avlvl Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kan noen forklare meg en ting? HVORFOR spille Runescape, til fordel for WoW/WAR/AoC? Tja, det er vel åpenbart... Trenger ikke spesielt ny pc, og kan spille overalt der man har en grei maskin med internett. Er i tillegg mer avslappende enn de "store" mmorpg'ene mener jeg, etter å ha prøvd flere av de. Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 HLS. Du tjener på å smithe iron-ore. Du tjener faktisk 100GP each, og du får smith-xp. Såeh, ja.. Det tar lang tid. Og du burde smithe dem over til knives igjen, for ende mer smithing, og du tjener fremdeles på det! Tjener faktisk 150 gp på dette for øyeblikket, så greie penger. Og å lage iron knifes taper man på, men ikke så ekstremt mye, så det anbefales absolutt for billig exp i smith. Kjøpte selv 400 iron ore i går som jeg nå trener ranged med (2000 knifes). Endelig fått tilgang til "experiments", så treningen er rask og enkel Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hva er det der når noen sier "taste vengeance" og de slår 2 slag? Hvordan får man det? espa94 Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) http://runescape.wikia.com/wiki/Vengeance Endret 25. september 2008 av Gamlemor Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kan noen forklare meg en ting? HVORFOR spille Runescape, til fordel for WoW/WAR/AoC? Personlig synes jeg WoW er et mye bedre spill, men nå har jeg 4 karakterer på lvl 70, og venter på Lich King. Forresten vil jeg si til og med Runescape slår Aoc ned i støvlene - det var bare tragisk ... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Kan noen forklare meg en ting? HVORFOR spille Runescape, til fordel for WoW/WAR/AoC? Jeg vil ikke sammenligne RuneScape med WoW osv. Greit, begge er MMO og det har egentlig samme prinsipp. Men really.. Runescape er så mye chillere, og et helt annet type spill sett på gameplay, grafikk. Det skal sies at jeg har lyst til å begynne med WoW, men jeg tørr ikke. ^^ Hva er det der når noen sier "taste vengeance" og de slår 2 slag? Hvordan får man det? espa94 Vengeance betyr "hevn" på norsk. Dvs du slår ikke tilbake på motstanderen, du bare gjør tilbake på det slaget han slår på deg. Husker ikke hvor mye, men det er ganske mye. så, det er ferlig å ha dharoks på seg. Tenk 4HP dharok slår 50. BAM! Vengance tilbake og du er død. ^^ Lenke til kommentar
idol-fan1 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Noenganger får jeg "Bottom of Sceptre" av Flesh Crawlers, noen som vet hva man skal med det? Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Jeg tror du kan lage sceptre av det ^^ Men, hvis du får alle delene da.. Vil også starte med WoW, men gidder ikke å betale 100kr i måneden for et spill... EDIT: Yay, 69 fishing Endret 25. september 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Er ferdig med RuneScape, kanskje permanent. Vet ikke ennå. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg har begynt å spille litt igjen! RS nicket er "fuold baby" Skills: Mining: 73 Smithing: 61 Fishing: 60 Cooking: 60 Fletching: 40 Woodcutting: 60 Firemaking: 49 Herblore: 38 Agility: 40 Thieving: 58 Farming: 2 Slayer: 22 Attack: 62 Strength: 59 Defence: 59 Ranged: 43 Prayer: 43 Magic: 59 Construction: 6 Har ikke levla i summoning eller hunter ennå. Laga accounten i 2003, RS classic var old school, og morsomt. Er ikke helt kjent med nyere deler av spillet ennå da jeg ikke har spilt så veldig aktivt siden 2004. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg trener summoning nå, og lurte på om dere har noen tips til å få green/crimson/blue charms.. bruker denne "guiden"(Ja, post nr 5) LVL 33 og skal summone beavers.. trenger da green charms.. Eller noen andre gode forslag? Dreper blue drags med mith c bow og mith bolts... ranged lvl 48 lol Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) edit: Fant det ut. Endret 26. september 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Startet en pure strenght dude i går, nå er han: lvl 5 attack lvl 36 strenght lvl 1 defence. combat lvl 20 Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 fishing lvl67- >70 på under 3 dager ^^ Fisker monks btw:D Bør jeg kjøpe whip nå som den er så billig? (1,1m) elr bør jeg vente til jeg blir 70 attack? Lvl 65 atm Lenke til kommentar
idol-fan1 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 I går lagde jeg denne filmen om RS: http://www.youtube.com/watch?v=3Dc5DyEOspI Men det ble egentlig helt elendig, for man ser ikke en -dritt- hva jeg skrev der. Hvis dere ser på den skjønner dere sikkert hva jeg mener. Jeg brukte Hypercam 2. Kanskje det er noe med innstillingene? Eller finnes det en bedre cam? Lasta ned Gamecam, men den vil jo ikke åpne seg Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 FAEN!!!! Var i en hule med spikes, der jeg mistet 5 liv hver skritt. Hadde kraftig lagg og trykket vilt, så jeg døde. mistet whip og ting til 1 mill.. Har 500k igjen og dharok pl8 and legs. fattig igjen Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) gamecam er for fullscreen spill Har camstudio selv, bra program, men ikke den beste kvaliteten det heller FAEN!!!! Var i en hule med spikes, der jeg mistet 5 liv hver skritt. Hadde kraftig lagg og trykket vilt, så jeg døde. mistet whip og ting til 1 mill.. Har 500k igjen og dharok pl8 and legs. fattig igjen Aww.... :/ Da kjøpte jeg whip, siden den har gått opp 100k på en dag :O Så skal trene att til lvl 70 da ^^ Which NPC is good for me to train attack on? EDIT:Leif Endret 27. september 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
idol-fan1 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ja, jeg så i et annet forum at de snakka om camstudio. Jeg lasta det ned istad men fikk ikke til å bruke, var så mange mapper der liksom, men hvilken mappe er det jeg skal trykke på? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Filming på RuneScape burde du gjøre med Camtastia. Det funker helt fint. H_H_N!!! Hvorfor slutter du?? Lenke til kommentar
idol-fan1 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Takk, den funka bra, men et problem.. Den lagger no forferdelig :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå