Alpakasso Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Du kan bruke vanlig Rune Ess helt opp til Cosmic og opp, hvor man må være member. Alle runer fra Cosmic og opp trenger Pure Essence, og kan derfor bare lages i p2p. Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 CCola: Legger du meg til med rs-navn: Strafferett (ja vet, håpløst navn ) Så, noen som har et hus man kan lage teleport-tabs i? Skal gjøre det fra magic 45-70 i følge planen min (langt prosjekt selvsagt). Vurderer å lage en pk pure. Drive med Bounty Hunter i low crater en stund, før jeg raser videre. Stats blir for 66 combat da: 50 attack 80 strength 1 defence 80 hitpoints 80 ranged 31 prayer 82 magic Noen kommentarer på denne planen? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Du kan bruke vanlig Rune Ess helt opp til Cosmic og opp, hvor man må være member. Alle runer fra Cosmic og opp trenger Pure Essence, og kan derfor bare lages i p2p. Jess, regnet med det^^ @avlvl: Høres ut som en konge pure! Men du burde virkelig gå for iallfall 60 attack, så du kan bruke daggerspec. Hvis ikke kommer du nok ikke til å få noen kills ^^ Lenke til kommentar
idol-fan1 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Avlvl: Du burde begynne å trene defence snart. For tenk så fort du kommer opp i combat lvl da Og du burde trene den til minst 40 ihvertfall slik at du kan bruke Rune armor. Jeg har aldri turt å spille Bounty Hunter jeg, for har hørt at det ikke er så trygt og at man mister tinga sine. Hvordan er Bounty Hunter da? Er det sånn at man kan invitere folk til duel eller no? Eller er det sånn at man skal slåss mot folk som nesten er lik level som deg selv? Som sagt, har ikke mye å finne på på RS. Har klart alle taskene også..xD Hvis man ikke vil miste noe er det vel bare å ha alt i banken? Eller så kan man ha med de 3 tinga som det står at man ikke mister hvis man dør. F.eks Rune Battleaxe, Shield og Pl8body. Da mister man vel ikke tinga? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Avlvl: Du burde begynne å trene defence snart. For tenk så fort du kommer opp i combat lvl da Tror du har missa litt av poenget ... Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hehe ja, poenget med 1 i defence er å holde combat level nede. Man er riktignok ekstra sårbar, men fy flate så mye skade man gjør i forhold til de med samme combat level. Grunnen til at jeg skal stoppe på combat level 66 i første omgang, er at Bounty Hunter's "low crater" er for folk under level 67. I Bounty Hunter kan man miste alt om man dør ja, så man bør ikke ta med seg alt man eier og har inn dit. Duels er noe helt annet, tror man kan f.eks. ta en vennskapelig duell med en venn, osv. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hei, har lvl 6 summoning, og vil ha litt høyere, for combat lvl. Målet er cb 100 innen de neste 2 ukene. Har 0 peiling på summoning, kan noen si ALT jeg må kjøpe for å få f.eks lvl 20 summoning? Etter jeg har kjøpt tinga, hva skal jeg gjøre da? espa94 Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Fra runescape.salmoneus.net buy 266 blank pouches, gold charms, raw chickens and 2,128 shard which will cost you around 53.5k and start making Dreadfowl pouches until level 16 At level 16 start making Granite Crab pouches until level 19. You need 57 blank pouches, gold charms, iron ore and 399 spirit shards. This will set you back around 10k. Svindyrt ser det ut som :O Du har kanskje råd? Regn med 120 millioner for raskeste vei til 99. Edit: For å bruke disse ingrediensene må du være ved en Summoning obelisk. spredt rundt i hele RS. Ingen er spesielt nære banker, tror jeg. Endret 20. september 2008 av avlvl Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Fra runescape.salmoneus.net buy 266 blank pouches, gold charms, raw chickens and 2,128 shard which will cost you around 53.5k and start making Dreadfowl pouches until level 16 At level 16 start making Granite Crab pouches until level 19. You need 57 blank pouches, gold charms, iron ore and 399 spirit shards. This will set you back around 10k. Svindyrt ser det ut som :O Du har kanskje råd? Regn med 120 millioner for raskeste vei til 99. Edit: For å bruke disse ingrediensene må du være ved en Summoning obelisk. spredt rundt i hele RS. Ingen er spesielt nære banker, tror jeg. takk starter i morgen, etter jeg har vært i en konfirmasjon. Er snart sent nå Endret 20. september 2008 av Blaxtro Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Om du går på in-game world map, kan du trykke på spørsmålstegnet, og deretter ikonet for "summoning obelisk" (elns, den har bilde av en spirit shard) Da kan du se alle summoning obelisks i verden. Er vel bare tre på overflaten tror jeg. Lenke til kommentar
Microfiber Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hei, jeg er ganske ny på RS. Jeg har en lvl 56 og lurer på ossen komme til 70 innen neste uke om mulig. Og ossen skaffe mye penger Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Raskeste vei å summone er i Taverly. Sett huset i taverly, lag masse house teletabs, og kjøpt mange amulet of glory. 1. Tele til huset. 2. Spring ned til Taverly east-house (hvor du gjør questen.) 3. Lag pouchene. 4. Tele back to Edgeville. 5. Ommat og ommat, ommat.. @Krixx. Tren mye ^^ Når jeg var lav level var expermiments geniale å trene på. De har 1 att, 1 strengt, 10def (elsn), og nesten 100HP. Altså, de treffer ikke deg, du treffer de bestandig. ^^ Rask trening. Du finner dem nede i Frankenstein huset, etter du har begynt på questen. Angående penger er nok ikke jeg rette mannen til å prate, meeen merchanting er bra, runecrafting er bra, barrows er bra, osv osv ^^ Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Krixx, er du member eller non-member? Hvor høyt mining lvl har du? Du klarer nok lett 70 innen neste uke om du trener mye combat. *edit: Tid for å grave opp reward for lvl 2 clue! ... 55 addy nails, 15 death runes og 8 swordfish. -____-'' Endret 21. september 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
Amanthea Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Nå må jeg bare komme med et lite gledesutbrudd her også: Var i Falador party room i dag, og klarte selvfølgelig å få penguin mask. *ler* Så. Hva skal jeg kjøpe for pengene jeg får for den? Har fra før av endel å rutte med, rundt 35m totalt.. Har 99 fletch når jeg er ferdig med å lage junk til å selge masken da.. hohoho.. *stooort glis* Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Haha ikke bare du som fikk drop i det party-rommet. Jeg var også der, og fikk med meg 200 fire rune Haha ikke bare du som fikk drop i det party-rommet. Jeg var også der, og fikk med meg 200 fire rune Endret 23. september 2008 av avlvl Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Har spilt av og på i 7 år nå , for det meste spilt 1-2 måneder i året, vad tycks? Er charen min pro i forhold til resten på forumet her eller heftig suck? Endret 23. september 2008 av Gamlemor Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ikke spesielt mye med tanke på hvor lenge du har spilt. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ikke spesielt mye med tanke på hvor lenge du har spilt. Den var ganske god synes nå jeg.. Når du er over combat lvl 120, er du god Han har spilt i 7 år, men bare 2-3 mnd i året(?) Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Ikke spesielt mye hva? Og at jeg har spilt lenger enn dere har ikke noe med saken og gjøre, fullt klar over at den suger, spesielt i forhold til alderen på karakteren, men var ikke det jeg spurte om. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Har spilt av og på i 7 år nå , for det meste spilt 1-2 måneder i året, vad tycks? Er charen min pro i forhold til resten på forumet her eller heftig suck? 0 Quest pointS? :S Jaja.. Bedre enn min hvertfall BTW: Miner Coal/mith nå.. trenger 55 smith, så lager jeg mith arrows... Så skal jeg trene ranged (48-61) til rune cross Noen forslag? Har trent litt på jogres i Pothole Dungoen (karamja) hittil.. Tenker å trene på dem til lvl 50 elns, så skaffe avas accumulator (har attractor), så kanskje green drags fra 55 elns..... Noen gode inspill? EDIT: Til smithing, bør jeg bruke ca 120k på coal ca 30k på iron ca 150k på begge deler? Kjøpte alt jeg Kjøpte også 332 nats, skal high alche alle steel pl8bodies EDIT: F***, glemte at jeg trenger 5 steel bars per steel pl8body BØr jeg da bruke mer penger på det, eller bør jeg mine resten? Endret 23. september 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå