Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Kan noen forklare meg en ting? HVORFOR spille Runescape, til fordel for WoW/WAR/AoC?

 

Tja, det er vel åpenbart...

 

Trenger ikke spesielt ny pc, og kan spille overalt der man har en grei maskin med internett. Er i tillegg mer avslappende enn de "store" mmorpg'ene mener jeg, etter å ha prøvd flere av de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HLS.

 

Du tjener på å smithe iron-ore. Du tjener faktisk 100GP each, og du får smith-xp. Såeh, ja.. Det tar lang tid. Og du burde smithe dem over til knives igjen, for ende mer smithing, og du tjener fremdeles på det! :)

 

Tjener faktisk 150 gp på dette for øyeblikket, så greie penger. Og å lage iron knifes taper man på, men ikke så ekstremt mye, så det anbefales absolutt for billig exp i smith.

 

Kjøpte selv 400 iron ore i går som jeg nå trener ranged med (2000 knifes).

 

Endelig fått tilgang til "experiments", så treningen er rask og enkel :D

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg en ting? HVORFOR spille Runescape, til fordel for WoW/WAR/AoC?

Jeg vil ikke sammenligne RuneScape med WoW osv. Greit, begge er MMO og det har egentlig samme prinsipp. Men really.. Runescape er så mye chillere, og et helt annet type spill sett på gameplay, grafikk.

 

Det skal sies at jeg har lyst til å begynne med WoW, men jeg tørr ikke. ^^

 

Hva er det der når noen sier "taste vengeance" og de slår 2 slag? Hvordan får man det?

 

espa94 :)

Vengeance betyr "hevn" på norsk. Dvs du slår ikke tilbake på motstanderen, du bare gjør tilbake på det slaget han slår på deg. Husker ikke hvor mye, men det er ganske mye. så, det er ferlig å ha dharoks på seg. Tenk 4HP dharok slår 50. BAM! Vengance tilbake og du er død. ^^

Lenke til kommentar

Jeg har begynt å spille litt igjen! RS nicket er "fuold baby"

Skills:

Mining: 73

Smithing: 61

Fishing: 60

Cooking: 60

Fletching: 40

Woodcutting: 60

Firemaking: 49

Herblore: 38

Agility: 40

Thieving: 58

Farming: 2

Slayer: 22

Attack: 62

Strength: 59

Defence: 59

Ranged: 43

Prayer: 43

Magic: 59

Construction: 6

Har ikke levla i summoning eller hunter ennå. Laga accounten i 2003, RS classic var old school, og morsomt. Er ikke helt kjent med nyere deler av spillet ennå da jeg ikke har spilt så veldig aktivt siden 2004.

Lenke til kommentar

gamecam er for fullscreen spill :D

Har camstudio selv, bra program, men ikke den beste kvaliteten det heller

 

FAEN!!!!

 

Var i en hule med spikes, der jeg mistet 5 liv hver skritt. Hadde kraftig lagg og trykket vilt, så jeg døde. mistet whip og ting til 1 mill.. Har 500k igjen og dharok pl8 and legs. fattig igjen :(

 

 

Aww.... :/

 

Da kjøpte jeg whip, siden den har gått opp 100k på en dag :O

Så skal trene att til lvl 70 da ^^

 

Which NPC is good for me to train attack on?

 

 

EDIT:Leif

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...