Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, da gidder jeg ikke bli member, for hvis jeg betaler med mobiltelefonen merker foreldrene mine det helt sikkert, vet ikke om jeg får lov til å bli member, tørr ikke spørre engang hehe :p De har aldri hørt om Runescape uansett..

 

Men litt kjedelig på RS fortiden egentlig, men jeg kommer ikke til å slutte med det på lenge da seff ;). Håper det snart kommer sånn PvP eller hva det heter, sånn at man kan slåss mot andre spillere. Noen som vet når ca. det kommer? Sto jo at det kom i 2008 engang, men hvis det f.eks kommer i November eller Desember høres det så lenge ut :p

 

Hadde vært så MYE mer å gjøre hvis jeg hadde vært member. Jeg har klart alle free questene :( Kunne ha trenet flere skills, bruke dragon-ting og bygge hus og sånt hvis man er member. Og selvfølgelig mange mange mange flere quester.

Lenke til kommentar

Ok, da kommer jeg med dette spørsmålet igjen :p

Hva er beste måten for meg å tjene 600k-1m?

helst noe som er litt "morsomt" og ikke tar altfor lang tid.

Kommer ikke til å stå og hogge yews til jeg blir blå i fingra, da vil jeg heller fiske :p (ikke nats running heller ^^ det er så kjedeliig)

Graniten min MÅ jeg få solgt, ellers har jeg hogga den til ingen nytte.. Noen som trenger? =)

EDIT:

Det lagger enormt mye for tiden, hvertfall på 36 og 68, noen som vet hvorfor? Er det bare meg?!

FIkk en utrolig macrobug i dag :S

ALl teksten min kom på nytt og på nytt og på nytt hele tiden.. MAsse random tullball også :S

Så, lurer faktisk litt på om jeg tør å drepe "Big-Beetle" i Contact! Questet.. Er litt "redd" for at det skal lagge for mye :O

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar
Har rundt 2 mill nå, hva er det jeg kan spare til?

 

Blir kjedelig hvis man ikke har noen mål :)

 

 

edit:

 

BTW, hva er best for en med full dharoks, i duel arena?

 

DDS først, eller Dragon battleaxe for å få 100+ i strenght?

Super strength+DDS. :)

 

Og du sparer til green hides, så skal du gå mange lvler opp i crafting. ^^

 

Og GRATTIS t3h!!!! :D:D:D:D:D:D

Endret av CCola
Lenke til kommentar

Jeg har sett at på HVER bilde en kommer opp i lvl 99 i noe sier alle "Congratulations, gratz with lvl 99" bla, bla bla.. Men åssen kan de vite at du kommer i akkuratt lvl 99? For jeg ser aldri at han som kommer i lvl 99 sier f.eks: "w00t, 99 lvl in Agillity:D" o.s.v. Bare lurer:P

 

 

Edit:

 

Noen som har spilt Frugooscape før? Jeg har slutta med det for det er for enkelt. På Frugooscape kan man ta koder.. Skriver man f.eks ::pickup 8000 1 og sånt, får man Dragon Scimitar o.s.v.. Man kan ta koder sånn at man får 999 mill, men jeg slutta med det for som sagt er det for lett og kjedelig når man kan ta koder. Det er noen world der man kan ta koder og noen world der man ikke kan. Det som er bra med det er at man ikke trenger å være member :-). Spillet er ikke ferdig, men sålangt av "member"-skillsa kan man trene Thieving. Jeg skulle bare sjekke åssen det var, så er i Thieving lvl 2, hehe, men gidder ikke begynne på det igjen da.

 

Helt likt RS, bortsett fra koder og free member. Siden er nede for øyeblikket. Er bare der for å sjekke om det har kommet noe nytt. De skal legge til GE snart. Menmen, alt for enkelt. Kan ta kode sånn at man får 999 mill Ogre Bones og få Prayer lvl 99 på 1 dag. Goblinnene kan droppe 100 coins og sånt. Ganske kjett, men sa det bare for at kanskje noen vil begynne på det. Når de adder flere member-skills og steder skal jeg sjekke åssen det er og sånt. Men RS er 110% kulere enn FS. RS er ihvertfall ordentlig spill og ikke et juksespill :p

 

www.frugooscape.net

Endret av idol-fan1
Lenke til kommentar

Jeg og en annen spiller på en fil, men den accounten ble locked. Den er cb 85 eller no, + endel skills og penger.

 

Men den ble locked for litt siden fordi han andre byttet passord fra en annen IP eller noe sånt, aner ikke, men det er ihvertfall locked nå.

 

Det var han som lagde accounten, og har betalt member ( :)), men han husker ikke de ID'ene han fikk når han betalte member for første gang.

 

Og han var også så dum som brukte en venns mail til å lage kontoen, så han fikk heller ikke den mailen, når man blir member.

 

Har prøvd "Recover a locked account", men siden han ikke husker member-tingene, og heller ikke når kontoen ble lagd, ble det "Denied".

 

Noen som vet om en eller annen måte får å få den tilbake?

Tviler, men spør likevel.

 

Heter Satanworior (han er ikke så god i englesk, så stavet det feil) hvis det er noe vits

 

Takker for all mulig hjelp :)

Lenke til kommentar

Fred: Det er veldig lite sannsynlig at han får tilbake kontoen på annet vis. Det han kan gjøre er å få vennen sin til å sjekke mailen, og få noen ID-confirmation (elsn), og diverse info som han selv husker fra kontoen. Det er ting som man burde huske. Spesielt recovery-questions, noe det burde være enkelt å huske.

Lenke til kommentar
Hold deg til iron knives. Karils crossbow skjønner jeg egentlig ikke greia med. Boltene er dyre, treffer ikke spec hardt osv.. Tingen om du skal skyte hardt er jo ruby-bolts. Jeg er 77 ranging og traff 46 med dem. :)

Traff 50 med dem på mithril dragons :D Det er mitt høyeste hit, bortsett fra i CW når man hakker på fjellet i den hulen så folk blir smadra av stein...

Lenke til kommentar
Fred: Det er veldig lite sannsynlig at han får tilbake kontoen på annet vis. Det han kan gjøre er å få vennen sin til å sjekke mailen, og få noen ID-confirmation (elsn), og diverse info som han selv husker fra kontoen. Det er ting som man burde huske. Spesielt recovery-questions, noe det burde være enkelt å huske.

Ja, det er bare at vennes hans er død, og han bare skrev tøyse-ting når han lagde den, sånn som postkode osv.. :(

 

Jaja, da er vel den tapt da :p

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...