Alpakasso Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 24 uten special/prayer. ;_; Men er bare 63 på den nye accounten, da. Lenke til kommentar
snagglepusen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hei , Er det noen som vil kjøpe yew logs for full pris på the grand exchange??? hilsen Arnhild Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Om jeg har veldig lav Runecrafting, og hogger Pure Esence: Bør jeg selge Pure Essence, og kjøpe Rune Essence for pengene? Endret 17. september 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Om jeg har veldig lav Runecrafting, og hogger Pure Esence: Bør jeg selge Pure Essence, og kjøpe Rune Essence for pengene? Ja, det er lurt om du er lav runecrafting. Men de kan kun brukes i non-members, så da må du runecrafte i non-members, noe som igjen betyr at du ikke kan bruke abyss. Men for air-runes osv er det akkurat like fort. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ok, er foreløpig bare 18, så regner med at jeg kan hvert fall ha nytte av et par tusen Rune Essence til. Bør jeg alltid lage de beste runene jeg kan, eller burde jeg holde meg til Air eller noe? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Ok, er foreløpig bare 18, så regner med at jeg kan hvert fall ha nytte av et par tusen Rune Essence til. Bør jeg alltid lage de beste runene jeg kan, eller burde jeg holde meg til Air eller noe? Nei, det burde du ikke. Skaff deg airglove (Fist of Gutix). Da får du dobbel XP for alle air runes du lager. Deretter kan du nok sikkert gå over til earth runes (gloves også der). Deretter går du over til nature runes. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Man begynner med earth på lvl 30? *Edit: Hanskene blir jo ødelagt etter 1000 ess. ;__; Endret 17. september 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Man begynner med earth på lvl 30? *Edit: Hanskene blir jo ødelagt etter 1000 ess. ;__; Ja, men det er absolutt verdt tiden det tar å få hanskene. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ok. Det er ganske mye penger i nat-crafting, har jeg hørt. Hvordan er det i forhold til andre metoder? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Ok. Det er ganske mye penger i nat-crafting, har jeg hørt. Hvordan er det i forhold til andre metoder? Når du blir 92 runecrafting, så er det nok den beste metoden å tjene penger på i hele RuneScape. Men jeg lover deg.. Det tar TIIID! Pluss.. Nå koster rune essence 150each(?). Før kostet dem 30-40 each, så det ble mye mer lønnsommere. Men, uansett. 92 Runecrafting = EVIG rik! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det er 91 runecrafting btw x) CCola, har ikke sett deg aktiv. Tar du en pause? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Det er 91 runecrafting btw x) CCola, har ikke sett deg aktiv. Tar du en pause? Ofc 91! Ja, ble litt lei. Er bare innom hver dag å sjekker Kingdom ^^ Kommer sikkert tilbake om noen uker. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Har aldri vært i Abyss, og vet knapt nok hva det er. Er det raskere å lvle der? Hva er det, egentlig? Og btw, man kan bruke Rune Essence i members. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 What? Kan man? Er det kun til non-members runene (natures osv) man ikke kan bruke dem til da? Jo, abyss er mye raskere ved nesten alle runene. Det eneste jeg kan tenke meg til IKKE er raskere er air-runes, men er ikke sikker. Du kan lese mer om abyss her Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Da kommer jeg og avbryter samtalen. Jeg spiller RuneScape! Heter Deadly Man94 (I know, idiotisk navn, men det har alle på RS omtrent). Jeg har aldri vært member, men en dag skal jeg nok få ut fingeren og prøve. Er det mye å sette seg inn i? Jeg spiller RuneScape mest når jeg kjeder meg, og ikke har noe annet å gjøre. Hvor ofte jeg er pålogget varierer veldig, alt etter hva jeg har lyst til. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) What? Kan man? Er det kun til non-members runene (natures osv) man ikke kan bruke dem til da?her Joda, jeg lagde hauger med både Air og Earth i memb-world, med Rune Essence. *edit: Air Ruencrafting Gloves i boks! Endret 18. september 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 man kan ikke mine r ess i mem world, men man kan lage runer fra rune ess i både p2p og f2p Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 man kan ikke mine r ess i mem world, men man kan lage runer fra rune ess i både p2p og f2p Det nekter jeg å tro. Hvorfor kjøper folk pure essence da? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 man kan ikke mine r ess i mem world, men man kan lage runer fra rune ess i både p2p og f2p Det nekter jeg å tro. Hvorfor kjøper folk pure essence da? Pure essence virker bare på member runes tror jeg. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 DET trodde jeg du visste.. Men, det jeg trodde dere snakket om, var; Om man kunne lage f2p runes i p2p worlds... Ja, det kan man. Kan man mine Rune Ess i p2p world? Nei Kan man lage p2p runes i f2p world? Nei, det kan man ikke Kan man gå i abyss for å lage f2p runer? ja, men kun fra p2p worlds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå