å bli member i det skjulte)

Tenkte å spørre om noen hadde lyst til å starte en lootshare gruppe til å drepe de cockroach(ett eller annet)-soliers greiene. de har vist bra drop men i cb. 68 klarer jeg ikke drepe mange før jeg må ha mer food.

Lenke til kommentar
Du kan jo betale members med mobilen da.

Hehe, problemet er bare at foreldrene mine ikke liker spill i det hele tattt, de er VELDIG skeptiske til alle former for abbonement på netttet, online spill(de tror du kan få virus f.eks.) osv. de få månedene jeg spilte wow trodde de at vi hadde fått virus(pga wow) siden pc'n var treg de siste minuttene etter at wow var avslutta

jeg har ikke kontantkort på tlf. der er problemet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...