markusgs Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Jeg tror jeg blir member i morgen, via mobilen. Dette går an, ikke sant? Det jeg lurer på er hvor jeg skal starte? Hva bør jeg gjøre? Er det mye å sette seg inn i? Gleder meg som en liten unge EDIT: Fant ut at man ikke kan bruke sms med mobilen. Funker det å ringe? Endret 28. september 2008 av Mark00z Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Jeg tror jeg blir member i morgen, via mobilen. Dette går an, ikke sant?Det jeg lurer på er hvor jeg skal starte? Hva bør jeg gjøre? Er det mye å sette seg inn i? Gleder meg som en liten unge EDIT: Fant ut at man ikke kan bruke sms med mobilen. Funker det å ringe? Hei! Du ringer det nummeret, koster rundt 70 NOK. Damen sier et nummer PÅ ENGELSK, SKRIV DET NED. Det kan være litt utydelig men hun gjentar det så mange ganger du vil. den koden skriver du inn der du vet, husker ikke nøyaktig hva det heter Endret 28. september 2008 av Blaxtro Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Dette funker også med en mobil med kontantkort, right? Lenke til kommentar
idol-fan1 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg vil også bli member hehe. Men hun "damen" er det en robot det eller..? Eller snakker man med en ordentlig dame? Og koster det 70 kroner både på mobilen og på regningen man får? Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 hvis du får regning i posten, står det "Innholdstjeneste - 50KR" "Innholdstjeneste - **KR" Den første er prisen, den andre er minuttprisen.. Tror det er no sånt no Det er en dame som har snakka inn tallene, først 1, så 2, så 3, etc etc etc, Så blir bare de satt inn etter hverandre, derfor "passer" de liksom ikke helt inn Mark00Z, ja Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Gama runescape før :P Name: Ironbeast666 :o Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Dette funker også med en mobil med kontantkort, right? Ja, så lenge du har over 75 KR på kortet Jeg vil også bli member hehe. Men hun "damen" er det en robot det eller..? Eller snakker man med en ordentlig dame? Og koster det 70 kroner både på mobilen og på regningen man får? Du får ikke en regning. Eller? Jeg ringte inn, fikk koden og ble trukket 70- 75 NOK. skrev inn, og var member i 1 mnd. Ikke noen regninger. Det er vel hele vitsen med mobil bestilling? Lenke til kommentar
idol-fan1 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Betaler man KUN med mobilen liksom? Man får vel den på telefonregningen? Hvis ikke skal jeg bli member.. Altså hvis man KUN betaler på mobilen hehe Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Gama runescape før :PName: Ironbeast666 :o Deg husker jeg. Sonny1991 her. Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Før meg opp på lista du:P Username Sir Tobbe3 . Helt gjennomsnitts acc som jeg har spilt på i 6-7-8 år. Le av statsa mine du vis du sjekker på hiscore, men jeg har mer erfaring en skillz. Ser på meg selv som en som kan mye om RS =) Edit Lett og vite mye vis man er free, men jeg er da Member, i 4 år heller no. Bruker for øyeblikket Dragon Platelegs Dragon Gauntles (Fist of Guthix) Granite PlateBody Dragon Boots Amulet of Glory Ring of Wealth Warrior helmet (fremenik) Har vært opp og ned turer i min periode =). Har da hatt en del Real World Friends som har spilt med, jobbet ræva av meg, og tjent skills og peng. Hadde opp til 20-110 easter eggs det året, og har hatt mulighet til og få masse stæsj, men så uerfaren jeg var spiste jeg alle easter egg. Sjekk hvor mye de er vært, og kall med idiot =) Endret 28. september 2008 av TobbeOo Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 JAA I dag har jeg questet rundt 10 timer. uff Men det lønnet seg, til slutt fikk jeg den kraftigste buen på spillet, nemmelig crystal bow espa94 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Derfor du trente agi? *edit: I ferd med å grave opp nok en skatt fra clue scroll ... *edit2: Faen, var enda en clue. T___T Endret 28. september 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) de som har abonnement, får det på regninga. Kontantkort blir trukket med en gang 66 atk, 62 hp og 80 CB 70fishing også ^^ -.- EDIT: Noen gode forslag til quest som gir litt attack XP? har gjort Monkey Madness, Death Plateu og Fight Quest Endret 29. september 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Blir member senere idag, må bare få kjøpt nytt kontantkort. Hvor bør jeg starte/hva bør jeg gjøre først? Er forresten combat level 67. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Gama runescape før :PName: Ironbeast666 :o Hottie @CCola: vet ikke om jeg slutter permanent men det blir en pause iallefall Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det første er kanskje... Hmm, husker at jeg tjente en del cash på Flax->Bowstrings i camelot.. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvordan funker det derre med crystal bow? Jeg fikk en 2/10 av questet, men kjøpte en ny en for 950k Bare for å teste, så skulle jeg selge den igjen. Så leste jeg et sted at jeg ikke kan selge den etter at jeg har brukt den? Selv om jeg jeg reparerer den? Tapte jeg 900k igjen nå? Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) kanskje du må "bruke den opp"? Som med Gauntlets.. Helt til den har 0/100 "liv" Endret 29. september 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 kanskje du må "bruke den opp"?Som med Gauntlets.. Helt til den har 0/100 "liv" Når den er brukt opp blir den til et seed, som er vært 50k Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) ok Da vet jeg ikke :/ Kan se om jeg finner det ut EDIT: http://runescape.wikia.com/wiki/Crystal_bow Once the crystal bow has reverted to a crystal seed, a player can buy a New Crystal Bow for the cost of 900,000 coins, or have their crystal seed enchanted into a bow by Ilfeen. While having the seed re-enchanted costs 900,000 coins for the first time, the price lowers each time you get it re-enchanted. The first recharge costs 900k coins, the second 720k coins, the third 540k coins, the fourth 360k coins, and the fifth and every time thereafter costs 180k. If a player re-enchants a crystal seed into a crystal bow, it will be turned into a Crystal bow full, which isn't tradeable, it needs to be "New crystal bow" to be traded. Note that a player may charge 2 or more crystal seeds at the same time just like charging one seed, except doing both at the same time. If a player has to pay 900k for their charge and they have 2 seeds, they pay 900k for the charge of the first seed, but pay 720k for the next seed. This may save time since charging the bow is a time consuming task and crystal bows only have 2500 shots per bow. Endret 29. september 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå